Axial SCX10 III Jeep JT Gladiator 4WD 1:10 RTR gri
Caracteristici:
Modelul RC de expediție Jeep JT Gladiator pe șasiul Axial SCX10 III. Șasiul cu aspect realist, cu carcasă realistă a cutiei de viteze, model de motor V8 și punți portal. Caroserie gri sau roșie modelată și roți licențiate. Transmițător Spektrum™ DX3, receptor/regulator Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A este pregătit să vă ofere avantajele tehnologiei inovatoare Spektrum™ Smart.
Cutia de viteze SCX10™ III Jeep® JT Gladiator este echipată cu funcția DIG cu un al treilea canal, care vă permite să blocați puntea din spate cu un comutator de pe transmițător pentru a conduce roțile din față și a reduce raza de întoarcere. Alternativ, puteți seta cutia de viteze cu două viteze și alege între viteză mare și viteză mică. Dacă doriți să utilizați ambele funcții, cutia de viteze cu două viteze și funcția DIG, trebuie doar să adăugați un alt servo și un radio cu cel puțin patru canale (cum ar fi Spektrum™ DX5 cu 5 canale).
Șasiul SCX10™ III Jeep® JT Gladiator are punți portal pentru a crește garda la sol și a îmbunătăți capacitatea de trecere prin teren. Compartimentul pentru baterie poate găzdui un set standard de baterii LiPol sau NiMH. Noua construcție a profilurilor de oțel ale șasiului oferă o variabilitate mai mare a aranjamentului. Capacele interioare ale aripilor și benzile de podea ascund mai bine componentele interioare care ar fi vizibile din lateralul șasiului.
Pe șasiul SCXIII se află caroseria Jeep® JT Gladiator, care include o carcasă, grila capotei, ștergătoare pentru parbriz, oglinzi, mânerele ușilor și alte detalii modelate, precum și iluminare detaliată a interiorului și iluminare LED exterioară. Noile anvelope Nitto Trail Grappler, oficial licențiate, pe jante beadlock cu 3 piese, cresc realismul condusului și aderența pe diverse suprafețe, stânci și terenuri.
Cu tehnologia exclusivă DSMR® a transmițătorului Spektrum™ DX3™, dispozitivul are o rază excelentă, un timp de răspuns rapid și o mare rezistență la interferențe. Folosiți bateria LiPol Spektrum Smart și puteți vizualiza capacitatea bateriei pe indicatorul de tensiune al transmițătorului DX3.
Caracteristici SCX10™ III Jeep® JT Gladiator RTR
- Transmițător cu 3 canale Spektrum™ DX3™ DSMR
- Receptor/regulator Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A
- Model de motor V8 și capac de cutie de viteze protejează motorul și îmbunătățește aspectul
- Servo de direcție cu un cuplu de 15kg.cm și roți dințate metalice
- Șasiul poate găzdui baterii standard LiPol sau NiMH
- Setarea cutiei de viteze cu funcția DIG permite blocarea punții din spate pentru o rază de întoarcere mai mică
- Cutie de viteze cu 2 viteze pentru condus cu viteză mare și mică
- Punțile portal cresc garda la sol și reduc turația
- Amortizorul ajustabil al șasiului permite fiecăruia să își aleagă dimensiunea
- Aripile interioare și podelele laterale ascund componentele interioare, de obicei vizibile din lateralul șasiului
- Jante beadlock KMC Machete cu 3 piese licențiate permit schimbarea anvelopelor fără lipire
- Anvelope Nitto Trail Grappler cu licență oficială în noua dimensiune mai mare cresc garda la sol și tracțiunea
- Amortizoare cu ulei ajustabile au corpuri filettate anodizate, presiune a arcurilor ajustabilă și capac de emulsie cu șurub
- Caroserie completă Jeep® JT Gladiator, inclusiv interiorul
Model de capac pentru motor V8
Modelul fidel al motorului V8 cu cutie de viteze ascunde și protejează motorul electric și, în același timp, îmbunătățește aspectul realist al șasiului și unității de motor. Pentru o rezistență maximă, suportul motorului este din aluminiu.
Punți portal cu transmisie hipoidă
Avantajul punților portal AR45 este, desigur, garda mai mare la sol, dar și reducerea favorabilă a cuplului pe axa de ieșire și diminuarea cuplului și a sarcinii componentelor sistemului de propulsie.
Caroserie cu 3 piese
Caroseria Jeep® JT Gladiator este compusă din trei părți, ceea ce permite o instalare mai ușoară a cockpitului, acces la baterie și componentele șasiului.
Caroserie din lexan detaliată
Caroseria modelului de mașină este o replică exactă a mașinii reale, astfel încât și clemele caroseriei sunt ascunse pentru a nu deranja liniile caroseriei. Jeep® JT Gladiator are un interior detaliat, un volan și o figură a șoferului, cu multe detalii pe caroserie, cum ar fi grila frontală, prizele de aer de pe capotă, ștergătoare, mânerele ușilor, oglinzi retrovizoare, aripi, balamale pentru ușile din spate, iluminarea mașinii cu suprapunerile, inclusiv semnalizatoarele etc.
Șasiu cu aripi și capace inferioare
Șasiul modelului este format din profile de oțel unite prin traverse, creând o construcție foarte rigidă, rezistentă la torsiune. Datorită suporturilor universale, puteți echipa modelul cu electronica aleasă de dumneavoastră. Pentru a nu fi vizibile componentele electronice și spațiul interior, șasiul este echipat cu aripi și capace inferioare. Această soluție minimizează, de asemenea, pătrunderea murdăriei în interiorul modelului.
