Losi LMT Monster Truck 1: 8 4WD RTR Son Uva Digger
Caracteristici:
Pentru fanii monștrilor americani mari, modelul RC de mașină Losi LMT Monster Truck la scară 1:8, cu tracțiune pe toate roțile 4WD, este pregătit. Cu caroserii licențiate Grave Digger sau Son Uva Digger, nu vă veți teme de niciun obstacol. Mașina este echipată cu un sistem de propulsie Spektrum Firma, transmițător Spektrum DX3.
Mașinile Monster Truck Show au o lungă tradiție în Statele Unite și s-au dezvoltat din mașini de serie modificate cu roți mari până la specialități care au o construcție tubulară complet originală, amortizoare pe gaz, un motor uriaș cu o putere de până la două mii de cai putere, o transmisie specială, caroserie din fibră de sticlă și roți uriașe cu anvelope speciale. Aceste mașini au o greutate de până la 5 tone, o înălțime de 4m, pot accelera rapid și sar înălțimi de 7m și distanțe de până la 40 de metri! În 1984 a fost înființată competiția Battle of the Monster Truck, iar în 1987 a apărut prima competiție oficială Monster Jam, cu reguli clare și un program de eveniment. Astăzi, în seria Monster Jam, circulă aproximativ 300 de mașini de curse.
Printre legendele competițiilor Monster Jam se numără și specialitățile Grave Digger și Son Uva Digger. Aceste mașini legendare sunt oferite ca modele RC de către firma Losi la scară 1:8. Au o construcție complet nouă, cadrul este format din pereți laterali verticali din aluminiu 6061-T6, între care este plasată electronica cu propulsie și bateria. Axele rigide din față și din spate sunt suspendate pe patru puncte și amortizate cu amortizoare cu ulei cu cursă extra lungă. Mașina are un diferențial central, axe telescopice cu caneluri și cuple cardanice. În axele rigide sunt diferențiale conice clasice, care pot fi înlocuite cu diferențiale fixe opționale, dacă este necesar. Caroseria este rabatabilă, astfel încât aveți acces ușor la șasiu, electronică și baterie în orice moment. Farurile din față luminează, având iluminare LED integrată, care este nuanțată în funcție de culoarea caroseriei.
Propulsia este asigurată de un motor fără perii Spektrum™ Firma™ 3150Kv 4P cu un regulator Spektrum Smart Firma 130A. Bateria recomandată este 2-3S LiPol cu conector IC5/EC5. Electronica regulatorului Spektrum Firma este turnată într-un material special de turnare, care împiedică pătrunderea umidității sau a impurităților în electronică. Regulatorul se pornește și se setează cu butoane care sunt sub un capac din cauciuc. Motorul utilizat are o construcție cu patru poli pentru un funcționare lină și un cuplu mare, axa cu un diametru de 5 mm este montată în rulmenți cu bile. Direcția este asigurată de un set RC cu transmițător Spektrum DX3 și receptor Spektrum SR315. La utilizarea unei baterii SMART, transmițătorul indică tensiunea bateriei de propulsie prin intermediul LED-urilor.
Caracteristici ale modelului RC de mașină LMT Monster Truck 1:8 RTR
- Monster Truck 1:8 cu axe rigide
- Licență oficială MT Monster Jam
- Șasiul este format din două plăci verticale din aluminiu
- Motor fără perii și regulator Spektrum Firma
- Cușcă din compozit rabatabilă cu caroserie
- Tehnologia Spektrum SMART
- Axe rigide din mai multe piese
- Amortizoare cu ulei cu cursă extra lungă
- Diferențial central cu roți dințate conice
- Diferențiale la scară 1:8
- Diferențialele clasice din axe pot fi înlocuite cu un raport fix
- Anvelope de tip Monster Truck
- Servo saver ajustabil, servo 15kg.cm Spektrum S614S
- Detalii de tip maket conform mașinii reale
- Jante de tip maket
- 2 poziții pentru ajustarea suportului Wheelie Bar
- Poziții presetate ale motorului în funcție de tipul pinionului
- Bateria este asigurată cu o bandă elastică din cauciuc
Licența Monster Jam MT
Caroseria Grave Digger și Son-Uva Digger sunt oficial licențiate de companiile Monster Jam și Feld Motorsports.
