Axial SCX10 III Early Ford Bronco 4WD 1:10 turcoaz
Caracteristici:
Model Expedition RC al mașinii Ford Bronco timpurie pe șasiu Axial SCX10 III. Caroseria Early Ford Bronco cu licență oficială, cu rolă modelată realistă, uși cu cadru funcțional și multe detalii autentice. Un receptor Spektrum™ cu funcționalitate SMART și un controler cu un receptor furnizează date de telemetrie transmițătorului DX3. Funcția Front Dig pentru blocarea axei spate, servo, receptor și controler Spektrum™ sunt impermeabile.
În dezvoltarea modelului SCX10 III Early Ford Bronco 4WD cu licență oficială, inginerii Axial® au depășit din nou limitele funcționalității și performanței. Acesta este unul dintre cele mai detaliate modele pe care Axial® le-a produs vreodată și este o alegere ideală atât pentru pasionații de șenile noi, cât și pentru cei experimentați. Realismul modelului este fără precedent și cu siguranță îi va bucura pe toți fanii Ford. Caroseria finisată Lexan Bronco are o cușcă tubulară turnată cu uși funcționale pentru cadru și suporturi ascunse pentru caroserie pentru a menține liniile curate ale suprafeței corpului. Alte detalii exterioare autentice includ o capotă, insigne, ștergătoare de parbriz, faruri LED și stopuri. Barele de protecție față și spate sunt poziționate la un unghi optim de apropiere pentru alpinism netulburat.
Detaliile interiorului caroseriei sunt la fel de impresionante. În cabină veți găsi scaune mulate, un planș de bord, o manetă de viteze, pedale și un volan cu coloană. Sub capotă se află o replică a motorului 5.0 V8, o cutie de viteze și un puternic motor Axial® 35T . Roțile în stil retro Beadlock din 3 piese completează caroseria Early Ford Bronco și permit montarea, demontarea și schimbarea anvelopelor fără lipire. Replicile licențiate ale anvelopelor Falken Wildpeak M/T de 1,9 depășesc în siguranță obstacolele. Cadrul de protecție are urechi de montare pentru lumini suplimentare și o anvelopă de rezervă complet funcțională.
Șasiul dovedit SCX10™ III este o garanție pentru performanța excelentă pe care șoferii se așteaptă de la Axial®. Pentru a coborî centrul de greutate, Early Ford Bronco folosește axe față și spate AR45. Geometria triunghiulară a suspensiei este reglată pentru a funcționa cu osiile și pentru a reduce cuplul în timpul angajării și pentru a crește și mai mult aspectul machetei. Amortizoarele reglabile umplute cu ulei ajută șoferii să găsească cei mai buni parametri de amortizare și să ofere corpuri mai mari ale amortizoarelor cu un volum mai mare de fluid pentru o eficiență mai mare.
Cutie de viteze cu două trepte cu funcție DIG
Modelul RC este echipat cu o cutie de viteze cu două trepte și o funcție DIG. Modelul este livrat cu un kit RC cu 3 canale. În mod implicit, funcția DIG este controlată de la distanță folosind un servo. Servo de pe al treilea canal poate fi convertit într-o cutie de viteze, astfel încât să aveți disponibilă o funcție de cutie de viteze cu două trepte. Dacă doriți să controlați ambele funcții de la distanță, este necesar să adăugați un set RC cu 4 canale cu modulație DSMR și un micro servo - SPMSSX108 (un pachet special de 1000 de margini pentru servo-saver face parte din pachetul de servo).
Funcția DIG
Cu această funcție, puteți deconecta și conecta puntea spate de la distanță prin transmițător. Astfel, puntea spate este fie antrenată, fie blocată, iar roțile nu se rotesc. Prin blocarea roților din spate creșteți radical raza de viraj și întoarceți modelul aproape pe loc. Vei aprecia si functia DIG la coborari abrupte, cand reduce riscul de rasturnare a modelului.
Modelul de mașină RTR RC complet asamblat vine cu un transmițător Spektrum™ DX3™ cu tehnologie exclusivă DSMR® pentru o rază de acțiune, răspuns și imunitate superioare la interferențe. De asemenea, este compatibil cu telemetria SMART datorită componentelor instalate, controlerului Spektrum Firma Smart 40A și receptoarelor. Folosind setul de baterii Spektrum Smart LiPol, puteți monitoriza capacitatea bateriei pe monitorul transmițătorului în timp ce conduceți în orice vreme și în diferite condiții de pe traseu - electronicele sunt protejate de un strat impermeabil.
Cu construcția sa robustă Axial® și stilul emblematic Ford, SCX10 III Early Ford Bronco 4WD RTR este construit pentru aventurile pe teren accidentat. Doar adăugați bateriile compatibile și sunteți gata!
Dispune de Axial® SCX10™ III Early Ford Bronco
- Caroseria Early Ford Bronco cu licență oficială, cu rolă realistă, uși tubulare funcționale și multe detalii
- Axe solide AR45 cu un diferențial față decalat pentru un aspect de machetă și un centru de greutate scăzut
- Funcția Front Dig vă permite să blocați puntea spate pentru o rază de viraj mai mică
- Opțiunea unei cutii de viteze cu 2 trepte vă permite să creșteți viteza cu aproximativ 20% (funcția cu 2 trepte și Front Dig cu transmițător cu 4 canale)
- Replica motorului V8 5.0L, cutia de viteze și transmisia protejează motorul și îmbunătățesc aspectul machetei
- Apărătoarele autentice pentru aripi și bara de protecție protejează corpul de deteriorare
- Căptușelile aripilor și părțile laterale ale podelei ascund componente interne care sunt în mod normal vizibile din partea șasiului
- Interiorul deschis este plin de detalii, inclusiv scaunele, tabloul de bord, volanul cu coloană, maneta de viteze și pedalele
- Detaliile exterioare ale caroseriei includ plăcuța de înmatriculare, farurile, stopurile, ștergătoarele de parbriz și capota
- Un receptor Spektrum™ cu funcționalitate Smart cu un controler integrat oferă date de telemetrie transmițătorului DX3
- Suportul pentru baterie conține baterii standard LiPol sau NiMH
- Ampatamentul șasiului poate fi ajustat pentru a se potrivi cu alte lungimi de caroserie (11,4", 12,0", 12,3")
- Geometria suspensiei în mai multe puncte și puntea solidă a AR45 reduc timpul de strângere și îmbunătățesc aspectul.
- Roțile retro beadlock din 3 piese permit schimbarea anvelopelor fără anvelope
- Replicile licențiate ale anvelopelor Falken Wildpeak M/T 1.9 sunt realiste și asigură o aderență mai bună atunci când conduceți pe diferite terenuri
- Barele de protecție off-road cu un unghi optim de apropiere au un orificiu de montare pentru troliu
- Amortizoarele de ulei reglabile au corpuri filetate anodizate, presiune reglabilă a arcului și capac de emulsie înșurubat
- Servo și receptor/reg. Spektrum™ sunt rezistente la apă și sunt gata de rulare în orice vreme
Model caroserie FORD BRONCO
Caroseria Bronco detaliată și cu licență oficială prezintă o serie de detalii machete, inclusiv un parbriz automontat și uși tubulare funcționale. Suporturile caroseriei sunt ascunse cu grijă în această caroserie „ultra model”. Suporturile opționale pentru caroserie sunt disponibile și atunci când utilizați alte corpuri.
Model caroserie FORD BRONCO
Carcasa modelată din compozit realistă include suporturi pentru o anvelopă de rezervă funcțională și un kit Axial pentru instalarea iluminatului cu LED (vândut separat).
Model caroserie FORD BRONCO
Căptușelile aripilor și părțile laterale ale podelei ascund componentele interne ale șasiului care altfel ar fi vizibile pe șasiu. De asemenea, ajută la protejarea interiorului corpului și includ puncte de montare pentru lumini cu LED multicolore Axial® SCX10™ III cu controler (vândute separat).
Protecția aripilor și a pasajelor roților
Șasiul Bronco include aripi pentru roțile din față și din spate, protecție pentru trenul de rulare și bare de protecție pentru a proteja caroseria de accidente. Corpul este atașat cu 4 cleme pe partea inferioară a corpului astfel încât acestea să nu fie vizibile și să nu deranjeze aspectul.
Detalii caroserie model
Numeroase detalii exterioare completează aspectul autentic al caroseriei Early Ford Bronco. Pachetul include o mască pentru capota față, ecuson, faruri, dispozitiv de captare a admisiei de aer, stopuri și ștergătoare și multe altele.
Caroseria deschisă cu 2 uși
Când te uiți în interiorul caroseriei cu 2 uși, vei fi impresionat de o gamă întreagă de detalii ale modelului. Scaunele modelate fidel, un tablou de bord cu ceasuri deșteptătoare, un radio și o cutie, un volan cu coloană, manetele de viteză și pedalele fac parte din echiparea standard.
Capac motor V8 de 5,0 litri
O machetă fidelă a motorului V8 cu cutie de viteze ascunde și protejează în mod intenționat motorul electric Axial® 35T, sporind în același timp aspectul realist al șasiului și al unității motorului.
Cutie de viteze cu două trepte cu funcție DIG
Setul este echipat cu o cutie de viteze cu două trepte și o funcție DIG. Modelul vine cu un kit RC cu 3 canale. În mod implicit, funcția DIG este controlată de la distanță folosind un servo. Servo de pe al treilea canal poate fi convertit într-o cutie de viteze, astfel încât să aveți disponibilă o funcție de cutie de viteze cu 2 trepte. Dacă doriți să controlați de la distanță ambele funcții, este necesar să utilizați un set RC cu 4 canale cu modulație DSMR/DSM2 și un micro servo - SPMSSX108 (o mie specială pentru servo-saver face parte din pachetul de servo).
Transmițător SPEKTRUM™ DX3™ 2,4 GHz DSMR®
Transmițătorul Spektrum DX3 inclus în set este echipat cu tehnologia exclusivă DSMR® pentru o rază, răspuns și imunitate excelente la interferențe. De asemenea, este pe deplin compatibil cu potențialul de telemetrie SMART oferit de receptorul Spektrum Firma™ Smart instalat.
Unitate de control SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A
Folosind bateria Spektrum Smart LiPol, cu transmițătorul și receptorul Smart-activat incluse, puteți monitoriza capacitatea bateriei pe indicatorul LED de tensiune al emițătorului.
Spectru servodirecție S614 MG WP 23T
Servo de servodirecție al mașinii cu cuplu ridicat, cu roți dinți metalice și carcasă metalică, este rezistent la apă* pentru a conduce în orice vreme și condiții.
Axe solide cu blocare a diferenţialului faţă
Pentru un aspect perfect de machetă și un centru de greutate mai jos, Early Ford Bronco utilizează axe față și spate de tip AR45. O transmisie opțională overdrive, setul de viteze Axial Overdrive 6-Bolt 27/8, este disponibil separat.
Suspensie in 4 puncte
Geometria suspensiei folosește un design de suspensie în 4 puncte, care este optimizat pentru conducerea off-road. Tocmai torsiunea ridicată a osiilor împreună cu rigiditatea construcției tijelor din aluminiu anodizat și crampoane cu bile solide garantează utilizarea pe un astfel de teren pe care o mașină normală nu l-ar putea descurca.
Amortizoare reglabile din aluminiu
Amortizoarele din aluminiu anodizat cu ulei au preîncărcare reglabilă a arcului, un capac cu un șurub de aerisire pentru umplere mai ușoară și amortizare fiabilă în toate pozițiile brațelor osiilor.
Paturi pentru baterii
Compartimentul bateriei SCX10 ™ III Early Ford Bronco găzduiește pachete de baterii LiPo sau NiMH cu conector IC3/EC3 standard.
Ampatament reglabil al șasiului
Șasiul SCX10™ III are un ampatament reglabil care vă permite să-i reglați dimensiunea pentru a se potrivi cu caroseria aftermarket pentru ampatamente de 11,4", 12,0", 12,3".
Roți Beadlock în stil retro
Early Ford Bronco vine cu roți Beadlock din 3 piese, care sunt replici modele ale roților „slot mag” corecte în perioada. Astfel, nu numai că completează caroseria, dar permit și asamblarea simplă, dezasamblarea și înlocuirea anvelopelor fără lipire. De asemenea, în pachet sunt incluse huse pentru roți cu șuruburi.
