Combustibile3 produse

Cele mai vândute produse
4 331,00 lei
10 066,00 lei
Produselor 3 filtrate

Losi 5ive-T 2.0 V2 1: 5 4WD SCT BND albastru

Caracteristici:Rapid, mare, puternic și distractiv, automobilul pe benzină Short Course Losi 5ive-T 2.0 pentru curse Off Road 1:5 sau pentru plimbări recreative pe trasee exterioare. Bucurați-vă de puterea mare a motorului pe benzină Zenoah G320 32cc, cu noua generație îmbunătățită a mașinii și receptorul Spektrum cu stabilizare electronică a mersului AVC. Modelul RC original Losi 5IVE-T a schimbat lumea curselor off-road la scară 1:5, iar această platformă iconică a devenit una dintre cele mai de succes. Acum pregătiți-vă pentru versiunea V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, care are toate avantajele fără egal ale predecesorului său și include tehnologia Bind-N-Drive (fără transmițător în pachet), care vă permite să alegeți propriul transmițător universal Spektrum, conform cerințelor dumneavoastră. Motorul puternic Zenoah G320 32 ccm a fost fabricat special pentru 5IVE-T 2.0. Noua aranjare a șasiului reduce unghiul arborelui de transmisie frontal, ceea ce crește rezistența și echilibrul tracțiunii integrale. Sistemul de direcție Ackerman facilitează modificările de setare și îmbunătățește în general geometria direcției. Printre alte elemente inovatoare se numără capota frontală îmbunătățită, frânele puternice și supapele de aerisire ale amortizoarelor din aluminiu pentru o absorbție a șocurilor fără egal. Caracteristici ale mașinii 5ive-T 2.0 V2 Versiunea BND cu receptor 4WD tracțiune pe toate roțile Motor pe benzină de 32 ccm cu starter prin tragere Rezervor extra mare de 800cc pentru o plimbare lungă Servo saver ajustabil integrat Șasiu din aluminiu de 5 mm CNC pentru rigiditate maximă și greutate redusă Frâne cu discuri puternice Trebuie să fie trei diferențiale viscoase închise ajustabile Arbore CVD pentru tracțiune Amortizoare mari din aluminiu cu tijă de 7 mm Cuplaj închis inovator cu orificii de răcire Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Arborele central de transmisie cu un unghi de rotație mai mic Motor pe benzină Zenoah G320 32cc Motorul Zenoah G320 32cc, dovedit și fiabil, a fost conceput special pentru 5IVE-T 2.0. Datorită designului de vârf, motorul răcit cu aer are o putere mare cu un cuplu mare, esențial pentru o mașină la scară 1:5, cum ar fi 5IVE-T 2.0. Are un start simplu datorită starterului prin tragere și o ajustare ușoară. Astfel, veți experimenta o plimbare plină de adrenalină și experiențe. Versiunea Bind-N-Drive Versiunea modelului în versiunea Bind-N-Drive (BND) este o alegere bună pentru toți cei care dețin un transmițător cu tehnologia Spektrum 2,4 GHz DSMR. Datorită acestui fapt, puteți avea mașina în condiții mai avantajoase, deoarece pur și simplu asociați transmițătorul cu receptorul. Noua construcție a direcției Rack și Bell Cranks Datorită noului tip de direcție Rack și Bell Cranks, veți avea cea mai bună senzație de conducere. Sistemul de geometrie a direcției axei frontale Ackermann vă permite să treceți lin prin viraje și să vă bucurați de o conducere precisă. Noua servo saver a fost proiectată pentru a fi mai puțin solicitată și să reacționeze mult mai lin, asigurând o direcție mai consistentă. Nou diferential central Inginerii Losi au muncit neobosit pentru a obține un echilibru perfect al transferului de putere între axa din față și cea din spate a 5IVE-T 2.0, pentru a asigura cea mai bună senzație de conducere. Versiunea 2.0 are o distribuție ideală a greutății, datorită mutării diferențialului central. Acest lucru a redus de asemenea unghiul arborelui de transmisie, făcându-l mult mai puțin solicitat. Roți și anvelope noi Roțile au fost îmbunătățite în mașina 5IVE-T 2.0 pentru a crește rezistența și rigiditatea. Jantele au o rezistență și rigiditate mai mari, ceea ce este important în timpul conducerii off-road, iar anvelopele au o nouă compoziție și model pentru o tracțiune mai bună și o performanță mai bună a mașinii. Placă de alunecare frontală, bară de protecție Nu trebuie să vă faceți griji dacă în teren veți agăța de aripile sau bara de protecție. Placa de alunecare frontală are un unghi optim, astfel încât, la contactul cu terenul, partea din față să alunece pe teren și mașina să poată continua să se deplaseze fără întârziere. De asemenea, aripile roților din față au o formă ajustată pentru a preveni deteriorarea. Frâne mai eficiente Mașina 5IVE-T 2.0 are instalate frâne cu discuri de calitate superioară și mai eficiente, care au fost inițial dezvoltate pentru Team Losi Racing 5IVE-B. Discurile de frână din oțel întărit, în combinație cu plăcuțele pentru sarcini mari, oferă un sentiment de încredere, permițând curselor să frâneze mai repede în viraje și să accelereze mai devreme. