Losi Moto-MX 1:4 RTR Basic Club MX
Caracteristici:Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 este primul model de motocicletă controlat de la distanță, care îmbină cu precizie experiența autentică de condus și detaliile de execuție cu un aspect realist. Visul mult așteptat al tuturor fanilor motocross-ului este aici!
Modelul RC de motocicletă Promoto-MX are un aspect excelent nu doar în ceea ce privește designul său cu un cadru îngust, figurina pilotului și grafica oficial licențiată, ci și un control realist și sigur al motocicletei cu un motor electric de mare putere. Toate acestea datorită combinației unice de tehnologie mecanică și electronică, dezvoltată special pentru Promoto-MX. Se livrează fără baterie și încărcător.
Electronica Promoto-MX include un motor electric puternic de 2700Kv și un volant din oțel, care sunt montate în centrul cadrului. Motorul rotește volantul la mai mult de 22000 de rotații pe minut, pentru a crea un moment giroscopic pentru o călătorie sigură și stabilă. Între timp, tehnologia brevetată Spektrum MS6X preia semnalul de la transmițătorul DX3PM și comandă motocicletei Promoto-MX să se încline și să se manevreze cu o echilibrare și finețe fără precedent.
Construcția mecanică a modelului este la fel de impresionantă. Echipa de ingineri Losi a studiat geometria suspensiei unei motociclete reale pentru a oferi Promoto-MX aceleași caracteristici de conducere atât pe teren, cât și pe drum. Rigiditatea variabilă a suspensiei spate oferă o aderență excelentă și împiedică răsturnarea la aterizare. Construcția unică a furcii frontale cu arcuri interne și amortizor permite ajustarea rigidității amortizării prin schimbarea vâscozității uleiului și, de asemenea, ajustarea înălțimii de rulare. Sistemul de frânare inovator al roților din față și din spate oferă motocicletei o putere de frânare impresionantă și reduce distanța de frânare la jumătate, dacă s-ar folosi doar frâna electronică din spate.
Electronica de vârf și construcția mecanică sunt motivele pentru care Promoto-MX funcționează mult mai bine decât toate celelalte motociclete RC. Pentru fanii mașinilor RC de curse și motocross-ului, Promoto-MX va fi o experiență complet nouă cu un stil și o dinamică unică de condus.
TEHNOLOGIE BREVETATĂ SPEKTRUM MS6X
Noua transmițătoare Spektrum DX3PM și receptorul SR6300PM se conectează cu tehnologia brevetată MS6X pentru un nou tip de control. Piloții Promoto-MX pot, datorită acestei tehnologii, să treacă dinamic prin viraje la viteze mari și mici și să sară pe sărituri ca motocicletele de motocross reale.
MODURI DE CONDUCERE
Transmițătoarea DX3PM are 3 moduri de conducere, între care puteți comuta liber în timpul condusului folosind un comutator cu basculare.
Modul Dirt - pentru conducerea pe teren și pe iarbă, are protecție împotriva derapajului roților, care împiedică răsturnarea la accelerare.
Modul Street - pentru conducerea pe suprafețe dure și plate, electronica detectează ridicarea roții din față și asigură o accelerație maximă.
Modul de Control al Wheelie - pentru conducerea pe suprafețe dure și plate, permite menținerea roților pe o suprafață netedă la viteze maxime.
TEHNOLOGIE SMART
Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart, care oferă informații despre baterie și componente. Regulatorul SMART, receptorul și bateria sunt capabile să comunice între ele și să transmită date telemetrice. Transmițătoarea DX3PM afișează starea de încărcare a bateriei Smart în model prin LED-uri pe partea superioară. Opțional, puteți vizualiza telemetria completă (rotații, viteză, temperatură și altele) dacă utilizați o transmițătoare Spektrum cu display, de exemplu DX5C sau DX5 Pro.
UNITATEA VOLANTULUI
Momentul giroscopic pentru menținerea echilibrului motocicletei este generat de un volant din oțel rotativ, cu rotații de peste 22000 rot/min. Unitatea volantului cu motor de 2700 Kv și electronică este montată în partea cea mai joasă a cadrului.
ROȚI LATERALE DE SPRIJIN
Nu vă faceți griji dacă roata din față își pierde aderența și alunecă. Suporturile laterale subțiri cu roți sunt pregătite să împiedice modelul să depășească unghiul maxim de înclinare și, de asemenea, ajută la echilibrarea înclinării la ieșirea din viraj. Suporturile au opriri pentru schimbarea înclinației pe diferite tipuri de suprafețe. Roțile ajută, de asemenea, la așezarea motocicletei pe lateral, dacă roata din spate este pe sol, trebuie doar să accelerați și puteți continua să conduceți!
STEA DE PROTECȚIE A SERVOMOTORULUI
Arcurile rigide ale stelei de protecție a servomotorului cu plăci compozite montate pe rulmenți asigură un control constant și o capacitate ridicată de protecție a servomotorului. Dar nu este totul, steaua de protecție îmbunătățește, de asemenea, stabilitatea în timpul condusului în viraje, sărituri și traversarea denivelărilor.
AMORTIZORUL CAPULUI VOLANULUI
Pentru o reglare perfectă și o experiență de condus, un element cheie al modelului este camera dintre rulmentul superior și cel inferior al suportului capului, umplută cu un ulei foarte vâscos de 500000 cSt. Acest lucru permite o amortizare excelentă a stelei de protecție și reduce vibrațiile capului.
ELECTRONICA COMPLETĂ
Modelul este complet echipat cu electronică - regulator electric Firma 85A Smart, motor electric puternic Firma 3652 3800 kv, receptor DSMR, unitate volant și servomotor de direcție S620PM ProMoto MG și frâne din față SX108PM ProMoto Micro MG. Totul este instalat și pregătit pentru condus.
CADRU ÎNGUST
Pentru a crea aspectul corect al unei motociclete de teren subțiri, electronica și bateria au trebuit să se încadreze într-un cadru compact și îngust. Chiar și în ciuda spațiului restrâns din șasiu, este posibil să se plaseze o baterie standard 2S LiPo 5000 mAh în cutia pentru baterie din șaua pilotului. Este necesară utilizarea unei baterii LiPo cu conector IC5 sau EC5.
FIGURINA REALISTĂ A PILOTULUI
Figurina pilotului este realizată realist, inclusiv cu încălțăminte, cască, mănuși și tot echipamentul de motocross. Figurina pilotului este, spre deosebire de altele, fabricată din plastic cauciucat cu un insert din spumă internă. Această compunere asigură o rezistență ridicată a pilotului, care este nu doar solid, ci și suficient de flexibil la impact.
ANVELOPE DUNLOP GEOMAX MX53 LICENȚIATE
Motocicleta RC Promoto-MX este echipată cu o replică oficial licențiată a anvelopelor Dunlop, Geomax MX53. Aceste anvelope, la fel ca cele originale, oferă o tracțiune ridicată și o durabilitate lungă.
REPLICA ROȚILOR
Roțile realiste cu jante cu raze reale sunt o altă premieră pentru modelul Promoto-MX. Inginerii Losi au creat roți cu raze care arată incredibil de realist, având rezistența necesară pentru motocross, ca nimeni altcineva înainte.
GRAFICA LICENȚIATĂ PENTRU CIRCUIT
Marca Losi s-a asociat cu echipa de curse de supercross Pro Circuit, foarte de succes, pentru a crea grafica oficial licențiată pentru modelul Promoto-MX. Din 1991, echipa Pro Circuit are cea mai puternică echipă pe circuitul AMA Supercross.
STAND DE EXPUNERE ȘI START
Standul inclus pentru întreținere și expunere este inspirat de un stand real, completat cu grafica corespunzătoare. De asemenea, pachetul include un stand de start, care menține întreaga motocicletă în poziție verticală la start, în stilul boxelor de start. După rotirea volantului, puteți ieși pe pistă.
CAROSERIE CU GRAFICĂ
Nicio mașină de motocross nu ar arăta bine fără o grafică adecvată. Promoto-MX are toate piesele – aripa din față, plăcuța de înmatriculare, protecțiile furcii, panoul lateral din față și din spate, precum și aripa din spate, colorate în grafica oficial licențiată din vinil, care este foarte rezistentă și pregătită pentru curse.
