Losi 5ive-T 2.0 V2 1: 5 4WD SCT BND albastru
Caracteristici: Rapid, mare, puternic și distractiv, automobilul pe benzină Short Course Losi 5ive-T 2.0 pentru curse Off Road 1:5 sau pentru plimbări recreative pe trasee exterioare. Bucurați-vă de puterea mare a motorului pe benzină Zenoah G320 32cc, cu noua generație îmbunătățită a mașinii și receptorul Spektrum cu stabilizare electronică a cursei AVC. Modelul RC original Losi 5IVE-T a schimbat lumea curselor off-road la scară 1:5, iar această platformă iconică a devenit una dintre cele mai de succes. Acum pregătiți-vă pentru versiunea V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, care are toate avantajele fără rival ale predecesorului său și include tehnologia Bind-N-Drive (fără emitator în pachet), care vă permite să alegeți propriul emitator universal Spektrum, conform cerințelor dumneavoastră. Motorul puternic Zenoah G320 32 ccm a fost fabricat special pentru 5IVE-T 2.0. Noua aranjare a șasiului reduce unghiul arborelui de transmisie frontal, ceea ce crește rezistența și echilibrul tracțiunii pe toate roțile. Sistemul de direcție Ackerman facilitează modificările setărilor și îmbunătățește în general geometria direcției. Printre alte elemente inovatoare se numără capota frontală îmbunătățită, frânele puternice și capacele de aerisire ale amortizoarelor din aluminiu pentru o absorbție a șocurilor fără rival. Caracteristicile mașinii 5ive-T 2.0 V2 Versiunea BND cu receptor 4WD tracțiune pe toate roțile Motor pe benzină 32 ccm cu starter prin tragere Rezervor extra mare de 800cc pentru curse lungi Saver de servo ajustabil integrat Șasiu din aluminiu CNC de 5 mm pentru rigiditate maximă și greutate redusă Frâne cu discuri puternice Trei diferențiale viscoase închise ajustabile Arbore CVD pentru tracțiune Amortizoare mari din aluminiu cu tijă de 7 mm Cuplaj închis inovator cu orificii de răcire Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Arbore de transmisie central cu un unghi de rotație mai mic Motor pe benzină Zenoah G320 32cc Motorul Zenoah G320 32cc, dovedit și fiabil, a fost proiectat special pentru 5IVE-T 2.0. Datorită designului de vârf, motorul răcit cu aer oferă putere mare cu un cuplu mare, esențial pentru o mașină la scară 1:5, cum ar fi 5IVE-T 2.0. Are un start ușor datorită starterului prin tragere și o setare simplă. Datorită acestui fapt, veți experimenta o plimbare plină de adrenalină și experiențe la volan. Versiunea Bind-N-Drive Configurarea modelului în versiunea Bind-N-Drive (BND) este o alegere bună pentru toți cei care dețin un emitator cu tehnologia Spektrum 2,4 GHz DSMR. Datorită acestui fapt, este posibil să aveți mașina în condiții mai avantajoase, deoarece pur și simplu asociați emitatorul cu receptorul. Noua construcție a direcției Rack și Bell Cranks Datorită noului tip de direcție Rack și Bell Cranks, veți avea cea mai bună senzație de conducere. Sistemul de geometrie a direcției axei frontale Ackermann vă permite să treceți lin prin viraje și să vă bucurați de o conducere precisă. Noua saver de servo a fost proiectată pentru a fi mai puțin solicitată și să reacționeze mult mai lin, asigurând o direcție mai constantă. Noua diferențială centrală Inginerii Losi au muncit neobosit pentru a obține un echilibru perfect al transferului de putere între axa din față și cea din spate a 5IVE-T 2.0 pentru a asigura cea mai bună senzație de conducere. Versiunea 2.0 are o distribuție ideală a greutății datorită mutării diferențialului central. Acest lucru a redus de asemenea unghiul arborelui de transmisie, ceea ce îl face mult mai puțin solicitat. Roți și anvelope noi Roțile au fost îmbunătățite pe automobilul 5IVE-T 2.0 pentru a crește rezistența și rigiditatea. Jantele au o rezistență și rigiditate mai mari, ceea ce este important în timpul conducerii pe teren accidentat, iar anvelopele au o nouă compoziție și model pentru o tracțiune mai bună și o performanță mai bună a mașinii. Placă de alunecare frontală, bară de