Arrma Infraction 6S BLX 1: 7 RTR albastru
Caracteristici:
Arrma Infraction la scara 1:7, este un model RC puternic care merge cu o viteza de pana la 120 km/h. Modelul 4x4 cu tracțiune integrală este potrivit în special pentru suprafețe dure precum asfaltul sau betonul. De asemenea, face față suprafețelor de pietriș, iarbă joasă și teren plat ușor. Modelul include o frână de mână cu telecomandă, pe care o folosești pentru a frâna puntea spate. Acest lucru vă va permite să vă deplasați cu ușurință cu modelul. Aerodinamica avansată a barei de protecție din față, a difuzorului spate și a spoilerului creează forță aerodinamică care îmbunătățește manevrabilitatea modelului. Anvelopele dBoots® Hoons™ cu aderență ridicată sunt fixate pe roți realiste cu 5 spițe.
Baza este șasiul, care constă dintr-un șasiu din aluminiu anodizat (6061-T6) de 3 mm cu o armătură centrală pentru a crește rezistența și rigiditatea. Sistemul de transmisie 4X4 de înaltă performanță este echipat cu arbori de transmisie durabil din oțel și diferențiale din metal. Sina de glisare a patului motorului permite accesul rapid și ușor la motor. Barele de protecție mari, șocuri de ulei pe turnurile din față și din spate anodizate negru mențin dBoots® Hoons ferm plantate pe pistă. Caroseria finisată vine cu un nou efect mat, design uimitor, contravântuire și aripă de presiune reglabilă în spate.
Modelul de mașină Infraction 6S BLX RC este alimentat de un motor Spektrum® Firma™ 4074 2050Kv AC, controler impermeabil* Spektrum® Firma™ 150A, servo de direcție ADS-15M și servo frână de mână S650. Setul Spektrum™ DX3 RC dispune de AVC® Active Vehicle Control™ (stabilizare electronică), de care veți avea nevoie pentru conducerea rapidă, virajele strânse sau săriturile fără a fi nevoie să scoateți gazul. Pentru punere în funcțiune, este necesar să adăugați două baterii de antrenare LiPol 2S sau 3S cu conectori IC5™ sau EC5™, un încărcător adecvat și 4 baterii AA pentru transmițător.
Șasiu cu întărire centrală
Cadrul modelului este format dintr-un șasiu din aluminiu (6061-T6) care curge în bara de protecție față și difuzorul spate. Distribuția componentelor garantează o distribuție excelentă a greutății și un centru de greutate scăzut. Rezistența și compactitatea maximă a șasiului este posibilă de armătura centrală dintre turnurile amortizoarelor.
Design nou al caroseriei
Două noi culori proaspete pentru caroserie, cu efect mat și decalcomanii detaliate în stilul REST MOD. Dacă mașina se termină cu roțile ridicate, caroseria are caracteristici anti-deteriorări care ar trebui să prevină mai multe daune. Pe acoperiș sunt proeminențe din plastic iar în spatele cabinei sunt întărituri din plastic care formează suportul caroseriei.
Reglați presiunea din spate
O mașină care circulă cu viteză mare trebuie să aibă elemente aerodinamice auxiliare instalate pe caroserie. Cea de bază este aripa de presiune a punții din spate, pe care o puteți regla după cum este necesar.
Aerodinamica
Intreaga bara de protectie fata este conceputa in functie de actiunea aerodinamica eficienta a caroseriei ca un corp de presiune optima care asigura contactul cu solul si o buna aderenta a anvelopelor pe drum. Partea din spate a șasiului are și o formă aerodinamică, formând un difuzor cu forță aerodinamică eficientă.
Aspect agresiv dBoots HOONS
Anvelopele dBoots® HOONS 100mm sunt concepute pentru condusul extrem pe șosea și off-road, sunt montate pe discuri cu 5 spițe cu diametrul de 83mm. Driver 17 mm.
Frână de mână
Specialitatea acestui model este frâna de mână, care este controlată de la distanță printr-un transmițător. Modulul de frână de mână include un servo S650 și o frână cu disc care frânează puntea spate la fel ca o mașină adevărată. Așa că poți învăța cum să deraci în colțuri ca un adevărat profesionist.