Nou suport pentru baterie
Șasiul SCX10™ III are bateria de propulsie plasată aproape de centrul șasiului, ceea ce, împreună cu motorul în față, oferă un șasiu mai echilibrat. Pe șinele laterale există, de asemenea, spațiu pentru baterii de dimensiuni mai mici, necesare pentru accesorii suplimentare, cum ar fi lumini, troliu etc.
Amortizoare din aluminiu cu ulei
Amortizoarele cu cursă lungă au un corp fabricat din aluminiu anodizat, iar la arcurile elicoidale este posibil să se ajusteze forța presiunii pentru a obține un grad optim de amortizare (preîncărcarea arcurilor poate fi reglată confortabil cu ajutorul unei piulițe pe corpul amortizorului). Capacele au o deschidere cu șurub pentru a verifica starea și umplerea cu ulei. Datorită dimensiunii și volumului amortizoarelor, funcția lor este garantată pe toată lungimea cursei.
Cutie de viteze cu două viteze și funcție DIG
Modelul RC este echipat cu o cutie de viteze cu două viteze și funcția DIG. Modelul este livrat cu un set RC cu 3 canale. Funcția DIG este controlată standard prin servo de la distanță. Servo-ul de pe al treilea canal poate fi transformat în cutia de viteze, astfel încât să aveți disponibilă funcția cutiei de viteze cu două viteze. Dacă doriți să controlați ambele funcții de la distanță, este necesar să adăugați un set RC cu 4 canale cu modulare DSMR/DSM2 și un servo micro SX108 (inclus în pachetul servo-ului este un special hexagon pentru servo-saver).
Funcția DIG
Activând funcția, puteți deconecta și conecta de la distanță puntea din spate prin transmițător. Puntea din spate este astfel fie acționată, fie blocată, iar roțile nu se învârt. Blocarea roților din spate crește radical raza de întoarcere, iar modelul poate fi întors aproape pe loc. Funcția DIG este, de asemenea, apreciată în timpul coborârilor abrupte, când reduce riscul răsturnării modelului.
Cleme cu bilă din oțel inoxidabil
Axial a folosit materiale de calitate superioară în noul șasiu SCX10 III pentru a menține cel mai înalt standard de durabilitate. Clemele cu bilă de pe toate suspensiile șasiului sunt din oțel inoxidabil pentru o precizie mai mare și o rigiditate a șasiului.
Opțiuni de ajustare a geometriei
Team Axial® continuă să optimizeze setările geometriei șasiului, care este montat pe patru brațe. A profitat de experiențele din șasiul SCX10 II și a îmbunătățit geometria suspensiei punților portal, ceea ce a ajutat la reducerea suplimentară a cuplului și, în același timp, permite ajustarea șasiului conform preferințelor personale.
Cadru mai lung pentru șasiu
Team de construcție a crescut distanța între osii la 353mm cu șinele de cadru mai lungi și barele de legătură ale șasiului, ceea ce a permis Axial® să proiecteze o replică realistă a vehiculului Jeep® JT Gladiator.
Interior detaliat cu șofer
Datorită construcției bine gândite a șasiului, caroseria are un spațiu creat pentru cockpit cu șofer. În acest spațiu se află o figură realistă a șoferului, tabloul de bord și scaunele.
Fixarea părții din spate a caroseriei
Demontarea caroseriei a fost facilitată datorită noii construcții a barei de protecție din spate cu orificii pentru clemele caroseriei.
Jante beadlock cu 3 piese licențiate
Jantele KMC XD Machete, oficial licențiate, cunoscute în lumea terenului, sunt turnate în crom satinat și conțin detalii uimitoare de model. Deoarece sunt jante cu trei piese, anvelopele pot fi montate, scoase și schimbate cu ușurință fără lipire.
Servo de schimbare
Pe al treilea canal al transmițătorului DX3 puteți utiliza comutatoarele pentru a controla servo-ul vitezei cutiei de viteze SX108 cu funcția DIG controlată.
Receptor și regulator într-unul
Regulatorul și receptorul sunt integrate într-o singură cutie SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A. Datorită celei mai recente electronici utilizate, aveți posibilitatea de a beneficia de avantajele telemetriei și tehnologiei exclusive Spektrum™ Smart. Instalați bateria LiPol Spektrum Smart pentru a avea o imagine de ansamblu asupra stării bateriei pe indicatorul nivelului de tensiune al transmițătorului.
Transmițător RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Noua transmițătoare RC Spektrum DX3 are 3 canale și este compatibilă cu sistemul de stabilizare Spektrum AVC și telemetria Spektrum Smart. Rază excelentă, răspuns super rapid și mare rezistență la interferențe datorită tehnologiei exclusive Spektrum DSMR. Setare rapidă a parametrilor necesari.
- Indicație LED a stării de încărcare a acumulatorilor Smart din model
- Suport pentru sistemul de stabilizare Spektrum AVC
- Posibilitatea de a ajusta inversul, dimensiunea deflexiilor și funcția canalului 3
- Trim pentru canalul de accelerație și direcție
- Datorită limitatorului de accelerație, puteți restricționa viteza maximă a modelului pentru copii
- Ergonomic, ușor
- Volan cu manșon din spumă pentru o prindere confortabilă
Tehnologia SMART
Tehnologia inteligentă Smart asigură că toată electronica modelului dumneavoastră de avion va colabora fără probleme. Oferă informații despre starea componentelor.