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată pentru condițiile de pe pistă. Levierele servomotorului de accelerație și frână Pe levierul servomotorului de accelerație se află un braț către carburatorul motorului și către levierele frânei. Pe levierul servomotorului se află un braț, la care sunt conectate două leviere, care duc la levierele camei frânelor pentru tracțiunea din față și din spate. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată și setată pentru a corespunde caracteristicilor de conducere ale vehiculului. Amortizoare din aluminiu ajustabile Amortizoarele mari din aluminiu au tijă de 7 mm, care sunt complet dimensionate pentru sarcinile mașinilor 1:5. Cantitatea mare de fluid și opțiunile de ajustare asigură o conducere sigură chiar și în cele mai dure condiții. 5IVE-T 2.0 este livrat standard cu capace din aluminiu cu filet. Șuruburile de aerisire permit o montare și umplere mai rapidă și mai ușoară. Noua carcasă a cuplajului de frecare Motorul are un nou design al carcasei cuplajului și al pinionului de ieșire. Acesta acționează o curea dințată, care reacționează mai flexibil la transferul cuplului către diferențialul central și suportă mai bine condițiile de operare dificile. * Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede le găsiți pe blog.Conținutul pachetului:Modelul RC complet asamblat al mașinii Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND cu componentele instalate: receptor 6 can. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc cu starter prin tragere, servo de direcție S900S, servo de accelerație S901T, cheie pentru roți, cheie multifuncțională, instrument pentru amortizoare, cheie pentru bujie, conector de asociere, garnitură de evacuare, imbusuri de 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Manual în CZ și manual în EN, DE, FR, IT.Recomandăm să achiziționați:Pentru punerea în funcțiune este necesar să completați: Acumulator LiPo 2S pentru receptor Smart acumulator Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Încărcător Încărcător Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart încărcător Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC Transmițător DSMR Spektrum Transmițător Spektrum DX6C DSMR la un preț avantajos Transmițător Spektrum DX5 Rugged DSMR, rezistent la mecanică Transmițător de top Spektrum DX6 Rugged DSMR ulei de calitate pentru 2-tact Ulei Power Model 2T-S pentru motoare pe benzină 500ml benzină cu 95 de octani Accesorii pentru operarea obișnuită Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din gama noastră recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC. Adezivul pentru anvelope lipește anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei roții! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul devine elastic. Din oferta noastră recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate. Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate. Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de ajustare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv. Carcase de protecție pentru acumulatori Carcasele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1: 5 4WD SCT BND portocaliu

Caracteristici:Rapid, mare, puternic și distractiv, automobilul pe benzină Short Course Losi 5ive-T 2.0 pentru curse Off Road 1:5 sau pentru plimbări recreative pe trasee exterioare. Bucurați-vă de puterea mare a motorului pe benzină Zenoah G320 32cc, cu noua generație îmbunătățită a mașinii și receptorul Spektrum cu stabilizare electronică a mersului AVC. Modelul RC original Losi 5IVE-T a schimbat lumea curselor off-road la scară 1:5, iar această platformă iconică a devenit una dintre cele mai de succes. Acum pregătiți-vă pentru versiunea V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, care are toate avantajele fără egal ale predecesorului său și include tehnologia Bind-N-Drive (fără transmițător în pachet), care vă permite să alegeți propriul transmițător universal Spektrum, conform cerințelor dumneavoastră. Motorul puternic Zenoah G320 32 ccm a fost fabricat special pentru 5IVE-T 2.0. Noua aranjare a șasiului reduce unghiul arborelui de transmisie frontal, ceea ce crește rezistența și echilibrul tracțiunii integrale. Sistemul de direcție Ackerman facilitează modificările setărilor și îmbunătățește în general geometria direcției. Printre alte elemente inovatoare se numără capota frontală îmbunătățită, frânele puternice și supapele de aerisire ale amortizoarelor din aluminiu pentru o absorbție a