Scara 1: 53 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 3 filtrate

Losi 5ive-T 2.0 V2 1: 5 4WD SCT BND albastru

Caracteristici: Rapid, mare, puternic și distractiv, automobilul pe benzină Short Course Losi 5ive-T 2.0 pentru curse Off Road 1:5 sau pentru plimbări recreative pe trasee exterioare. Bucurați-vă de puterea mare a motorului pe benzină Zenoah G320 32cc, cu noua generație îmbunătățită a mașinii și receptorul Spektrum cu stabilizare electronică a cursei AVC. Modelul RC original Losi 5IVE-T a schimbat lumea curselor off-road la scară 1:5, iar această platformă iconică a devenit una dintre cele mai de succes. Acum pregătiți-vă pentru versiunea V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, care are toate avantajele fără rival ale predecesorului său și include tehnologia Bind-N-Drive (fără emitator în pachet), care vă permite să alegeți propriul emitator universal Spektrum, conform cerințelor dumneavoastră. Motorul puternic Zenoah G320 32 ccm a fost fabricat special pentru 5IVE-T 2.0. Noua aranjare a șasiului reduce unghiul arborelui de transmisie frontal, ceea ce crește rezistența și echilibrul tracțiunii pe toate roțile. Sistemul de direcție Ackerman facilitează modificările setărilor și îmbunătățește în general geometria direcției. Printre alte elemente inovatoare se numără capota frontală îmbunătățită, frânele puternice și capacele de aerisire ale amortizoarelor din aluminiu pentru o absorbție a șocurilor fără rival. Caracteristicile mașinii 5ive-T 2.0 V2 Versiunea BND cu receptor 4WD tracțiune pe toate roțile Motor pe benzină 32 ccm cu starter prin tragere Rezervor extra mare de 800cc pentru curse lungi Saver de servo ajustabil integrat Șasiu din aluminiu CNC de 5 mm pentru rigiditate maximă și greutate redusă Frâne cu discuri puternice Trei diferențiale viscoase închise ajustabile Arbore CVD pentru tracțiune Amortizoare mari din aluminiu cu tijă de 7 mm Cuplaj închis inovator cu orificii de răcire Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Arbore de transmisie central cu un unghi de rotație mai mic Motor pe benzină Zenoah G320 32cc Motorul Zenoah G320 32cc, dovedit și fiabil, a fost proiectat special pentru 5IVE-T 2.0. Datorită designului de vârf, motorul răcit cu aer oferă putere mare cu un cuplu mare, esențial pentru o mașină la scară 1:5, cum ar fi 5IVE-T 2.0. Are un start ușor datorită starterului prin tragere și o setare simplă. Datorită acestui fapt, veți experimenta o plimbare plină de adrenalină și experiențe la volan. Versiunea Bind-N-Drive Configurarea modelului în versiunea Bind-N-Drive (BND) este o alegere bună pentru toți cei care dețin un emitator cu tehnologia Spektrum 2,4 GHz DSMR. Datorită acestui fapt, este posibil să aveți mașina în condiții mai avantajoase, deoarece pur și simplu asociați emitatorul cu receptorul. Noua construcție a direcției Rack și Bell Cranks Datorită noului tip de direcție Rack și Bell Cranks, veți avea cea mai bună senzație de conducere. Sistemul de geometrie a direcției axei frontale Ackermann vă permite să treceți lin prin viraje și să vă bucurați de o conducere precisă. Noua saver de servo a fost proiectată pentru a fi mai puțin solicitată și să reacționeze mult mai lin, asigurând o direcție mai constantă. Noua diferențială centrală Inginerii Losi au muncit neobosit pentru a obține un echilibru perfect al transferului de putere între axa din față și cea din spate a 5IVE-T 2.0 pentru a asigura cea mai bună senzație de conducere. Versiunea 2.0 are o distribuție ideală a greutății datorită mutării diferențialului central. Acest lucru a redus de asemenea unghiul arborelui de transmisie, ceea ce îl face mult mai puțin solicitat. Roți și anvelope noi Roțile au fost îmbunătățite pe automobilul 5IVE-T 2.0 pentru a crește rezistența și rigiditatea. Jantele au o rezistență și rigiditate mai mari, ceea ce este important în timpul conducerii pe teren accidentat, iar anvelopele au o nouă compoziție și model pentru o tracțiune mai bună și o performanță mai bună a mașinii. Placă de alunecare frontală, bară