protecție Nu trebuie să vă faceți griji dacă în teren veți agăța de aripile sau bara de protecție. Placa de alunecare frontală are o înclinație optimă pentru a permite alunecarea pe teren în momentul contactului cu partea din față, astfel încât mașina să poată continua să se deplaseze fără întârziere. De asemenea, aripile roților din față au o formă ajustată pentru a preveni deteriorarea. Frâne mai eficiente Mașina 5IVE-T 2.0 are instalate frâne cu discuri de calitate superioară și mai eficiente, care au fost inițial dezvoltate pentru Team Losi Racing 5IVE-B. Discurile de frână din oțel întărit în combinație cu plăcuțele pentru sarcini mari oferă un sentiment de încredere, permițând curselor să frâneze mai repede în viraje și să accelereze mai devreme. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată pentru condițiile de pe pistă. Tiahla servomotorului de accelerație și frână Pe brațul servomotorului de accelerație, tiahla se conectează la carburatorul motorului, iar tiahla frânei. Pe brațul servomotorului se află un levier, la care sunt conectate două brațe care duc la pârghiile camelor frânei pentru tracțiunea din față și din spate. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată și setată pentru a corespunde caracteristicilor de conducere ale vehiculului. Amortizoare din aluminiu ajustabile Amortizoarele mari din aluminiu au tijă de 7 mm, care sunt complet dimensionate pentru sarcinile automobilelor 1:5. Cantitatea mare de fluid și opțiunile de ajustare asigură o conducere sigură chiar și în cele mai dure condiții. 5IVE-T 2.0 este livrat standard cu capace din aluminiu cu filet. Șuruburile de aerisire permit o montare și umplere mai rapidă și mai ușoară. Noua carcasă a cuplajului de frecare Motorul are un nou design al carcasei cuplajului și al pinionului de ieșire. Acesta acționează o curea dințată, care reacționează mai flexibil la transferul cuplului către diferențialul central și suportă mai bine condițiile de operare dificile. * Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede pot fi găsite pe blog. Conținutul pachetului: Modelul RC complet asamblat al mașinii Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND cu componentele instalate: receptor 6 can. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc cu starter prin tragere, servo de direcție S900S, servo de accelerație S901T, cheie pentru bicicletă, cheie multifuncțională, instrument pentru amortizoare, cheie pentru bujie, conector de asociere, garnitură de evacuare, imbusuri de 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Manual în limba română și manual în limba engleză, germană, franceză, italiană. Recomandăm să achiziționați: Pentru punerea în funcțiune este necesar să completați: Acumulator LiPo 2S pentru receptor Smart acumulator Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Încărcător Încărcător Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart încărcător Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC Emitator DSMR Spektrum Emitator Spektrum DX5C DSMR la un preț avantajos Emitator Spektrum DX5 Rugged DSMR, mecanic rezistent Emitator de vârf Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR Ulei de calitate pentru 2-tacte Ulei Power Model 2T-S pentru motoare pe benzină 500ml Benzină cu 95 de octani Accesorii pentru operarea obișnuită Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC. Adezivul pentru anvelope este utilizat pentru a lipi anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei roții! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - vezi accesorii recomandate. Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), vezi accesorii recomandate. Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburi în motor, șurub de ajustare în pinion) trebuie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv. Carcase de protecție pentru acumulatori Carcasele de protecție sunt destinate limitării riscurilor asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.