șocurilor fără egal. Caracteristici ale mașinii 5ive-T 2.0 V2 Versiunea BND cu receptor 4WD tracțiune pe toate roțile Motor pe benzină 32 ccm cu starter prin tragere Rezervor extra mare de 800cc pentru o călătorie lungă Servo saver ajustabil integrat Șasiu din aluminiu de 5 mm CNC pentru rigiditate maximă și greutate redusă Frâne cu discuri puternice Trebuie să fie trei diferențiale viscoase închise ajustabile Arbore CVD pentru tracțiune Amortizoare mari din aluminiu cu tijă de 7 mm Cuplaj închis inovator cu orificii de răcire Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Arborele central de transmisie cu un unghi de rotație mai mic Motor pe benzină Zenoah G320 32cc Motorul Zenoah G320 32cc, dovedit și fiabil, a fost conceput special pentru 5IVE-T 2.0. Datorită designului de vârf, motorul răcit cu aer are o putere mare cu un cuplu mare, esențial pentru o mașină la scară 1:5, cum ar fi 5IVE-T 2.0. Are un start simplu datorită starterului prin tragere și o ajustare ușoară. Astfel, veți experimenta o plimbare plină de adrenalină și experiențe. Versiunea Bind-N-Drive Realizarea modelului în versiunea Bind-N-Drive (BND) este o alegere bună pentru toți cei care dețin un transmițător cu tehnologia Spektrum 2,4 GHz DSMR. Datorită acestui lucru, puteți obține mașina în condiții mai avantajoase, deoarece pur și simplu asociați transmițătorul cu receptorul. Noua construcție a direcției Rack și Bell Cranks Datorită noului tip de direcție Rack și Bell Cranks, veți avea cea mai bună senzație de conducere. Sistemul de geometrie a direcției axei frontale Ackermann vă permite să treceți lin prin viraje și să vă bucurați de o conducere precisă. Noua servo saver a fost proiectată pentru a fi mai puțin solicitată și să reacționeze mult mai lin, asigurând o direcție mai consistentă. Nou diferential central Inginerii Losi au muncit neobosit pentru a obține un echilibru perfect al transferului de putere între axa din față și cea din spate a 5IVE-T 2.0, pentru a asigura cea mai bună senzație de conducere. Versiunea 2.0 are o distribuție ideală a greutății, datorită mutării diferențialului central. Acest lucru a redus de asemenea unghiul arborelui de transmisie, făcându-l mult mai puțin solicitat. Roți și anvelope noi Roțile au fost îmbunătățite în mașina 5IVE-T 2.0 pentru a crește rezistența și rigiditatea. Jantele au o rezistență și rigiditate mai mari, ceea ce este important în timpul conducerii off-road, iar anvelopele au o nouă compoziție și model pentru o tracțiune mai bună și o performanță mai bună a mașinii. Placă de alunecare frontală, bară de protecție Nu trebuie să vă faceți griji dacă în teren atingeți aripile sau bara de protecție. Placa de alunecare frontală are un unghi optim, astfel încât, la contactul cu terenul, partea din față să alunece pe teren și mașina să poată continua să se deplaseze fără întârziere. De asemenea, aripile roților din față au o formă ajustată pentru a preveni deteriorarea. Frâne mai eficiente Mașina 5IVE-T 2.0 are instalate frâne cu discuri de calitate superioară și mai eficiente, care au fost inițial dezvoltate pentru Team Losi Racing 5IVE-B. Discurile de frână din oțel întărit, împreună cu plăcuțele pentru sarcini mari, oferă un sentiment de încredere, permițând curselor să frâneze mai repede în viraje și să accelereze mai devreme. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată pentru condițiile de pe pistă. Levierele servo-ului de accelerație și frână Pe levierul servo-ului de accelerație se află un braț către carburatorul motorului și către levierele frânei. Pe levierul servo-ului se află un braț, la care sunt conectate două brațe, care duc la brațele camei frânei pentru tracțiunea din față și din spate. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată și setată pentru a corespunde caracteristicilor de conducere ale vehiculului. Amortizoare din aluminiu ajustabile Amortizoarele mari din aluminiu au tijă de 7 mm, care sunt complet dimensionate pentru sarcinile mașinilor 1:5. Cantitatea mare de ulei și opțiunile de ajustare asigură o conducere sigură chiar și în cele mai dure condiții. 5IVE-T 2.0 este livrat standard cu capace din aluminiu cu filet. Șuruburile de aerisire permit o montare și umplere mai rapidă și mai ușoară. Noua carcasă a cuplajului de frecare Motorul are un nou design al carcasei cuplajului și al pinionului de ieșire. Acesta acționează o curea dințată, care reacționează mai flexibil la transferul cuplului către diferențialul central și suportă mai bine condițiile de operare dificile. * Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede le găsiți pe blog.Conținutul pachetului:Modelul RC complet asamblat al mașinii Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND cu componentele instalate: receptor 6 can. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc cu starter prin tragere, servo de direcție S900S, servo de accelerație S901T, cheie pentru roți, cheie multifuncțională, instrument pentru amortizoare, cheie pentru bujie, conector de asociere, garnitură de evacuare, imbusuri de 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Manual în CZ și manual în EN, DE, FR, IT.Recomandăm să achiziționați:Pentru punerea în funcțiune este necesar să completați: Acumulator LiPo 2S pentru receptor Smart acumulator Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Încărcător Încărcător Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart încărcător Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC Transmițător DSMR Spektrum Transmițător Spektrum DX6C DSMR la un preț avantajos Transmițător Spektrum DX5 Rugged DSMR, rezistent la mecanică Transmițător de vârf Spektrum DX6 Rugged DSMR ulei de calitate pentru 2-tacte Power Model 2T-S ulei pentru motoare pe benzină 500ml benzină cu 95 octani Accesorii pentru operarea obișnuită Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din gama noastră recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC. Adezivul pentru anvelope lipește anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei roții! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul devine elastic. Din oferta noastră recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate. Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. În timpul operării obișnuite, există doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate. Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de ajustare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv. Huse de protecție pentru acumulatori Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și o greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.

Kit de curse TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD

Caracteristici: Kit de model de mașină RC de curse cu telecomandă de la Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, versiunea îmbunătățită 2.0 cu opțiunea de instalare a unui motor cu ardere internă sau a unui motor electric. Prelucrare de top cu un șasiu din aluminiu, materiale de calitate, opțiuni largi de reglare. Buggy-ul original 8IGHT-X a lansat o nouă linie de mașini RC de curse TLR® la scară 1:8. Acum vine modelul îmbunătățit în versiunea 2.0, care preia tot ce este mai bun din această platformă și adaugă o mulțime de îmbunătățiri în toate direcțiile. Sistemul de propulsie, geometria suspensiei și aspectul șasiului au fost îmbunătățite. Cu motocicletele 8IGHT-X/E 2.0 obțin o manevrabilitate mai bună, modelul poate fi condus mai agresiv, rezultând timpi mai rapidi pe bicicletă. Pentru asamblare și service ușor, toate elementele de fixare sunt în sistem metric. Piesele kit-ului sunt proiectate cu precizie și realizate din materiale de înaltă calitate. Pentru greutate redusă și durabilitate, o serie de componente sunt realizate din aluminiu, cum ar fi o placă de șasiu prelucrată CNC cu grosimea de 3 mm. Suspensia este complet reglabila. Puteți nota clar pozițiile de setare individuale în formularul de note și apoi le puteți edita. Acționare nitro și electrică Doriți să construiți truggy de curse și ezitați între Nitro și Elektro? Nicio problemă, trusa de la Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, îți permite să faci orice alegere datorită pieselor incluse. Butuci spate reglabili Blocurile din spate 8IGHT-X/E 2.0 au o plasare actualizată a știfturilor care poate fi ajustată în mai mulți pași pentru reglare fină și aderență maximă în spate. Montare pătrată a știfturilor de suspensie Pivoții suspensiei au fost îmbunătățiți pentru a utiliza un suport pătrat care oferă mai multă ajustabilitate. Pivoții din spate sunt îngustați pentru o mai bună stabilitate și echilibru între suspensia față și spate. Șasiu din aluminiu de 3 mm Setul include un sasiu cu grosimea de 3 mm, care este realizat din aluminiu 7075 si anodizat pentru durabilitate maxima. Placa șasiului este și mai ușoară, datorită frezării mai adânci. Suport diferential Suportul central al diferenţialului este realizat dintr-un material compozit mai durabil. Suportul integrat pentru servo de gaz este reproiectat și cu o greutate mai mică. Frână mecanică Garnitura de frână a fost actualizată, iar frânele sunt acum mai slăbite și oferă o putere de oprire mai bună și mai consistentă. Turnuri amortizoare Turnurile de șoc au fost ușurate și includ mai multe poziții de montare pentru reglarea camberului roții și a poziției