Traxxas Ford Fiesta 1:10 BL-2s 4WD RTR albastru.
Caracteristici:
Modelul RC al mașinii Traxxas Ford Fiesta ST Rally cu caroserie licențiată în stilul popular al curselelor de raliuri. Modelul este construit pe modelul verificat Slash cu tracțiune integrală 4x4 și este potrivit pentru suprafețe dure precum asfaltul, dar și pentru teren sau iarbă mai scurtă. Ford Fiesta la scară 1:10 este propulsat de un motor cu curent alternativ și un regulator BL-2S. Sistemul de tracțiune alternativ oferă o accelerare mai mare, o durată de viață lungă și o creștere a vitezei modelului până la 56 km/h. În plus, modelul este echipat de fabrică cu un set Extreme Heavy Duty pentru rezistență ridicată și un sistem exclusiv de prindere a caroseriei fără cleme.
Excelenta construcție a șasiului a fost păstrată, inclusiv construcția modulară, geometria suspensiei de vârf cu brațe lungi, transmisia cu ambreiaj cu trenție și diferențialul față și spate. Datorită tracțiunii integrale 4WD și tracțiunii alternative, veți experimenta nenumărate ore de control perfect și accelerare fulgerătoare.
Regulatorul cu trei moduri de conducere va asigura distracție atât adulților, cât și copiilor, datorită posibilității de a limita puterea la 50%. Prin creșterea vitezei și accelerării față de tracțiunea continuă, se menține o operare accesibilă din punct de vedere al costurilor pe acumulatori LiPo de 2S. Controlul este asigurat de emițătorul TQ 2,4 GHz cu mecanism precis de direcție. Desigur, există o gamă largă de piese de tuning disponibile, inclusiv piese de schimb complete.
Prezentare generală a noutăților
Tracțiune alternativă BL-2S
Tracțiunea alternativă BL-2S cu motor de 3300 rpm/min/V crește viteza și accelerarea cu până la 60% față de alte tracțiuni cu motor cu curent continuu. Eficiența îmbunătățită, rulmenții cu bile de înaltă viteză și ventilatorul intern de răcire asigură motorului o durată lungă de viață cu întreținere minimă.
Set instalat Extreme Heavy Duty
Setul instalat de fabrică Extreme Heavy Duty în modelul Rally Ford Fiesta înlocuiește componente cheie ale trenului de rulare și suspensiei cu piese îmbunătățite pentru rezistență și durabilitate maximă.
Caroserie fără cleme
Sistemul unic de prindere a caroseriei cu ajutorul ciocănelor de pe lateralele modelului (pe praguri) permite schimbul rapid și ușor al bateriei și oferă modelului un aspect curat fără cleme.
Construcție modulară a șasiului
Construcția modulară permite îndepărtarea întregii părți frontale prin desfășurarea a 5 șuruburi și a asamblării din spate prin desfășurarea a 4 șuruburi. În mai puțin de un minut, aveți acces complet pentru întreținere și reglaj ușor.
Șasiu
Șasiul modelului din nylon compozit rezistent este echipat cu o ampatament lung și un centru de greutate coborât pentru o stabilitate mai mare. Partea inferioară a șasiului este netedă pentru a evita blocarea pe denivelări. Greutatea a fost, de asemenea, distribuită optim, cu cea mai mare parte a masei plasată de-a lungul liniei șasiului.
Diferențiale metalice
Noul Ford Fiesta este echipat cu diferențiale de calitate cu angrenaje metalice, complet pregătite pentru puterea tracțiunii alternative și chiar pentru upgrade-ul la VLX-3S. Etanșările precise cu inele X permit ajustarea diferențialelor pentru condiții specifice de funcționare prin schimbarea viscozității lichidului.
Brațe cu cursă lungă
Brațele cu cursă lungă amortizează chiar și șocurile puternice și îmbunătățesc controlul modelului. Astfel, veți avea o răspuns precis și rapid la direcție în orice situație. Amortizoarele cu ulei reglabile sunt folosite pe șasiu pentru distracție nelimitată.
Ambreiaj cu trenție
Ambreiajul cu trenție folosește un material special de trenție semimetalic și plăci de presiune din aliaje de aluminiu pentru dispersarea căldurii și asigurarea unei tracțiuni consistente. Intensitatea alunecării ambreiajului poate fi ajustată fără a demonta modelul.
Amortizoare cu ulei
Amortizoarele cu ulei Ultra Shock cu cursă lungă sunt proiectate pentru a absorbi fiecare șoc. Garniturile duble X asigură o funcționare netedă fără scurgeri de ulei. Caracteristicile amortizoarelor pot fi modificate prin preîncărcarea arcurilor sau schimbarea acestora cu altele și comportamentul amortizoarelor poate fi reglat prin modificarea viscozității uleiului utilizat.
Direcție precisă
Mecanismul de direcție a roților din față este realizat prin intermediul sistemului Dula-Bell-Crank, care asigură o mișcare precisă a tijelor roții. În direcție este integrat un servo-saver care absoarbe șocurile și protejează servo-motorul împotriva suprasolicitării.
Roti și pneuri Rally
Roti rezistente cu doisprezece spițe în stil de raliu includ un butuc de 12 mm și aceeași înălțime ca roțile modelului Slash 4x4. Pneurile au un model unic de direcție cu o aderență ridicată pe suprafețe dure și în afara lor.
Caroserie Rally
Servo-direcție
Servo digital de dimensiuni standard Traxxas servo 2056 6,2kg.cm rezistent la apă cu motor cu curent continuu și angrenaje din nylon, are un cuplu de 6,2 kg.cm și o viteză de 0,20 s/60°@ 6,0 V. Pentru rezistență la apă*, cutia servo-ului este echipată cu etanșare.
Motor alternativ 3300kv
Motorul alternativ Traxxas 3300kv oferă o tracțiune ideală și accesibilă din punct de vedere al costurilor pentru modelele la scară 1:10, cu toate avantajele, printre care se numără puterea mare, durata lungă de viață și întreținerea minimă. Motorul este echipat cu mufa Quick Connect pentru o conectare ușoară. Alte caracteristici includ:
- Ventilator de răcire integrat
- Rulmenți cu bile de înaltă viteză
- Accelerare ridicată
- Operare eficientă pentru o durată mai lungă de conducere
Regulator electronic BL-2S
Regulatorul electronic alternativ BL-2S rezistent la apă* cu trei moduri de conducere, suport pentru acumulatori LiPo de 2S și control simplu cu butonul EZ-Set™. Regulatorul este echipat cu un mod de antrenament care limitează accelerația la 50%. Astfel, șoferii începători sau copiii se pot familiariza treptat cu caracteristicile modelului și se pot pregăti pentru puterea completă a mașinii. Protecția termică, protecția împotriva descărcării excesive a acumulatorilor LiPo, conectorii placati cu aur, controlul simplu, semnalizarea intuitivă cu LED-uri bicolore și un radiator puternic, care poate fi completat cu un ventilator opțional (nu este inclus în pachet).
Moduri de reglare BL-2S
- Sport: Modul implicit, permite conducerea înainte, frânarea și mersul înapoi.
- Cursă: Modul potrivit pentru curse. Permite conducerea înainte și frânarea; mersul înapoi nu este disponibil.
- Antrenament: Modul potrivit pentru copii sau șoferi începători. Permite conducerea înainte cu limitare de putere la 50%, frânarea și mersul înapoi cu limitare de putere la 50%.
Set RC Traxxas TQ
Modelul este controlat de un emițător proporțional cu două canale Traxxas TQ, care funcționează în banda de 2,4 GHz - operare fără interferențe. Emițătorul este alimentat doar de 4 baterii AA.
Pe emițător există un buton rotativ pentru reglarea direcției (pentru ca modelul să meargă drept atunci când volanul este în poziția centrală). Starea bateriilor din emițător este indicată de un LED. Pe emițător se poate seta inversarea pe canalul de accelerație și direcție.
Receptor TQ
Receptorul Traxxas TQ 2,4 GHz cu trei canale asigură control sigur fără întreruperi. Cuplarea simplă cu un singur buton. Indicarea stării cu un LED.
Caracteristici
- Motor alternativ 3300Kv cu răcire integrată și mufă Quick Connect
- Regulator alternativ BL-2S cu trei moduri de conducere
- Set RC TQ™ 2,4GHz cu două canale
- Servo digital de direcție 2056 cu servo-saver
- Caroserie fără cleme (ciocănele de pe partea inferioară a șasiului - praguri)
- Tracțiune integrală 4x4 permanentă
- Set instalat de fabrică Extreme Heavy Duty pentru rezistență ridicată
- Noi axe de transmisie Maxx rezistente
- Angrenaje metalice pentru diferențiale
- Trenție reglabilă îmbunătățită
- Construcție modulară a șasiului, pentru întreținere și reglaj ușor
- Amortizoare cu ulei reglabile cu inele X
- Schimb ușor al acumulatorilor
- Roți cu spițe și pneuri Rally, butuc de 12 mm
* Informații despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede pot fi găsite în blog.
Cuprinsul pachetului:
Pachetul include modelul asamblat al mașinii RC Traxxas Ford Fiesta 1:10 2BL 4WD RTR cu componente instalate: motor alternativ 3300ot/V, regulator alternativ BL-2S, servo de direcție 2056, receptor Traxxas TQ cu trei canale. Emițător Traxxas TQ 2,4 GHz cu două canale. Accesorii: chei hexagonale (1,5, 2, 2,5 mm), cheie plată 4/8 mm, cheie cruciformă, distanțiere pentru arcuri, pistoane. Manual în limba cehă, manual în limba engleză, germană, franceză, spaniolă.
Recomandăm să achiziționați:
Pentru a pune în funcțiune modelul, sunt necesare 4 baterii AA pentru emițător, un acumulator de tracțiune și un încărcător pentru acumulatorul de tracțiune.
Acumulatori LiPo recomandați:
Cu acumulatori LiPo moderni, modelul va avea o accelerare maximă. Modelul poate fi operat cu un acumulator LiPo de 2 celule (7,4 V).
- Pentru o performanță mai mare, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 5000 mAh
- Pentru o performanță mai mare și o rezistență mecanică mai mare, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 5200 mAh Hardcase
- Pentru o performanță mai mare și o durată lungă de conducere, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 7600 mAh
Acumulatori NiMH recomandați:
Acumulatorii NiMH nu necesită manipulare precisă și sunt potriviți pentru a fi folosiți de copii (acumulatorul NiMH nu se deteriorează completându-se). Cu toate acestea, acumulatorii NiMH nu oferă aceeași performanță.
- Acumulator NiMH este potrivit pentru copii (acumulatorul NiMH nu se deteriorează completându-se). Cu toate acestea, acumulatorii NiMH nu oferă aceeași performanță.