de protecție Nu trebuie să vă faceți griji dacă în teren veți agăța de aripile sau bara de protecție. Placa de alunecare frontală are o înclinație optimă pentru a permite alunecarea pe teren în momentul contactului cu partea din față, astfel încât mașina să poată continua să se deplaseze fără întârziere. De asemenea, aripile roților din față au o formă ajustată pentru a preveni deteriorarea. Frâne mai eficiente Mașina 5IVE-T 2.0 are instalate frâne cu discuri de calitate superioară și mai eficiente, care au fost inițial dezvoltate pentru Team Losi Racing 5IVE-B. Discurile de frână din oțel întărit în combinație cu plăcuțele pentru sarcini mari oferă un sentiment de încredere, permițând curselor să frâneze mai repede în viraje și să accelereze mai devreme. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată pentru condițiile de pe pistă. Tiahla servomotorului de accelerație și frână Pe brațul servomotorului de accelerație, tiahla se conectează la carburatorul motorului, iar tiahla frânei. Pe brațul servomotorului se află un levier, la care sunt conectate două brațe care duc la pârghiile camelor frânei pentru tracțiunea din față și din spate. Eficiența frânei din față și din spate poate fi ajustată și setată pentru a corespunde caracteristicilor de conducere ale vehiculului. Amortizoare din aluminiu ajustabile Amortizoarele mari din aluminiu au tijă de 7 mm, care sunt complet dimensionate pentru sarcinile automobilelor 1:5. Cantitatea mare de fluid și opțiunile de ajustare asigură o conducere sigură chiar și în cele mai dure condiții. 5IVE-T 2.0 este livrat standard cu capace din aluminiu cu filet. Șuruburile de aerisire permit o montare și umplere mai rapidă și mai ușoară. Noua carcasă a cuplajului de frecare Motorul are un nou design al carcasei cuplajului și al pinionului de ieșire. Acesta acționează o curea dințată, care reacționează mai flexibil la transferul cuplului către diferențialul central și suportă mai bine condițiile de operare dificile. * Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede pot fi găsite pe blog. Conținutul pachetului: Modelul RC complet asamblat al mașinii Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND cu componentele instalate: receptor 6 can. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32cc cu starter prin tragere, servo de direcție S900S, servo de accelerație S901T, cheie pentru bicicletă, cheie multifuncțională, instrument pentru amortizoare, cheie pentru bujie, conector de asociere, garnitură de evacuare, imbusuri de 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Manual în limba română și manual în limba engleză, germană, franceză, italiană. Recomandăm să achiziționați: Pentru punerea în funcțiune este necesar să completați: Acumulator LiPo 2S pentru receptor Smart acumulator Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Încărcător Încărcător Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart încărcător Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC Emitator DSMR Spektrum Emitator Spektrum DX5C DSMR la un preț avantajos Emitator Spektrum DX5 Rugged DSMR, mecanic rezistent Emitator de vârf Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR Ulei de calitate pentru 2-tacte Ulei Power Model 2T-S pentru motoare pe benzină 500ml Benzină cu 95 de octani Accesorii pentru operarea obișnuită Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC. Adezivul pentru anvelope este utilizat pentru a lipi anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei roții! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - vezi accesorii recomandate. Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), vezi accesorii recomandate. Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburi în motor, șurub de ajustare în pinion) trebuie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv. Carcase de protecție pentru acumulatori Carcasele de protecție sunt destinate limitării riscurilor asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare îndelungat. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.