șocului. Amortizoarele frontale sunt mai scurte pentru un centru de greutate mai jos și pentru a reduce ruliu. Diferențiale disponibile Spatiul de depozitare al diferentialelor fata si spate a fost ajustat pentru un acces usor la diferential, fara a fi necesara demontarea unor piese ale modelului. Caroserie Caroseria cu cabina în față are o formă specială pentru a asigura presiunea aerului în timpul conducerii. Corpul este pretăiat, nevopsit. Suspensie fata Suspensia față îmbunătățită este nou echipată cu șuruburi de 3 mm pentru a crește durabilitatea. Axe universale Aceleași axe CVA sunt utilizate atât pentru axa față, cât și pentru cea din spate. La utilizarea semi-axelor, s-a pus accent pe viraje netede și pe tracțiune stabilă pe șenile neuniforme. Purtători de roți Suporturile de roți din aluminiu sunt hexagonale cu dimensiunea de 17 mm. Suport servo Suportul servo de direcție a fost mutat spre interior și înainte pentru un echilibru mai bun. În versiunea Elektro, există un suport integrat pentru regulator. Sistem de management Direcția permite reglarea geometriei Ackerman. Servo-saver îmbunătățit elimină legarea tirantului sub sarcină. Suport aripi 8IGHT-X/E 2.0 folosește suportul pentru aripi de la 8IGHT-X Truggy, care oferă diferite înălțimi și poziții pentru un control maxim al forței de apăsare. Amortizoare cu ulei Amortizoarele 8IGHT-X sunt optimizate și ușoare pentru a reduce greutatea modelului. Presarcina arcului poate fi reglată cu ușurință folosind piulițe. Brațe de suspensie Brațele lungi față și spate asigură manevrabilitate și stabilitate excelente. Brațele sunt mai puternice, datorită bazei în formă de grindă. Diferențiale Toate cele trei diferențiale au acum bucșe V2 HD cu suporturi compozite, inele O V2, angrenaje centrale ușoare și angrenaje grele. Geometria suspensiei Geometria suspensiei de nouă generație 8IGHT-X/E 2.0 a fost îmbunătățită în continuare, făcând modelul rapid, agil și chiar mai bun de manevrabilitate Setare de înclinare Noile blocuri de butuc de roată au posibilitatea de a regla camber până la 17,5 °. Stabilizatoare La fel ca și mașinile mari, modelul 8ight are și stabilizatori transversali (torsionali) instalați pe axă, care îndeplinesc o funcție importantă în nivelarea înclinării la deplasarea unui colț. Capacele laterale ale șasiului Noile capace laterale ale șasiului au sarcina de a asigura protecția părților funcționale ale șasiului. Sângerarea amortizoarelor Șuruburile de purjare de pe capetele amortizoarelor permit întreținerea ușoară și schimbarea uleiului. Caracteristici Butuci spate reglabili Pat pătrat cu un ax de brațe Sasiu din aluminiu 7075 3 mm Frâna oferă o putere și o senzație de frânare mai consistente Turnuri de șoc din aluminiu cu mai multe găuri de montare Caroseria cu cabina in fata Pregătit pentru acționare interioară și electrică Cărămizi față îmbunătățite semiaxă CVA Suporturi din aluminiu, 17 mm Cutia receptorului poziționată pentru un echilibru mai bun Direcție reglabilă Aripă de presiune din spate reglabilă Amortizoare optimizate cu șurub de purjare Brațe de suspensie mai durabile Geometria suspensiei actualizată Rulment pinion mai mare Deformare reglabilă Stabilizatoare transversale cu șuruburi Capacele laterale ale șasiului Acces simplu la service la componente Conținutul pachetului: Pachetul conține piese pentru construirea modelului, care sunt ambalate în pungi individuale, 2x corpuri nevopsite (electrice, interioare), un set de discuri. Include si piese pentru optiunea de instalare a unui motor electric sau cu ardere interna. Manual SK și manual ilustrat multilingv EN, DE, FR, IT. Anvelopele, electronica, motorul nu sunt incluse in pachet. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a asambla modelul din piese individuale, vă recomandăm: Un set de instrumente Bolt lichid pentru șuruburi Ulei amortizor Ulei pentru diferential Cauciucuri Lipici pentru anvelope Vopsele Lexan Accesorii pentru operarea mașinii Varianta electrica Pentru asamblarea în varianta electrică, vă recomandăm să cumpărați: Motor AC 1900kv Regulator de curent alternativ Acumulator de putere Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo Kit RC Servo de directie S6290 Incarcator Spektrum S1200 Pinion 16T 1M 5mm Varianta de interior Pentru montaj în varianta interioară, vă recomandăm să cumpărați: Motor nitro cu evacuare Acumulator receptor LiIon 7.4V 3200mAh Rx Kit DX5 RC Servo de directie S6290 Servo acceleratie S6280 Incarcator Robitronic Expert LD 80 80W AC/DC + cablu de incarcare cu banane Sticla de combustibil Combustibil nitro 20-30% Sfârșit fierbinte

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi