1:1410 produse

Cele mai vândute produse
350,00 lei
970,00 lei
Produselor 10 filtrate

Motor castel 1007 6350 rpm senzor

Caracteristici: Motor puternic Castle 1007 6350 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modelele de mașini 1:16 și modelele 1:14 cu o greutate de până la 1,2 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 3S Viteza 6350 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 50,3 mm Greutate 114,8 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1010 4400rot/V senzorizat

Caracteristici: Motor puternic Castle 1010 4400 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modele de mașini 1:16 și modele 1:14 cu o greutate de până la 1,3 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 4S Viteza 4400 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 58,4 mm Greutate 46,5 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1010 5600rot/V senzorizat

Caracteristici: Motor puternic Castle 1010 5600 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modele de mașini 1:16 și modele 1:14 cu o greutate de până la 1,3 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 3S Viteza 5600 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 58,4 mm Greutate 46,5 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1007 8450 rpm senzor

Caracteristici: Motor puternic Castle 1007 8450 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modelele de mașini 1:16 și modelele 1:14 cu o greutate de până la 1,2 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursa de alimentare 2S LiPo Viteza 8450 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 50,3 mm Greutate 114,8 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor AC Traxxas Velineon 380, reg. VXL-3m

Caracteristici: Regulatorul de curent alternativ Velineon VXL-3m de la Traxxas este proiectat pentru modelele tuturor modelelor RC de mașini Traxxas la scară 1:16. Software-ul de calitate permite controlul fin asupra întregului interval de viteză într-un design fără senzori. Designul controlerului este în mare parte rezistent la apă. Alimentare de la 6 la 12 art. NiMH sau 2 până la 3 art. LiPol. Călăreții începători vor primi modul Starter Controller, care reduce puterea controlerului la 50%. Controlerul este echipat cu un conector Traxxas pentru conectarea la baterie și pini placați cu aur de 3,5 mm pentru conectarea la motor. Pornirea, programarea și oprirea controlerului se face cu un singur buton. Starea controlerului este indicată de un LED cu două culori. Motorul AC cu rotor intern Traxxas Velineon 380 este complet compatibil dimensional cu motoarele DC seria 380, dar depășește aceste motoare în ceea ce privește performanța și durata de viață. Din cauza absenței unui comutator, durata de viață a motorului este determinată numai de durata de viață a rulmenților. Datorită amplasării înfășurării pe interiorul carcasei motorului, este posibilă răcirea foarte bine a acestor motoare prin intermediul radiatoarelor atașate la suprafața exterioară a motorului cu ajutorul unei paste aditive de oxid de zinc. Datorita inertiei termice mari a carcasei, aceste motoare, spre deosebire de cele unidirectionale, pot fi suprasolicitate considerabil. Rotorul constă dintr-un magnet de neodim sinterizat, care este echilibrat din fabrică cu o picătură de rășină epoxidică. Caracteristicile controlerului: Controlerul este furnizat cu conectori Traxxas lipiți și pini de 3,5 mm Tipul bateriei poate fi setat: LiPol sau NiMH Alimentare 6 - 12 art. NiMH sau 2 - 3 art. LiPol Moduri controler: Începător - reducerea puterii la 50%, Sport - putere maximă 100% cu marșarier și Curse - putere maximă fără marșarier (unele curse necesită această opțiune) Protectie la supratensiune Protecție termică în două trepte - când este atinsă prima treaptă, puterea este limitată, când este atinsă a doua treaptă, motorul este oprit Protecție împotriva scurtcircuitului în înfășurarea motorului sau a blocării Rezistență crescută la apă - carcasa regulatorului conține o etanșare, există inele O de cauciuc în jurul conductorilor Radiator mare negru cu nervuri. Tranzistoare MOSFET folosite cu o rezistență în stare închisă de 0,5 m ?. Caracteristicile motorului Rulmenți de calitate pentru viață lungă Design fără senzor, înfășurare 8 ture, 4000 rpm / V Seturi de înlocuire a rotorului și a rulmenților reparate disponibile (nr. comandă TRA3372 și TRA3373) Montat din fabrică cu conectori placați cu aur de 3,5 mm Există un calorifer cu pastă sub calorifer la comandă. Nu. TRA3374 Conținutul pachetului: Pachetul conține motorul AC Traxxas Velineon 380 (nr. comandă TRA3371), regulator VXL-3m (nr. comandă TRA3375), autocolante Velineon, instrucțiuni slovace de utilizare.

Motor Traxxas Velineon 380 AC

Caracteristici: Motorul Velineon 380 AC de la Traxxas este conceput pentru mașinile la scară 1:16 ca înlocuitor direct pentru motoarele DC seria 380. Excelează prin eficiență ridicată, performanță ridicată și durată lungă de viață, care este dată doar de durata de viață a rulmenților. Spre deosebire de motoarele de curent continuu, acestea au un cuplu mare pe întreaga gamă de viteze de funcționare - astfel încât puteți obține o accelerație mare la orice viteză. Înfășurarea statorului este situată în interiorul carcasei motorului, ceea ce înseamnă o bună disipare a căldurii, iar datorită inerției termice mari a carcasei, aceste motoare, spre deosebire de cele unidirecționale, pot fi supraîncărcate semnificativ pentru o perioadă scurtă de timp. În plus, este posibil să se prevadă un radiator pe carcasa motorului. Calitatea înaltă se datorează utilizării rulmenților de înaltă calitate și a unui rotor sinterizat cu neodim. Rotorul este perfect echilibrat cu picături de rășină epoxidică pe părțile laterale ale rotorului - nu zgâriați! În secțiunea Piese de schimb sunt disponibile piese de schimb - un set de lagăre de schimb, un rotor și un radiator pentru carcasa motorului. Caracteristici: Rulmenți de calitate pentru viață lungă Design fără senzor, înfășurare 8 ture, 4000 rpm / V Rotor reparat și kituri de înlocuire a rulmenților disponibile (nr. comandă TRA3372 și TRA3373) Montat din fabrică cu conectori placați cu aur de 3,5 mm Există un calorifer cu pastă sub calorifer la comandă. Nu. TRA3374

Motor fără perii Traxxas 3350ot/V, ECM (pentru TRX-4M)

Caracteristici:Propulsia cu motor fără perii pentru modelele RC de mașini Traxxas TRX-4M și TRX-4MT constă dintr-un motor fără perii de 3350 Kv cu carcasă rotativă și un controler fără perii ECM. Întregul oferă cu până la 50% mai multă viteză și cuplu decât propulsia de fabrică cu motor cu curent continuu. Profitați de întregul potențial al propulsiei fără perii, de la condusul tehnic lent și precis în teren până la accelerare rapidă și viteză. Conducerea precisă este asigurată de controlul motorului FOC fără senzori. Instalarea este simplă, fără modificări ale modelului. Noul controler fără perii ECM are trei canale, porturi pentru iluminarea Pro Scale și este compatibil cu emițătoarele Traxxas TQ și TQi. Sistemul de propulsie este compatibil cu toate piesele existente, iluminarea Pro Scale, transmisia cu două trepte de tuning și cu punțile portal de tuning. Motor fără perii outrunner Viteză nominală de 3350 rpm/V Cuplu ridicat Logo Traxxas tăiat cu laser Pinion din alamă cu 11 dinți Controler fără perii ECM Compatibil cu emițătoarele TQ și TQi Alimentare cu acumulatori standard 2S LiPo pentru TRX-4M Controlul motorului Field-Oriented Control (FOC) Conectare simplă Două canale de ieșire pentru servomotoare Două porturi pentru iluminarea Pro Scale Trebuie moduri de condus: Sport – accelerație, marșarier și frână (fără frână automată în neutru) Trail - accelerație, marșarier și frână (frână graduală în neutru), potrivit pentru coborâri Crawler – accelerație, frână instantanee în neutru, marșarier Controlul turației motorului este optimizat pentru fiecare mod de condus (de exemplu, în modul Sport motorul poate să tremure la turații mici). Așadar, dacă doriți un mers complet lin de la cele mai mici turații pentru condusul tehnic, setați modul - Crawler. Pentru condus rapid și accelerare fulgerătoare, alegeți modul Sport. Instalare simplă Sistemul de propulsie fără perii utilizează aceleași găuri de montare ca propulsia de fabrică cu curent continuu – nu sunt necesare modificări!Conținutul pachetului:Pachetul conține motor fără perii de 3350 Kv, controler fără perii ECM, accesorii de montaj. Manual EN, DE, FR, SP.Recomandăm achiziționarea:Upgrade-uri recomandate Puterea mai mare impune cerințe mai mari asupra sistemului de propulsie, pentru o durată de viață lungă recomandăm instalarea pinioanelor din metal pentru cutia de viteze și a axelor centrale din metal.

Motor fără perii Spektrum Firma 2800rpm/V cu regulator integrat de 30A

Caracteristici:Motor cu curent alternativ senzor Firma 2800ot/V cu regulator integrat de 30A, potrivit pentru modelele RC de mașini la scară 1:18 (de exemplu, Axial UTB18 Capra 4WS). Control precis al turației cu senzor. Alimentare 2-3S LiPo, conector IC2, posibilitate de setare a parametrilor. Motorul este echipat cu un senzor magnetic de poziție a rotorului de înaltă precizie, care oferă o senzație excelentă de control la orice viteză. Senzorul din motor permite regulatorului să adapteze intrarea pentru controlul motorului cu o precizie fără egal. Această combinație de regulator și motor 2în1 este o alegere excelentă pentru upgrade-ul modelului dumneavoastră RC Axial UTB18 Capra 4WS. Caracteristici Motor cu regulator integrat, potrivit pentru modelele 1:18 Upgrade ideal pentru Axial UTB18 Capra 4WS Regulator integrat de 30 A Procesor ARM M4 de 32 biți rapid și puternic Construcție rezistentă la apă Programare simplă prin intermediul unei interfețe cu un singur buton Protecție multi-punct Protecție la supracurent Oprire automată LiPo la tensiune scăzută Protecție termică Failsafe Motor senzor cu curent alternativ puternic 2800 ot/V/min Dimensiune compactă pentru instalare ușoară Carcasă din aluminiu pentru disiparea căldurii BEC ajustabil Conector IC2 Opțiuni de setareConținutul pachetului:Pachetul conține motor cu curent alternativ 2800ot/V cu regulator integrat de 30A, manual în slovacă și manual în EN, DE, FR, IT.

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi