Regulator E-flite AC 40A PRO SB V2
Caracteristici:
Controlerul E-flite 40A Pro SB V2 este proiectat pentru motoarele de avioane și elicoptere AC. BEC 5V pentru receptor și servo este creat de o sursă de alimentare comutată. Aceasta înseamnă că tensiunea de alimentare de la baterie este transformată într-un BEC de 5V cu randament ridicat (aproximativ 80% în funcție de consumul de curent și tensiunea de alimentare) chiar și la un consum mare de curent servo. Acest lucru vă va permite să utilizați o singură baterie comună servo-urilor și motorului! Radiator din aluminiu anodizat canelat pe întreaga suprafață a controlerului.
Controlerul poate gestiona 3 până la 6 baterii LiPol, curent continuu de până la 40A, sarcina pe termen scurt poate ajunge până la 55A. Software-ul V2 îmbunătățit asigură controlul fluid al vitezei tuturor motoarelor de curent alternativ. Sursa BEC permite utilizarea a până la 7 servo-uri analogice standard sau 6 servo-uri digitale standard. Desigur, există posibilitatea de programare a controlerului, și anume temporizarea, intervalul de gaz, frâna, tensiunea de comutare LiPol etc. Controlerul poate fi programat folosind un computer.
Proprietăți de bază
- Curent continuu 40A, vârf 55A (15s)
- BEC: alimentare cu comutare 5 A (răcire completă)
- Alimentare: 3-6 celule LiPol
- Radiator canelat
- Frână de motor programabilă
- Cronometrare programabilă - 5 setări
- Modul sigur
- Deconectarea automată a motorului în caz de pierdere a semnalului sau interferență
- Pornire soft programabilă pentru elicoptere și avioane
- Interval de gaz programabil (1,1 ms - 1,9 ms sau 1,2 ms - 1,8 ms)
- Conectori E-flite de 3,5 mm placați cu aur de calitate lipiți
- Tensiune de comutare: 3 Art. LiPol: 9V, 4 art. LiPol: 12V, 5 art. LiPol: 15V, 6 art. LiPol: 18V sau 70% tensiune bateriei în comparație cu tensiunea inițială
- Constructie cu noua tehnologie Mosfet mai mica care reduce greutatea
- Opțional, este posibilă programarea utilizând un computer prin portul serial RS232
Consultați manualul pentru mai multe informații.