2 413,32 lei cu TVA 2 556,68 lei
Expediere in 48 de ore
  • Livrare prin curier cel tarziu: 29.11.2024
  • Transport: 25,90 lei
points Prin achiziționare veți primi
524 puncte
Desene explozive Toate componentele într-un singur loc
Accesorii si piese de schimb
Descrierea produsului

Kit Buggy de curse TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE

Caracteristici:

Setul de mașini de curse RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit este unul dintre cele mai bune din lume. Înaltă performanță și durabilitate, piese din aluminiu inclusiv șasiu, opțiuni de reglare a șasiului și piese de reglare în pachet. Amortizoare mari din aluminiu reglabile cu ulei, echipament complet pentru rulmenți cu bile, greutate redusă și multe alte îmbunătățiri mută din nou nivelul Buggy-ului electric 2WD un pic înainte. Buggy-ul a fost optimizat și pentru covor și iarbă artificială, astfel încât este posibil să folosiți un spoiler față (inclus) pentru o presiune mai mare pe puntea față și să aveți o direcție mai eficientă.

Proprietăți
  • Geometrie îmbunătățită a direcției
  • Contine piese din aluminiu
  • Componentele din carbon sunt incluse
  • Include dispozitive de tensionare din titan
  • Ambreiaj cu frecare super grea (SHDS)
  • Set de configurare a transmisiei
  • Diferenţial nou cu minge
  • Suspensie axului Stiffezel
  • Suport încorporat pentru radiatorul motorului
  • Corp ușor din lexan
  • Șasiu din aluminiu frezat 2.0
  • Butuc spate din aluminiu
  • Amortizoare Big-Bore Gen3 12mm
  • Eleron frontal opțional (se vinde separat)
  • Este inclusă o gamă de piese de tuning
Componente de curse

Kitul 22 5.0 DC ELITE Race contine piese cu care poti construi o masina, 100% pregatita pentru curse. Include componente de echipamente speciale, bare antiruliu față și spate, componente din carbon, diferențe cu bile, cărămizi noi pentru axe, amortizoare de calitate, compozite turnate și componente din carbon și aluminiu sunt în conformitate cu ceea ce se așteaptă concurenții de la un Buggy DC Off-road de curse. .

Componentele din carbon ale pachetului

Setul de kit DC ELITE Race include turnuri de șoc din carbon față și spate, o placă de montare a electronicii și un suport pentru aripa spate.

Componente de tuning din aluminiu incluse

Team Losi Racing folosește o gamă de 22 de piese opționale din aluminiu 5.0 la curse pentru a îmbunătăți întreținerea sau performanța, acestea fac parte acum din kit. Acestea sunt tije și pârghii servo din aluminiu, tije de braț, scaune servo, inserții exterioare pentru rulmenți față, blocul tijei din spate, pivoții C și D și piulițe din aluminiu.

Caramizi spate noi si articulatii sferice

22 5.0 DC ELITE oferă cea mai bună punte spate reglabilă realizată vreodată de TLR. Include știfturi de pivot intern din spate, reglare a lățimii ecartamentului, cărămizi din spate cu axă variabilă (VHA) de vârf, care permit o ajustare mai mare a înălțimii axei.

Tensionare din titan

Întinzătoarele din titan au reprezentat întotdeauna o îmbunătățire a reglajului mașinilor de curse și fără ele nu poate exista un set potrivit de 22 5.0 DC ELITE. Dispozitivele de pretensionare din titan sunt incluse în întreaga mașină pentru a economisi greutatea și pentru a crește durabilitatea.

Geometrii de control mai precise

22 DC 5.0 este cea mai bună mașină off-road a 2WD Team Losi Racing. Geometria direcției a suferit cea mai semnificativă îmbunătățire. Prin creșterea lungimii pârghiilor de comandă și a articulațiilor sferice împreună cu modificările unghiului Ackermann, ele conferă mașinii 22 5.0 o senzație semnificativ mai lină în timpul conducerii, mai ales la viteze mari, ele măresc siguranța la conducere pe o pistă mai îngustă.

Papuci Super Heavy Duty (SHDS)

Pentru o alunecare precisă și o accelerare mai moale și mai precisă a vehiculului, a fost optimizat ambreiajul de frecare, care are o nouă placă de frecare, arc și piuliță M4. Este posibil să se utilizeze o angrenare antrenată cu angrenaj drept 96T până la 81T.

Amortizoare Gen3 12mm Big Bore

Noile amortizoare G3 au fost complet modificate și îmbunătățite. Pistoanele sunt acum fixate cu șuruburi, arborele are diametrul de 3 mm, pistoanele filetate sunt și ele noi, forma pleoapelor inferioare este și ea nouă, cupele cu arc oferă -3 mm, 0 mm și + 4 mm, noi articulațiile sferice și o serie de alte îmbunătățiri sunt aduse de Team Losi Racing.