DETALII REALISTE
Modelul este detaliat până la cele mai mici detalii, cum ar fi maneta de frână și ambreiaj, cabluri, frâne, evacuare, caroserie colorată, scaun, roți de model, frână pe roata din față și multe altele, care cu siguranță vă vor impresiona de îndată ce veți avea ocazia să țineți motocicleta în mâini.
CONSTRUCȚIA FURCII FRONTALA
Furca din față este rigidă în timpul condusului normal, dar în cazul unui impact se comprimă pentru a absorbi în siguranță energia. Acest lucru protejează componentele furcii din față și alte componente de îndoire și deteriorare.
ARIPA DIN SPATE
O aripă din spate montată fix nu ar rezista mult pe model, așa că Promoto-MX are o aripă din spate pliabilă cu suspensie din elastomer. Astfel, aceasta se poate devia în timpul condusului pe roata din spate, iar motocicleta se sprijină pe un tampon din nylon rezistent dedesubt.
PLĂCI DE ALUNECARE ȘI ORIFICII DE VENTILARE
Plăcile compozite de alunecare conturează partea din față și cea inferioară a cadrului Promoto-MX. Acestea oferă protecție în caz de impact, ajutând la protejarea electronicii montate în interior. Orificiile de ventilație de pe fiecare parte a roții sunt închise, dar pot fi deschise pentru a asigura circulația aerului de răcire atunci când temperatura aerului este prea ridicată.
CADRU DIN PLĂCI DE ALUMINIU
Plăcile duble de aluminiu ale construcției de bază a șasiului protejează toată electronica și oferă motocicletei Promoto-MX un aspect realist îngust. De asemenea, conferă cadrului rigiditatea și rezistența necesare.
SUSPENSIE SPATE
La fel ca motocicletele mari, Promoto-MX are o suspensie spate cu un grad crescut de rigiditate. Suspensia este moale în jurul înălțimii maxime de rulare pentru un control lin și o aderență excelentă. Suspensia devine din ce în ce mai rigidă la șocuri mai mari, pentru a împiedica roata din spate să ajungă la limită. În combinație cu uleiul umplut în amortizoare, motocicleta RC este pregătită pentru orice suprafață.
FURCA DIN FAȚĂ
Furca din față a Promoto-MX are un design modern nou cu arcuri interne și amortizor. Tuburile furcii din față sunt concepute pentru a funcționa similar cu amortizoarele RC obișnuite, putând fi reglate prin schimbarea vâscozității uleiului. Folosind arcuri cu înfășurare inversă, distanțierele pot fi folosite și pentru a ajusta înălțimea de rulare. Și poate cel mai important, arată uimitor – la fel ca cele reale!
UNghiul corect al capului
După luni de testare a diferitelor setări, echipa de dezvoltare a produsului Promoto-MX a găsit cea mai bună setare a unghiului tubului de direcție de 62,4°, pentru cea mai bună echilibrare a condusului pe trasee Off-Road și On-Road.
PUTEREA MOTORULUI ELECTRIC
Promoto-MX este echipat cu un sistem de propulsie de înaltă performanță cu un motor electric de 4 poli 3652 3800kv cu regulator de 85A. Acest lucru asigură un cuplu ridicat, o accelerație brutală și o viteză de până la 65 km/h.
FRÂNDA FUNCȚIONALĂ DIN FAȚĂ
Motorul gestionează frânarea din spate prin sistemul de transmisie, dar la fel ca la motocicletele 1:1, se frânează în principal cu frâna din față. Pentru a încetini Promoto-MX, se folosește o frână din față cu disc din oțel și plăcuțe de frână controlate de un etrier printr-un cablu Bowden. Acest lucru va reduce distanța de frânare a motocicletei la jumătate.
CUPLAJUL SLIDANT DE CURSĂ
Având în vedere că motorul are o putere foarte mare, este utilizat un cuplaj cu două discuri, folosit la mașinile de curse. Cuplajul protejează sistemul de transmisie, dar în același timp nu limitează performanța motocicletei.
PROPULSIE CU LANȚ REALISTĂ
Linkurile din oțel și cei 70 de pini de rulare se învârt în jurul unei roți de lanț din oțel cu 10 dinți și a unei roți de lanț din aluminiu cu 36 de dinți a butucului roții din spate. Indiferent de condiții, propulsia cu lanț va acționa roata din spate eficient și fiabil.
PRONT PENTRU CONDUCERE
Losi Promoto-MX se livrează complet asamblat, inclusiv cu transmițătoarea Spektrum Smart și electronica de bord deja instalată. Chiar și bateriile AA pentru transmițătoare sunt incluse! Trebuie doar să adăugați o baterie LiPo 2S cu conector IC5 și un încărcător compatibil și puteți porni. Notă: Adaptoarele IC3/IC5 nu se potrivesc în spațiul din Promoto-MX. Este necesară o baterie LiPo cu conector IC5 sau EC5.
Caracteristici
Cea mai bine arătoare și cea mai puternică motocicletă RC
Nouă tehnologie brevetată Spektrum MS6X
Volant cu rotații mari, integrat în cadru
Grafică oficial licențiată Pro Circuit și echipament pentru pilot
Anvelope Dunlop MX53 oficial licențiate
Rigiditate variabilă a suspensiei spate
Propulsie electrică puternică care oferă motocicletei o viteză de până la 65 km/h
Moduri de conducere Dirt, Street și Wheelie Control
Construcție anti-șoc a furcii din față
Figură realistă a pilotului cu echipament autentic
Frână din față funcțională cu disc controlată de servomotor
Propulsie cu lanț cu cuplaj cu două discuri
Stand de start
Stand de parcare
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede pot fi găsite pe blog.Conținutul pachetului:Conținutul pachetului include modelul RC asamblat al motocicletei Losi Promoto-MX 1:4 RTR, Pro Circuit cu componentele instalate: motor electric Firma 3652 3800kv, regulator Firma 85A Smart - Promoto-MX, receptor DSMR 6CH - ProMoto, servomotor de direcție S620PM ProMoto MG, servomotor pentru frâna din față SX108PM ProMoto Micro MG, unitate volant. Transmițătoare Spektrum DX3 DSMR Smart ProMoto. Accesorii: stand, 2x cuie pentru fixarea standului, 2x cheie plată 6/9 mm, cheie pentru manetă, distanțiere pentru tensiunea lanțului, ulei pentru lanț și 4x baterii AA pentru transmițătoare. Manual în CZ și manual în EN, DE, FR, IT.Recomandăm achiziționarea:În pachet este inclusă motocicleta completă cu transmițătoare. Nu este inclusă bateria de propulsie LiPo 2S 5000mAh cu conector IC5 sau EC5 și un încărcător adecvat.
Baterii recomandate
Pentru alimentarea modelului RC, recomandăm o baterie LiPo de propulsie cu 2 celule (7.4V).
Pentru operarea economică, bateria LiPo Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 30C HC IC5 cu conector IC5 și tehnologia Smart.
Pentru o conducere mai agresivă, bateria Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 cu conector IC5 și tehnologia Smart.
Bateriile Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și cea mai sigură metodă de întreținere și încărcare a bateriilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Încărcătoare recomandate pentru baterii convenționale și Smart
Dacă decideți să utilizați moderne Smart LiPo baterii, atunci recomandăm aceste încărcătoare:
Încărcător de rețea Spektrum S1100AC cu un singur ieșire 1x 100W.
Încărcător de rețea Spektrum S1400 cu un singur ieșire 1x 400W.
Încărcător de rețea Spektrum S2200 cu două ieșiri 2x 200W.
Accesorii pentru operarea obișnuită
Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din gama noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC.
Adezivul pentru anvelope lipește anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compunere specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate.
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, se pot produce doar scurgeri minime de ulei de silicon pe pistoanele amortizoarelor. În cazul în care suprafața pistoanelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate.
Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de reglare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv.
Huse de protecție pentru baterii
Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea bateriilor. Bateriile LiPo pot, menținând dimensiuni mici și o greutate redusă, să ofere curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de condus lung. Pe de altă parte, bateria LiPo este predispusă în special la deteriorări mecanice.