Amortizoare mari de ulei din aluminiu
Amortizoarele joacă un rol fundamental în caracteristicile de conducere ale mașinii, așa că nu au fost scutite de cheltuieli. Construcția este special reglată pentru caracteristici optime de condus, caroserie din aluminiu, arcuri din oțel de înaltă calitate și rigiditate reglabilă a suspensiei.
Suport anti-vibrații
Pentru a evita vibrațiile la viteze mari, arborele central de antrenare este susținut de un suport cu rulmenți. Nu numai că va exista o amortizare a vibrațiilor, ci și o creștere a duratei de viață a trenului de transmisie.
Rigiditate, rezistență
Componentele de rezistență ale modelului, cum ar fi arbori de transmisie, brațe de osie etc., au suferit o dezvoltare atentă.
Știfturi cu bile din cărămizi
Cărămizile sunt așezate pe știfturi mari cu bile, unde jocul este definit prin intermediul unor inele de fixare. Pentru a preveni pătrunderea prafului, există un inel O pe inele. Maneta de directie este din aluminiu, pinul cu bila nu poate sari din minge datorita capului special.
Răcitor motor și regulator
Motorul puternic și controlerul sunt răcite de un radiator cu nervuri masive, completat de un ventilator activ. Componentele de performanță mențin astfel o temperatură bună de funcționare.
Servo impermeabil cu roți dințate metalice
Servo de direcție ADS-15M cu un cuplu de 15 kg.cm la 7,4 V este un servo de direcție de înaltă performanță, cu un design impermeabil* și cu roți dințate metalice. Servo are dimensiuni standard de 41 x 20 x 38 mm.
Regulator de curent alternativ SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S
Controlul modelului este asigurat de un controler SPEKTRUM FIRMA 150A SMART modern cu un microcontroler ARM Cortex M4 pe 32 de biți, care este capabil să capteze telemetria completă și să o transfere la receptor folosind un fir integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Controlerul citește informații despre tipul, temperatura și tensiunea celulelor bateriei direct din bateria Smart. Curentul, temperatura, tensiunea totală a bateriei, tensiunea celulelor individuale ale bateriei, temperatura bateriei, capacitatea rămasă și turația motorului sunt disponibile în timp real.
Sistemul electronic este complet acoperit într-un material special pentru ghiveci care împiedică pătrunderea umezelii* sau murdăriei în electronice. Regulatorul este pornit și reglat cu butoanele de sub capacul de cauciuc.
- Controlerul conține un procesor ARM M4 rapid și puternic pe 32 de biți
- Regulatorul este impermeabil*
- Protecție la supracurent, protecție termică, sigură
- Deconectare automată LiPol la tensiune joasă
- Carcasă robustă din plastic, răcitor din aluminiu cu ventilator pentru eficiență ridicată
- BEC reglabil de înaltă performanță
- Conectori IC5™ rezistenti, compatibili cu conectorii EC5™
Motor puternic
- Motor Spektrum Firma 2050Kv 4074
- Alimentat de până la 6 celule LiPo
- Carcasă din aluminiu cu anodizare neagră și logo Spektrum gravat
- Design cu patru poli pentru funcționare lină și cuplu ridicat
- Arborele cu diametrul de 5 mm este plasat in rulmenti cu bile
- Motorul este echipat cu conectori placați cu aur de 4 mm din fabrică pentru o conexiune fiabilă
- Canelura de la capătul arborelui motorului permite montarea sigură a pinionului
Transmițător RC DSMR Spektrum DX3 2.4GHz
Noul transmițător Spektrum DX3 RC are 3 canale și este compatibil cu sistemul de stabilizare Spektrum AVC și telemetria Spektrum Smart . Gamă excelentă, răspuns super rapid și rezistență ridicată la interferențe datorită tehnologiei exclusive Spektrum DSMR. Setarea rapidă a parametrilor necesari.