Pereții laterali din aluminiu ai șasiului
Cadrul șasiului este format din două pereți laterali verticali din aluminiu 6061-T6, care sunt conectați printr-o construcție interioară și formează un cadru rigid, la care sunt atașate alte componente ale șasiului. Șasiul cu plăci verticale nu are doar o rezistență și durabilitate extremă, ci permite și mai multe configurații de suspendare.
Orificii de montaj pentru pinion
Patul motorului este pregătit pentru montarea motorului cu diferite dimensiuni ale pinionului. Orificiile din patul motorului ajustează distanța exactă atunci când sunt utilizate cu pinioane de 12-16 dinți.
Caroserie rabatabilă
Caroseria este atașată la cadrul din compozit, care se rabatează spre spate pentru un acces ușor la electronică și baterie. În poziția închisă, aceasta este fixată cu cleme din sârmă.
Wheelie Bar cu două poziții de ajustare
La accelerare, mașina se ridică pe roțile din spate, de aceea există o bară cu un cilindru de suport, care este montat în două rulmenți cu bile. Bara poate fi presetată în două poziții.
Diferențialul din spate din mai multe piese
Construcția diferențialului din mai multe piese nu are doar o funcție practică în timpul service-ului diferențialului, ci are și un aspect de tip maket, ca un adevărat monstru. La diferențial sunt atașate tije ale șasiului, amortizoare și propulsie a diferențialului.
Diferențial central cu amortizare a șocurilor
Diferențialul central umplut cu ulei permite utilizarea unei puteri mari de propulsie cu o protecție suplimentară a elementului de amortizare Cush Drive. Cush Drive este format dintr-un elastomer din cauciuc, care absoarbe șocurile între motor și roți și minimizează sarcina de șoc asupra sistemului de propulsie.
Amortizoare cu cursă lungă
Pentru că în timpul condusului se produce o răsucire semnificativă a axelor, amortizoarele trebuie să reacționeze în fiecare poziție, de aceea au o cursă extra lungă. Sunt umplute cu ulei și au limitatoare din cauciuc pentru cazul în care ajung în poziția extremă.
Raport fix opțional
În multe cazuri, utilizarea diferențialelor clasice poate să nu fie adecvată, iar un cuplu constant, de exemplu, în timpul condusului pe o suprafață nisipoasă, poate fi obținut prin eliminarea alunecării diferențialelor axelor. Acest lucru poate fi realizat prin înlocuirea cu un diferențial fix.
Reglarea diferențialelor
Diferențialele umplute cu ulei de silicon permit mai multe opțiuni de reglare pentru o performanță optimă pe diferite suprafețe. Densitățile de bază ale uleiurilor sunt 100k în față și în spate, și 500k în centru. Diferențialul central vă permite să reglați distribuția puterii înainte și înapoi pentru o performanță optimă în condiții specifice.
Roți Short Course cu hub central interschimbabil
Roțile în stil Short Course cu hexagon de 17mm reduc greutatea de rotație a anvelopei. Este disponibil un hub central opțional de 12mm, astfel încât puteți utiliza aceste roți pe mai multe mașini. Anvelopele BKT Monster truck, diametru 160mm, lățime 102mm.
Hexagoane din aluminiu de 12mm opționale
Pentru LMT este disponibil un hexagon din aluminiu de 12mm opțional, astfel încât puteți utiliza piese de schimb și anvelope de la mărci populare.
Anvelope de tip maket pentru Monster Truck
Conform anvelopelor reale de camioane Monster Jam, au fost create și anvelope pentru acest model. Sunt utilizate anvelope clasice cu un model în formă de săgeată, care au o aderență excelentă și s-au dovedit a fi foarte eficiente pe trasee nisipoase sau de pământ.
Servo saver ajustabil
Servo saver ajustabil permite setarea rigidității brațului de direcție și ajustarea fie a rigidității pentru un control maxim, fie setarea unei direcții mai moi, care absoarbe în mare măsură șocurile și asigură o protecție maximă pentru servo.
Detalii de tip maket
Modelele de evacuare, cadrul caroseriei sau iluminarea completează modelul cu elemente care creează iluzia unui vehicul real. Caroseria este livrată în culorile vehiculelor de curse Grave Digger sau Son Uva Digger.
Cockpitul pilotului
În mijlocul caroseriei, la fel ca la un mare monstru, este plasat într-o construcție de cadru cockpitul cu o figură a pilotului.
Fixarea bateriei cu o bandă elastică
LMT este echipat cu un sistem de fixare a bateriei folosind o bandă elastică din cauciuc, care menține bateria ferm la locul ei, este flexibilă și astfel nu va deteriora bateria.
Motor fără perii
- Motor Spektrum Firma 3660-3150kv
- Alimentare 2-3 celule LiPol
- Carcasă din aluminiu cu anodizare neagră și logo-ul Spektrum gravat
- Construcție a rotorului cu 4 poli și 8 magneți
- Axa cu un diametru de 5 mm din oțel aliat este montată în rulmenți cu bile
- Motorul este echipat din fabrică cu conectori placati cu aur de 4 mm pentru o conexiune fiabilă
- Canalul de pe capătul axei motorului permite montarea sigură a pinionului
- Greutatea motorului este de 247g, puterea 1300W
Regulator fără perii SPEKTRUM™ FIRMA™ 130A SMART 2S-4S
Controlul modelului este asigurat de un regulator modern SPEKTRUM™ FIRMA™ 130A SMART cu un microcontroler ARM Cortex M4 pe 32 de biți, care este capabil să citească telemetria completă și să o transmită receptorului printr-un conductor integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Informațiile despre tip, temperatură și tensiunea celulelor bateriei sunt citite direct din bateria Smart. În timp real, sunt disponibile curentul, temperatura, tensiunea totală a bateriei Smart, tensiunea fiecărei celule a bateriei Smart, temperatura bateriei, capacitatea rămasă și turația motorului.
Electronica este complet turnată într-un material special de turnare, care împiedică pătrunderea umidității* sau a impurităților în electronică. Regulatorul se pornește și se setează cu butoane care sunt sub un capac din cauciuc.
- Regulatorul conține un procesor rapid și puternic pe 32 de biți ARM M4
- Regulatorul este rezistent la apă*
- Protecție la supracurent, protecție termică, failsafe
- Deconectare automată a LiPol-ului la tensiune scăzută
- Carcasă robustă din plastic, radiator din aluminiu cu ventilator pentru o eficiență ridicată
- BEC ajustabil de înaltă performanță
- Conectori IC5™ foarte rezistenți, compatibili cu conectorii EC5™
Spektrum SR315 DSMR Sport
Receptorul SR315 DSMR Sport de nouă generație în format micro cântărește doar 6g. Posibilitatea de a alege între SmartSafe™ sau "Gas" Failsafe, asociere prin buton. Tehnologia DSMR asigură o rază completă și un timp de răspuns rapid al receptorului.
- Designul cutiei cu colțuri rotunjite și greutate redusă
- Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere
- SmartSafe™ Failsafe și "Gas Mode" disponibile la asociere
- Protocol de modulare sigur DSMR și o viteză de cadru mare de 5.5ms
- Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația SPEKTRUM dashboard)
Transmițător RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Noua transmițător RC Spektrum DX3 are 3 canale și este compatibil cu sistemul de stabilizare Spektrum AVC și telemetria Spektrum Smart. Rază excelentă, răspuns super rapid și rezistență ridicată la interferențe datorită tehnologiei exclusive Spektrum DSMR. Setare rapidă a parametrilor necesari.