Anvelope licențiate 1.9
Replicile anvelopelor Falken Wildpeak M/T 1.9 sunt realiste și au o aderență excelentă pentru escaladarea pe stânci și dealuri. Mașina are și o anvelopă de rezervă Axial®, gata de plecare.
Bare de protecție pentru Off Road
Barele de protecție au fost proiectate cu un unghi optim de apropiere pentru cățăratul pe stânci și pe terenuri denivelate. Bara de protecție față are un orificiu de montare pentru troliu și pentru iluminarea pieselor alternative. Plăcuțele de înmatriculare față și spate sunt instalate pentru un realism sporit de condus.
Electronice rezistente la apa*
Datorită electronicii Spektrum™ rezistente la apă*, SCX10 III Early Ford Bronco este gata să conducă în orice vreme și condiții.
* Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru funcționarea într-un mediu umed găsiți pe blog.
Conținutul pachetului:
Model de mașină RC Axial SCX10 III Early Ford Bronco asamblat cu componentele instalate: motor Axial DC 540 35T, uniformă regulator Spektrum Firma 40A cu receptor, servo Spektrum S614 MG WP 23T, servo Spektrum SX. Instruire în slovacă, manual EN, DE, FR, IT.
Vă recomandăm să cumpărați:
Baterie de transmisie și un încărcător adecvat pentru bateria.
Baterii LiPo recomandate
Pentru conducere normală, recomandăm o baterie LiPo cu 2 sau 3 celule (7,4 V, 11,1 V), cu conector EC3, IC3.
- Baterie Smart LiPo Spektrum 7,4 V 5000 mAh sau baterie Smart G2 LiPo Spektrum G2 7,4 V 5000 mAh
- Pentru o gamă mai mare de viteze, baterie Smart LiPo Spektrum 11,1 V 5000 mAh sau baterie Smart G2 LiPo Spektrum G2 11,1 V 5000 mAh
Acumulatoarele Spektrum cu tehnologie Smart reprezintă în prezent cel mai modern și mai sigur mod de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Puteți găsi beneficiile tehnologiei Spektrum Smart aici.
Bateriile Smart G2 sunt și mai simple și mai sigure, datorită absenței unui conector de echilibru. În plus, bateriile G2 au o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Bateriile Smart G2 pot fi încărcate numai pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate pentru bateriile Spektrum Smart
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât bateriile Smart și Smart G2, cât și bateriile convenționale. Încărcătoarele inteligente vândute anterior acceptă și Smart G2 după ce au fost actualizate.
- Încărcător Spektrum Smart S100 USB-C cu o ieșire 1x100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S155 cu o singură ieșire 1x 55W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1100 cu o singură ieșire 1x 100W.
Încărcătoare recomandate pentru bateriile convenționale LiPo și NiMH
Dacă decideți să rulați modelul pe baterii convenționale LiPo și NiMH , puteți utiliza încărcătoare universale cu o putere de cel puțin 50 W.
- Încărcător Dynamite Prophet Sport cu o singură ieșire de 50 W
- Incarcator Robitronic Expert LD 80 AC/DC cu o iesire 80 W + cablu de incarcare EC3
Componente recomandate pentru reglare (comanda transmisiei de la distanță):
- Transmițător: Spektrum DX5C DSMR + 4x baterii AA pentru transmițătorul EM-B1320
- Servo viteze: SX108 Micro MG
Geanta de transport
Transportați modelul RC confortabil și în siguranță în geanta de transport Robitronic. Geanta este etansa si are o margine elastica ce se poate ajusta in functie de model. Datorită curelei Velcro, modelul este ușor de transportat. Materialul sintetic poate fi curățat cu ușurință cu apă sau spumă cu săpun, dacă este necesar.
Accesorii pentru funcționare normală
Pentru funcționarea normală a mașinii RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC.
Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră.
Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale.
Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi în motor, angrenaj melcat în pinion) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv.
Ambalaj de protectie pentru acumulatori
Ambalajul de protecție are scopul de a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.