- Indicarea cu LED a stării de încărcare a acumulatorilor Smart de conducere din model
- Suport pentru sistemul de stabilizare Spektrum AVC
- Posibilitatea de a seta inversul, dimensiunea abaterilor și funcția canalului 3
- Reglarea clapetei de accelerație și a canalului de direcție
- Datorită limitatorului de gaz, puteți limita viteza maximă a modelului pentru copii
- Ergonomic, usor
- Volan cu jantă din spumă pentru o ținere confortabilă
Receptor SR6110AT
Receptor RC cu 6 canale Spektrum SR6110AT cu modulație DSM2/DSMR. Are o gamă și un răspuns excelente, mai ales în locurile în care există mai multe sisteme care funcționează în banda de 2,4 GHz. Receptorul este echipat cu sistemul brevetat Spektrum AVC (Active Vehicle Control) și gamă completă de telemetrie. Receptorul acceptă tehnologia Spektrum Smart. Electronica receptorului este protejată de un lac special care împiedică accesul umezelii sau murdăriei.
Tehnologia Spektrum SMART
Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart , care oferă mai multe informații despre model, funcționare mai ușoară și îngrijire a bateriei. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, sunt capabile să comunice între ele și să transmită telemetrie.
Transmițătorul DX3 inclus arată starea de încărcare a bateriei Smart din model.
Ca instrument de reglare, puteți afișa telemetria completă ( revoluții, viteză, temperatură și multe altele ):
- Prin adăugarea unui modul BT la transmițătorul setului DX3, care va permite modelului să fie conectat la aplicația grafică clară Spektrum Dashboard de pe un telefon sau tabletă.
- Prin utilizarea emițătorului universal Spektrum cu afișaj, de ex. DX5C.
Puteți găsi mai multe informații despre tehnologia Smart în blogul nostru.
Tehnologia AVC (Active Vehicle Control).
Tehnologia AVC este o tehnologie avansată Spektrum de la Horizon Hobby, pentru mașini model RC. Acest sistem de stabilizare aduce un mod cu totul nou de a conduce mașini RC. Tehnologia AVC folosește senzori pentru a corecta direcția și accelerația în același timp. Datorită intervențiilor corespunzătoare în performanța direcției și a motorului, rezultatul este o călătorie mai lină, un comportament stabil la nivel și în viraj și o reținere mai sigură a pistei. Este de la sine înțeles că sensibilitatea direcției poate fi modificată, inclusiv posibilitatea de a o opri, lăsând totul în mâinile șoferului.
Noi conectori IC5
Noii conectori IC5 au un design modern, cu accent pe siguranță și simplitate. Contactele sunt formate din știfturi și prize placate cu aur cu un diametru de 5 mm.
După cum sa menționat deja, conectorii au fost proiectați cu accent pe utilizarea sigură și ușoară. Conectorii nu pot fi inversați, atât contactele, cât și îmbinările lipite sunt acoperite cu un capac din plastic. Conectorul IC5 este compatibil cu EC5.
Caracteristicile mașinii INFRACTION 6S BLX
- Strada Basher versatil cu funcționare pe drum și off-road
- Atinge o viteză de 128 km/h cu o baterie LiPo 6S (2x LiPo 3S)
- Frână de mână nouă, pentru frânarea punții spate
- Conduceți pe asfalt, pietriș, nisip sau iarbă scurtă cu 4X4
- Corpul este finisat vopsit, cu efect mat
- Aripa spate reglabilă vă permite să reglați forța aerodinamică
- Bara de protecție frontală și forma caroseriei ajută la crearea forței aerodinamice
- Șasiul este fabricat din aluminiu de înaltă rezistență anodizat de 3 mm 6061-T6
- Întărirea centrală a șasiului asigură rezistența maximă a șasiului
- Pat ușor accesibil pentru demontarea rapidă a motorului
- Profil metalic îmbunătățit al angrenajului
- Suport din rulmenti cu bile pentru arborele central
- Cutie receptor impermeabil*
- Servosalvator mare eficient
- Acționare 4X4 cu arbori de transmisie durabil din oțel
- Diferențiale și roți de transmisie din metal
- Suspensie independentă a axei
- Amortizoare reglabile din aluminiu cu deschidere mare
- Turnuri de șocuri față și spate din aluminiu anodizat negru
- Anvelopele dBoots® Hoons cu 5 spițe și toate cercurile
- Butuci de roți super durabili pentru rezistență ridicată
- Transmițător Spektrum® DX3™ DSMR® de 2,4 GHz
- Receptor Spektrum DSMR™ SR6110AT cu AVC® Active Vehicle Control™
- Servo de direcție pe apă* cu angrenaj metalic ADS-15M
- Servo frana de mana S650
- Motor AC 2050Kv BLX4074
- Regulator inteligent Spektrum® Firma™ 150A
* Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea într-un mediu umed găsiți pe blog.
Conținutul pachetului:
Pachetul conține o mașină RC asamblată model Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR cu corp vopsit și componente: motor AC Spektrum™ Firma 4074 2050rpm, regulator Spektrum™ V2 15kg, receptor Spektrum SR6110AT DSMR 6CH AVC cu telemetrie. Transmițător DX3™ 2,4 GHz. Instrumente - cheie Phillips, cheie hexagonală 1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 5,0 mm. manual multilingv în engleză, germană și franceză și instrucțiuni în cehă.
Vă recomandăm să cumpărați:
Pentru a utiliza modelul, aveți nevoie de 4x baterii AA pentru transmițător, baterii de transmisie și un încărcător adecvat pentru bateriile de transmisie.
Baterii recomandate
Deoarece modelul este echipat cu două compartimente pentru baterii pe laterale, este mai bine să folosiți două baterii LiPo identice 2S sau 3S (7,4 V, 11,4 V) datorită echilibrului modelului.
- Pentru condusul obișnuit, baterii Spektrum 7,4 V 5000 mAh LiPo cu tehnologie Smart sau Spektrum G2 7,4 V 5000 mAh cu tehnologie Smart G2 .
- Pentru viteza maxima posibila acumulatori LiPo Spektrum 11.V 5000 mAh cu tehnologie Smart , sau Spektrum G2 11.V 5000 mAh cu tehnologie Smart G2 .
- Pentru viteza maxima posibila cu un timp de functionare mai mare acumulatori LiPo Black Magic 11.V 6500 mAh, sau chiar mai puternic Spektrum G2 11.V 6800 mAh cu tehnologie Smart G2 .
- Pentru viteza maxima, performanta si timp de functionare extra lung acumulatori LiPo Spektrum G2 11.V 14000 mAh cu tehnologie Smart G2 .
Modelul poate fi funcționat și pe un acumulator LiPo cu 4 sau 6 celule (14,8 V, 22,2 V). În acest caz, scurtcircuitați a doua intrare a cablului Y cu jumperul IC5, care este deja inclus în pachet. Această soluție este mai puțin solicitantă pentru încărcarea corectă a bateriilor, dar, pe de altă parte, centrul de greutate nu este distribuit corespunzător.
Acumulatoarele Spektrum cu tehnologie Smart reprezintă în prezent cel mai modern și mai sigur mod de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Puteți găsi beneficiile tehnologiei Spektrum Smart aici.
Bateriile Smart G2 sunt și mai simple și mai sigure, datorită absenței unui conector de echilibru. În plus, bateriile G2 au o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Bateriile Smart G2 pot fi încărcate numai pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate atât pentru bateriile convenționale, cât și pentru cele inteligente
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât bateriile Smart și Smart G2, cât și bateriile convenționale. Încărcătoarele Smart vândute anterior, odată actualizate, acceptă și Smart G2.
- Incarcator de retea Spektrum S1100 G2 cu o iesire 1x 100W.
- Incarcator de retea Spektrum S1200 G2 cu o iesire 1x 200W.
- Incarcator de retea Spektrum S2100 G2 cu doua iesiri 2x 100 W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1400 G2 cu o singură ieșire 1x 400 W.
Accesorii pentru funcționare normală
Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC.
Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate.
Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate.
Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv.
Ambalaj de protectie pentru acumulatori
Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.