- Indicație LED a stării de încărcare a acumulatorilor Smart în model
- Suport pentru sistemul de stabilizare Spektrum AVC
- Posibilitatea de a seta inversarea, dimensiunea deviațiilor și funcția canalului 3
- Trim pentru canalul de accelerație și direcție
- Datorită limitatorului de accelerație, puteți restricționa viteza maximă a modelului pentru copii
- Ergonomic, ușor
- Volan cu un inel din spumă pentru o prindere confortabilă
Tehnologia Spektrum SMART
Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart, care oferă mai multe informații despre model, o utilizare mai ușoară și o întreținere a acumulatorilor. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, sunt capabile să comunice între ele și să transmită telemetrie.
Transmițătorul DX3 inclus afișează starea de încărcare a acumulatorului Smart în model.
Ca tuning, puteți vizualiza telemetria completă (turații, viteză, temperatură și altele):
- Adăugând un modul BT la transmițătorul setului DX3, care va permite conectarea modelului la o aplicație grafică clară Spektrum Dashboard pe telefon sau tabletă.
- Folosind un transmițător universal Spektrum cu display, de exemplu DX5C.
Mai multe informații despre tehnologia Smart găsiți în blogul nostru.
* Informațiile despre specificația de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru utilizarea în medii umede le găsiți în blog.
Conținutul pachetului:
În pachet se află modelul RC complet asamblat de mașină Losi LMT Monster Truck 4WD 1:8 cu componentele instalate: regulator Spektrum Firma™ 130A Smart, motor Spektrum Firma 3660-3150 rpm/V, receptor Spektrum SR315 DSMR 3CH, servo Spektrum S614S MG. Transmițător Spektrum DX3 Smart. Caroserie vopsită gata în culorile Grave Digger sau Son Uva Digger. Manual în cehă, manual în EN, DE, FR, IT.
Recomandăm să achiziționați:
Pentru a pune modelul în funcțiune, este necesar să achiziționați 4x baterii AA pentru transmițător, un acumulator de propulsie și un încărcător adecvat pentru acumulatorul de propulsie.
Acumulatori LiPo recomandați
Modelul poate funcționa cu un acumulator LiPo de 2 până la 3 celule. Acumulatorul ar trebui să fie echipat cu un conector EC5 sau IC5. Pentru utilizarea obișnuită, recomandăm un acumulator LiPo de 2 celule (7.4 V).
- Pentru utilizarea obișnuită, acumulatorul LiPo Spektrum 7.4 V 5000 mAh cu tehnologia Smart sau Spektrum G2 7.4 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
- Pentru viteza maximă posibilă, acumulatorul LiPo Spektrum LiPo 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 LiPo 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
Acumulatorii Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și sigură metodă de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Acumulatorii Smart G2 sunt și mai ușor de utilizat și mai siguri, datorită absenței conectorului de echilibrare. Acumulatorii G2 au, de asemenea, o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Acumulatorii Smart G2 pot fi încărcați doar pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate pentru acumulatori convenționali și Smart
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât acumulatorii Smart și Smart G2, cât și acumulatorii convenționali. Încărcătoarele Smart vândute anterior, după actualizare, suportă de asemenea Smart G2.
- Încărcător de rețea Spektrum S155 cu o ieșire de 1x 55W.
- Încărcător de rețea Spektrum S100 cu o ieșire de 1x 100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S250 cu două ieșiri de 2x 50W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1100 cu o ieșire de 1x 100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S2100 cu două ieșiri de 2x 100 W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1400 cu o ieșire de 1x 400 W.
Accesorii pentru utilizare obișnuită
Pentru utilizarea obișnuită a modelelor RC, aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC.
Adezivul pentru anvelope lipește anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate.
Occazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, se produc doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile seturi de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate.
Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de reglare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv.
Huse de protecție pentru acumulatori
Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.