Receptor de spectru SR6200A DSMR 6CH AVC cu telemetrie
Caracteristici:
Receptorul RC Spectrum SR6200A cu 6 canale pentru modele de mașini și bărci RC, construit pe tehnologia DSMR® agilă la frecvență, oferă o rază și un răspuns excelente, împreună cu o securitate inegalabilă a semnalului. Gamă și răspuns excelente, stabilizare ajustabilă Spectrum AVC. Buton de asociere, protecție împotriva apei. Posibilitate de telemetrie cu dispozitiv SMART (controller) si transmitator DSMR compatibil.
Caracteristicile receptorului SR6200A
- Receptor DSMR / DSM2 cu 6 canale
- Stabilizare electronică AVC pentru toate categoriile de mașini
- Dimensiunea compactă se potrivește în spații mai mici
- Antenă lungă pentru o rază și recepție mai bune
- Excelent pentru modelele care necesită canale suplimentare pentru funcții auxiliare
- Setare AVC - setați nivelul exact de stabilitate sau opriți-l
NOTĂ: Servo digitale sunt necesare pentru receptorul SR6200A AVC. Utilizarea servo-urilor analogice cu tehnologia AVC va reduce performanța sistemului și poate cauza supraîncălzirea servo-urilor.
Utilizarea telemetriei necesită utilizarea unui controler SMART și a unui transmițător Spectrum pentru mașinile DSMR cu telemetrie.
Conector de gaz SMART
Conectorul de gaz al receptorului SR6200A include o funcție inteligentă de gaz. Acest conector (Thr) detectează automat când controlerul electronic Smart Throttle este conectat și, prin urmare, începe să funcționeze în modul Smart Throttle. Combinat cu baterii Smart, un controler SMART și o baterie LiPol Spectrum Smart, SR6200A poate transmite o mulțime de date utile de telemetrie fără senzori suplimentari. Dacă un controler standard sau un servo este conectat la conectorul de gaz al receptorului SR6100AT, atunci gazul va funcționa normal ca orice receptor convențional.
Tehnologia Active Vehicle Control (AVC).
Tehnologia AVC este o tehnologie avansată Spectrum de la Horizon Hobby, pentru modelele de mașini RC. Acest sistem de stabilizare aduce un mod complet nou de a conduce mașini RC. Tehnologia AVC folosește senzori pentru a corecta direcția și gazul în același timp. Datorită intervențiilor adecvate la puterea direcției și a motorului, rezultatul este o călătorie mai lină, un comportament stabil pe teren plan și în curbe și o urmărire mai sigură. Desigur, sensibilitatea variabilă a direcției, inclusiv capacitatea de a o opri și de a lăsa totul în mâinile șoferului.