Șasiu din aluminiu frezat de 2 mm

Suspensia cu grosimea de 2 mm arc mai bine și prin urmare mașina 22 5.0 este mai ușor de controlat, este și mai stabilă pe pistă și nu poate fi răsturnată cu ușurință, absoarbe mai bine șocurile și o aterizare mai grea.

Diferenţial cu bilă

În comparație cu versiunea anterioară a mașinii 22 2.0, diferenţialul cu bile de precizie are un nou design de discuri axului de tracțiune, bile din carbură de tungsten și performanță extrem de netedă și de lungă durată.

Corp de lumină 22 5.0

Caroseriile de curse trebuie să fie cât mai ușoare și să aibă o formă adecvată pentru a menține un centru de greutate scăzut și un grad ridicat de forță aerodinamică. Corpul 22 5.0 a fost îndepărtat de pe placă cu o grosime de 0,8 mm.

Aripa de presiune frontală TLR inclusă

La viteze mari, utilizarea unei aripi de presiune față este pe deplin justificată, asigură presiune pe puntea față și datorită acesteia direcția este mai eficientă la viteze mai mari.

Realizat într-un sistem metric

Pentru asamblare au fost folosite elemente de fixare metrice, astfel încât este ușor să găsiți șuruburi, piulițe și șaibe de schimb și va ajuta la reducerea numărului de unelte necesare pentru întreținerea și asamblarea modelului.

Reglare pe înălțime diferențială

Auto 22 5.0 DC are capacitatea de a regla înălțimea diferențială 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm și + 3,5 mm pentru a optimiza unghiul arborelui de ieșire.

Setarea parametrilor de control

Auto 22 5.0 AC include un știft pivotant frontal standard Low Roll Center (LRC), precum și un știft pivotant frontal separat HRC (High Roll Center). Pachetul include si un nou tampon cu grosimea de 1 mm, care permite ajustari mai avansate. Acum este posibil să selectați setările Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll sau High Roll Center.

Bloc de legătură nou puntea față

Noul bloc de legătură a axei față vă permite să schimbați înclinarea axei față și adaugă o a treia opțiune care oferă cel mai bun echilibru între direcție și stabilitate în multe condiții diferite.

Baterie descărcată în șasiu

22 5.0 DC ELITE se mândrește cu cel mai versatil și mai ușor de utilizat sistem de cablare a bateriei. Bateria este presată la fiecare capăt cu benzi elastomerice care pot fi întinse astfel încât să poată fi folosite pentru diferite înălțimi ale bateriei și orice greutăți de sub ea.

Compozite optimizate, Stiffezel

În modelul 22 5.0 DC ELITE, o serie de materiale compozite diferite pot fi găsite în componentele cheie. Compozitul conține componente pe care echipa de curse le preferă: brațe Stiffezel pentru puntea față, brațe Stiffezel pentru puntea spate, piese pentru amortizoare și multe altele. Materialele compozite au o greutate mai mica decat metalul, asa ca este rezonabil sa le folosesti acolo unde nu afecteaza durata de viata a componentelor si in multe cazuri este si mai avantajos.

Sarcina optionala

Greutatea opțională din alamă poate fi montată sub baterie, sub receptor sau în locul cuplajului arborelui axului din față. Acest lucru permite reglarea ușoară a greutății statice și selectarea sarcinii atunci când se schimbă condițiile pistei. Când conduceți cu o greutate statică mai mare, șasiul devine mai neutru și mai ușor de condus pe suprafețe cu aderență ridicată. Greutățile nu sunt incluse.

Aripa spate TLR 6.5

Aripa din spate este fabricată din policarbonat foarte durabil de 1,2 mm. Această aripă s-a dovedit a fi cea mai bună și mai stabilă aripă din spate disponibilă pentru mașinile 1:10 2WD.

Este disponibil un suport pentru montarea radiatorului

În timpul cursei, motoarele sunt solicitate la maximum și pentru că sunt destul de calde, este necesar să folosiți un ventilator pentru a menține temperatura motorului mai scăzută. Setul contine asadar un suport pentru montarea usoara si fiabila a ventilatorului (ventilatorul nu este inclus in pachet).

Configurarea unității

Transmisia cu 3 trepte vă permite să mutați motorul înainte cu 20 mm, mai mult spre centrul șasiului. Datorită acestei ajustări, este posibil să parcurgeți curbe cu o viteză mai mare.

Vă recomandăm să cumpărați:

Timpul de asamblare al kit-ului este de aproximativ 7 ore.

Ai nevoie de o mașină pentru a o construi
  • Kit RC cu 2 canale
  • Servocomandă standard
  • Motor seria 540 cu pinion de 48t
  • Baterie potrivită
  • Regulator adecvat
  • Instrumente
  • Încărcător
  • Roți și anvelope
  • Lipici pentru suruburi, adeziv pentru anvelope, ulei siliconic pentru diferential cu bile, vopsele pentru caroserie la alegere.
Recenzii

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi