Arrma Outcast 4S V2 BLX 1:10 4WD RTR roșu
Caracteristici:
Modelul RC ARRMA ® 4X4 4S reprezintă calea ideală de mijloc între modelele mai mici 3S și cele mai mari 6S. Datorită excelentului sistem de propulsie electrică poate atinge o viteză de 80 km/h. Tracțiunea 4x4 garantează caracteristici de conducere fără rival. Sistemul de propulsie rafinat oferă o rezistență mai mare și o distribuție mai bună a puterii pentru distracție nesfârșită. Este utilizată electronică de vârf Spektrum cu opțiuni de configurare și alte funcții.
Modelul Outcast este ideal pentru salturi nebune și cascadorii datorită ampatamentului scurt și lipsei de suprasarcină a șasiului din față. Fără suprasarcină frontală, roțile din față pot urca pe un obstacol vertical și îl pot folosi ca rampă pentru salturi. Amplatamentul scurt oferă o manevrabilitate ridicată.
Modelul include un șasiu întărit, care este compatibil cu noua diferențială centrală utilizată. Indiferent de condiții, diferențiala centrală vă va ajuta să obțineți tracțiune maximă. O protecție sporită împotriva pietricelelor zburătoare este asigurată de mai multe upgrade-uri instalate – coperți pentru brațe, semi-axe și laterale mai înalte ale șasiului.
Sistemul de alimentare a fost îmbunătățit pe model cu un nou regulator Spektrum Firma 120A Smart V2 IC5 rezistent la apă*. Regulatorul V2 este mai eficient, se încălzește mai puțin și are o putere mai mare pentru o senzație mai bună de conducere. Direcția a fost întărită cu un servo digital Spektrum S662 cu angrenaje metalice și carcasă centrală metalică, care dispersează mai bine căldura. Cu un cuplu mai mare, servo-ul îmbunătățește controlul la viteze mari.
Îmbunătățirile menționate se combină cu caracteristicile dovedite ale ARRMA 4S BLX, cum ar fi – amortizoare de ulei din aluminiu cu cursă lungă, brațe robuste și late, până la diferențiale metalice și axuri de acționare din oțel EXtreme Bash CVD pentru un flux de putere neîncetat. Șasiul modelului conține, de asemenea, construcția modulară populară ARRMA, pentru ca întreținerea obișnuită să fie rapidă și ușoară.
Pneurile dBoots BACK-FLIP LP sunt fabricate din cauciuc de înaltă calitate cu un model agresiv al benzii de rulare, care se menține bine pe o gamă largă de suprafețe. Totul este completat de o caroserie detaliată cu un aripă de presiune din spate și roți din spate Wheelie.
Șasiu modular
Șasiul din compozit solid a fost întărit și modificat pentru noua diferențială centrală utilizată. A fost păstrată construcția modulară a blocurilor ușor detașabile pentru o întreținere simplă. Lateralele mai înalte limitează pătrunderea murdăriei în interiorul modelului. Bumperele din față și din spate absorb eficient șocurile.
Diferențial central
Diferențialele din față și din spate cu angrenaje metalice EXB sunt completate de diferențiala centrală cu carcasă din aluminiu. Acest lucru oferă modelului o rezistență incredibilă și o distribuție perfectă a puterii pentru fiecare roată, asigurând o manevrabilitate excelentă și tracțiune maximă.
Amortizoare de ulei
Amortizoarele cu cursă lungă și carcasă din aluminiu sunt umplute cu ulei și sunt instalate pe turnuri înalte ale amortizoarelor. Acest lucru asigură o absorbție eficientă chiar și a impacturilor dure.
Coperți de protecție
Protecția suplimentară împotriva murdăriei și pietricelelor zburătoare este asigurată de coperțile ridicate instalate pe fiecare braț. Suspensia și semi-axe sunt astfel mai bine protejate ca niciodată.
Caroserie detaliată
Caroseria elegantă de tip pick-up include o imprimare detaliată și este completată cu un cadru de protecție pentru pat și un aripă de presiune din spate.
Pneuri dBoots Back-Flip LP
Pneurile din cauciuc de înaltă calitate dBoots ® Back-Flip sunt lipite pe roți MT 3.8" cu piulițe din aluminiu anodizat și un adaptor de 17 mm.
Servo digital SPEKTRUM® S662
- Servo SPEKTRUM® S662 cu angrenaje metalice
- Rezistent la apă*
- Cuplu de 17 kg-cm la 7,4 V.
Regulator de curent alternativ SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A V2 SMART 3S-4S
Controlul modelului este asigurat de regulatorul modern SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A V2 SMART cu un microcontroler ARM Cortex M4 pe 32 de biți, capabil să monitorizeze telemetria completă și să o transmită receptorului printr-un cablu integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Informațiile despre tip, temperatură și tensiunea celulelor bateriei sunt citite direct de la bateria Smart. În timp real, sunt disponibile curentul, temperatura, tensiunea totală a bateriei Smart, tensiunea fiecărei celule a bateriei Smart, temperatura bateriei, capacitatea rămasă și turația motorului.
Electronica este complet acoperită cu un material special de turnare, care împiedică pătrunderea umidității* sau a murdăriei în electronică. Regulatorul se pornește și se configurează cu butoanele care sunt sub un capac din cauciuc.
Firmware-ul actualizat asigură o performanță mai puternică și o senzație sigură de control.
- Regulatorul conține un procesor ARM M4 pe 32 de biți rapid și puternic
- Regulatorul este rezistent la apă*
- Protecție la supracurent, protecție termică, failsafe
- Deconectare automată a LiPol la tensiune scăzută
- Carcasă din plastic robustă, radiator din aluminiu cu ventilator pentru eficiență ridicată
- BEC ajustabil de înaltă performanță
- Conectori IC5™ foarte rezistenți, compatibili cu conectorii EC5™
Motor de curent alternativ
- Motor Spektrum Firma 3668-2400kv
- Alimentare 2-4S LiPol
- Carcasă din aluminiu cu anodizare neagră și logo-ul Spektrum gravat
- Construcție cu rotor cu 4 poli
- Axul cu un diametru de 5 mm din oțel aliat este montat în rulmenți cu bile
- Motorul este echipat din fabrică cu conectori aurii de 4 mm pentru o conexiune fiabilă
- Fanta de la capătul axului motorului permite montarea sigură a pinionului
Spektrum SR315 DSMR Sport
Receptorul SR315 DSMR Sport de nouă generație în format micro cântărește doar 6g. Opțiune de alegere între SmartSafe™ sau "Gas" Failsafe, asociere prin buton. Tehnologia DSMR asigură o rază completă și un răspuns rapid al receptorului.
- Designul cutiei cu colțuri rotunjite și greutate redusă
- Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere
- SmartSafe™ Failsafe și "Gas Mode" disponibile la asociere
- Protocol de modulare DSMR sigur și viteză de cadru ridicată de 5.5ms
- Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația SPEKTRUM dashboard)
Transmițător Spektrum SLT3
Transmițătorul cu volan Spektrum SLT3 cu 3 canale, care funcționează în banda de 2.4 GHz, este compatibil cu protocolul SLT. Greutatea redusă a transmițătorului Spektrum SLT3 permite o utilizare fără oboseală. Volanul este acoperit cu un inel din spumă pentru o prindere fermă. Dispunerea comenzilor este practică și intuitivă - toate comenzile sunt plasate astfel încât să fie rapid accesibile atunci când este necesar. Pentru fixarea pe curea este disponibil un cârlig de siguranță.
- Setul RC cu volan Spektrum SLT cu 3 canale pentru un control fiabil
- Construcție dovedită pentru o prindere confortabilă fără oboseală
- Opțiuni de limitare a max. deflecțiilor canalului de direcție
- Trim pentru accelerație și direcție, inversare pentru accelerație și direcție
- Limitator de putere a motorului 50%, 75% și 100%
- Al treilea canal poate fi utilizat pentru dispozitive suplimentare, de exemplu, pentru module audio.
Tehnologia Spektrum SMART
Tehnologia Spektrum Smart oferă mai multe informații despre model, transmisie de telemetrie, operare mai ușoară și întreținerea acumulatorilor. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, pot comunica între ele și pot transmite telemetria. Pentru a vizualiza telemetria completă, este necesar un transmițător Spektrum compatibil cu display. Vizualizarea telemetriei depinde de tipul de transmițător pentru modelul specific.
Mai multe informații despre tehnologia Smart găsiți în blogul nostru. O prezentare a transmițătoarelor compatibile aici.
Noi caracteristici Arrma Outcast 4S
- Diferențial central pentru tracțiune mai bună
- Șasiu modificat cu modul de diferențial central și pin de suspensie întărit
- Coperți pentru brațele suspensiei și laterale mai înalte împotriva murdăriei
- Servo Spektrum S662 cu carcasă centrală metalică
- Funcționare mai eficientă a regulatorului Spektrum Firma 120A V2 Smart cu sensibilitate îmbunătățită a accelerației
- Sistem de prindere a acumulatorului modificat
Caracteristici dovedite ale șasiului Arrma 4S
- Model RC complet asamblat și finalizat
- Transmițător Spektrum SLT3 2,4GHz și receptor SR315 cu protocol dual
- Motor de curent alternativ Spektrum Firma 3668 2400Kv cu radiator ARRMA și ventilator
- Angrenaje metalice ale diferențialelor EXB
- Axe de acționare din față și din spate EXB CVD
- Amplatiment larg al roților pentru stabilitate
- Amplatiment mai scurt pentru abilități de cascadorie
- Rulmenți cu capac din cauciuc
- Întărire centrală pentru rezistență maximă
- Suspensie dublă în formă de trapez
- Amortizoare din aluminiu umplute cu ulei cu O-ringuri din silicon
- Turnuri înalte pentru amortizoare pentru o cursă lungă a amortizoarelor
- Protecție pentru direcție
- Roți cu spițe negre
- Adaptoare de roți din aluminiu prelucrate CNC, anodizate roșu de 17 mm
- Pneuri BACK-FLIP LP pentru aderență ridicată
- Conectori ajustabili pentru direcție și suspensie
- Bumper din față și protecții inferioare
- Bară din spate Wheelie cu roți din cauciuc
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede găsiți în blog.
Conținutul pachetului:
Pachetul conține modelul RC complet asamblat al mașinii cu telecomandă Arrma Outcast 4S BLX V2 cu componentele instalate: motor de curent alternativ Spektrum 3668 2400Kv, regulator Spektrum FIRMA Smart 120A V2, servo Spektrum S662 MG, receptor Spektrum SR315 DSMR/SLT. Transmițător Spektrum SLT3 2.4GHz. Accesorii: jumper IC5, cheie imbus (2.0, 2.5 mm), cheie multifuncțională, șaibe pentru arcuri. Manual în limba slovacă și manual multilingv în EN, DE, FR.
Recomandăm achiziționarea:
Pentru a pune în funcțiune modelul sunt necesare 4x baterii AA pentru transmițător, un acumulator de propulsie și un încărcător adecvat pentru acumulatorul de propulsie.
Acumulatori recomandați
Cea mai potrivită este utilizarea unui acumulator LiPo de propulsie cu 3 sau 4 celule (11.1 V, 14.8 V). În acest caz, lăsați celălalt capăt al cablului Y închis cu un jumper IC5.
- Pentru utilizare obișnuită, acumulatorul LiPo Spektrum 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 LiPo 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
- Pentru viteză maximă, acumulatorul LiPo Spektrum 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
- Pentru viteză maximă, putere și timp de funcționare, acumulatorul LiPo Spektrum G2 14.8 V 6800 mAh cu tehnologia Smart G2.
Acumulatorii Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și sigură metodă de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Acumulatorii Smart G2 sunt și mai ușor de utilizat și mai siguri, datorită absenței conectorului de echilibrare. Acumulatorii G2 au, de asemenea, o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Acumulatorii Smart G2 pot fi încărcați doar pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate pentru acumulatori convenționali și Smart
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât acumulatorii Smart și Smart G2, cât și acumulatorii convenționali. Încărcătoarele Smart vândute anterior, după actualizare, suportă de asemenea Smart G2.
- Încărcător de rețea Spektrum S155 cu o ieșire de 1x 55W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1100 cu o ieșire de 1x 100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S2100 cu două ieșiri de 2x 100 W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1400 cu o ieșire de 1x 400 W.
Transmițător universal cu display
Pentru operarea modelului, recomandăm ca tuning un transmițător universal Spektrum DX6C sau DX5 Rugged, care are față de transmițătorul setului următoarele avantaje:
- Display pentru vizualizarea datelor și setare confortabilă
- Vizualizarea telemetriei SMART complete, pe care modelul o oferă (în funcție de tipul modelului)
- Mecanica de control precisă, ergonomie excelentă
- Posibilitatea de a seta funcții avansate, inclusiv exponenziale
- Asocierea mai multor modele cu un singur transmițător, memorie pentru setări individuale
Accesorii pentru operarea obișnuită
Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru pneuri, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din sortimentul nostru recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașini RC.
Adezivul pentru pneuri lipește pneurile de janta roții. Este întotdeauna necesar ca pneul să fie lipit ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă pneul nu este lipit pe întreaga circumferință, acesta poate să se rupă. Adezivul pentru pneuri are o compoziție specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate.
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate.
Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de montare în pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv.
Huse de protecție pentru acumulatori
Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, să ofere curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la daune mecanice.