Icon Losi DBXL 2.0 1: 5 4WD RTR

Caracteristici: Mașină pe benzină rapidă, mare, puternică și distractivă Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy la scară 1:5, pentru curse Off Road sau condus de acțiune. Bucurați-vă de performanța ridicată a motorului Zenoah® cu un volum de 32 cc. Construcție robustă cu șasiu din aluminiu, kit Spektrum™ SLT3 RC. Rezistență, putere și viteză, acesta este Buggy DBXL Icon 2.0 4WD de la Losi. Are un șasiu de înaltă calitate care se bazează pe tehnologie dovedită în curse. Totul este conceput pentru cea mai bună performanță posibilă. Un nou filtru de aer cu debit mare permite motorului să atragă mai mult aer pentru a susține performanța maximă a motorului. Noul ansamblu de cremalieră de direcție și servo-saver vă va ține mașina sub control în orice mediu. O mașină puternică pe un șasiu din aluminiu cu amortizoare uriașe. Roți dințate din oțel de înaltă calitate și cușcă solidă. Rezervor mare pentru până la 40 de minute de condus! Șasiu durabil Placa șasiului este fabricată din aluminiu 6061-T6 cu rezistență de 4 mm, care a fost prelucrată pentru a reduce greutatea și pentru o rigiditate maximă. Componentele sunt distanțate pentru a obține o distribuție ideală a greutății. Alimentarea simplă, înlocuirea bateriei și service-ul sunt asigurate de corpul pliabil cu o structură de cadru durabilă. Motor pe benzină în 2 timpi Zenoah ® G320 32 cc Noul motor mai mare de 32 cmc va oferi mai mulți cai putere și mai multă distracție! Motorul este pornit cu ajutorul unui starter, are ambreiaj centrifugal, functionare simpla si economica. Un filtru de aer mai mare îmbunătățește admisia și adaugă putere. Potcoave noi cardanice Potcoavele arborilor de transmisie centrali au fost reproiectate pentru a avea acum un design inelar precum 5IVE-T, care minimizează posibilitatea defecțiunii transmisiei. Știfturi de semi-axă de 5 mm Știfturile de jumătate de axă mai mari de 5 mm rezistă la puterea crescută a motorului și transferă în siguranță puterea către roți. În același timp, știfturile sunt încă înlocuibile. Pat fix de diferențiale Patul modificat de diferențiale este acum fixat ferm cu șuruburi. Transmisiile au astfel o funcționare fiabilă și precisă chiar și în timpul condusului solicitant, plin de sărituri și așa mai departe. Direcție și servo-salvator Noul sistem de direcție cu un servo-salvator puternic integrat și un servo-levier metalic cu două tije poate rezista chiar și la cursele solicitante. Servo-saver amortizează în siguranță șocurile pentru a proteja angrenajele servo. Turnuri amortizoare din aluminiu Turnurile amortizoare din aluminiu față și spate cu o grosime de 6 mm nu sunt doar extrem de durabile și ușoare, dar datorită găurilor pre-găurite pentru fixarea amortizorului, permit reglarea caracteristicilor de conducere. Amortizoare din aluminiu umplute cu ulei Amortizoare uriașe din aluminiu față și spate cu pistoane robuste, care sunt dimensionate complet pentru încărcătura mașinilor 1:5. O cantitate mare de ulei asigură un comportament realist al amortizoarelor. Presarcina arcului poate fi reglată cu ușurință folosind o piuliță pe corpul amortizorului. Serv. paturi Patul servo vă permite să rulați servo-uri Maxi simple sau duble și, de asemenea, simplifică legătura și configurarea clapetei de accelerație/frână. Stabilizatoare Stabilizatorii de osie previn în mod eficient modelul să se încline atunci când conduceți după un colț și îmbunătățesc caracteristicile de conducere. Bretele pentru șasiu Noile bretele duble ale șasiului din spate și bara de torsiune sporesc rigiditatea și durabilitatea șasiului. Patul motorului Placa durabilă a șasiului formează și un pat pentru motor. Orificiile de montare permit reglarea precisa a pozitiei motorului si a jocului dintre dinti. Rezervor de combustibil Noul rezervor de combustibil mai mare, cu un volum de 800 cmc, asigură un timp de funcționare mai lung. Rezervorul este prevăzut cu un capac standard. Depozitarea diferenţialului central şi a frânei Noua locație a diferențialului central permite reglarea rapidă și ușoară a frânelor cu disc. Eficacitatea frânelor față și spate poate fi reglată independent. Servo de accelerație și direcție Modelul este echipat cu două servo-uri de înaltă performanță cu roți dințate metalice. Un servo este proiectat să rotească roțile, celălalt controlează accelerația, gazul și respectiv frâna. Transmițător Spektrum SLT3 Transmițătorul pe volan cu 3 canale Spektrum SLT3 care funcționează în banda de 2,4 GHz este compatibil cu protocolul SLT. Greutatea redusă a emițătorului Spektrum SLT3 îi permite să fie ținut fără oboseală. Volanul este acoperit cu o jantă de spumă pentru o prindere fermă. Dispunerea comenzilor este practică și intuitivă - toate comenzile sunt plasate astfel încât să fie rapid accesibile atunci când este necesar. Este disponibilă o buclă sigură pentru atașarea la curea. Kit RC pentru volan cu 3 canale Spektrum SLT pentru control fiabil Construcție dovedită pentru o prindere confortabilă, fără oboseală Posibilitati de limitare max. controlează abaterile canalului Accelerație și reglare a direcției, accelerație și inversare a direcției Limitator de putere motor 50%, 75% și 100% Puteți utiliza cel de-al treilea canal pentru dispozitive suplimentare, de ex. pentru module de sunet. Spektrum SR315 DSMR Sport Noua generație de receptor SR315 DSMR Sport în versiunea micro cântărește doar 6g. Alegerea SmartSafe™ sau „Gas” Failsafe, asociere cu buton. Tehnologia DSMR asigură gamă completă și răspuns rapid al receptorului. Design cutie cu colțuri rotunjite și greutate redusă Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere SmartSafe™ Failsafe și „Gas Mode” sunt disponibile atunci când sunt asociate Protocol securizat de modulație DSMR și frecvență de cadre ridicată de 5,5 ms Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația de bord SPEKTRUM) Caracteristici Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR Model robust și durabil cu motor 4x4 Motor pe benzină în doi timpi Zenoah® G320 32cc Trageți demarorul și ambreiajul centrifugal Tip de conducere: înainte / frână (fără înapoi) Șasiu din aluminiu de 4 mm cu întărituri Frână pe disc față și spate Diferențiale închise Servo-saver integrat Aluminiu, amortizoare de ulei, turnuri de amortizoare din aluminiu Rezervor 800 cc Roți cu inele de blocare a talonului pentru schimbarea anvelopelor fără lipire Kit RC cu 3 canale, transmițător SLT3, receptor SR315 Servo de direcție și accelerație 2x S906 * Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea într-un mediu umed găsiți pe blog. Conținutul pachetului: Pachetul conține un model de mașină Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR RC la scară 1:5 cu componente instalate: motor Zenoah® G320 32cc pe benzină în doi timpi, receptor Spektrum SR315, servo de direcție S906, servo accelerație S906. Transmițător SLT3 cu 3 canale, baterie receptor LiPo 7,4 V 4000 mAh IC3, 4x baterii AA pentru transmițător. Set de scule: cheie pentru axe, cheie pentru roți de 24 mm, cheie hexagonală (2, 2,5, 3, 4 mm). Instrucțiuni în slovacă și manual EN, DE, FR, IT. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a pune modelul în funcțiune, veți avea nevoie de - un încărcător pentru acumulatorul LiPo al receptorului, ulei de înaltă calitate pentru motoarele în doi timpi, combustibil (benzină 92-98 octan). Incarcator pentru baterie RX Pentru a încărca acumulatorul 2S LiPo IC3 al receptorului, care este inclus în pachet, este necesar să adăugați un încărcător. Încărcător de rețea Spektrum Smart S155 cu o singură ieșire 1x55W. Încărcător Spektrum Smart S100 USB-C cu o ieșire 1x100W. Incarcator de retea Spektrum Smart S250 cu doua iesiri 2x50W. Pentru a conecta bateria la încărcătoarele menționate mai sus, aveți nevoie de un adaptor de încărcare IC5/IC3. Incarcator de retea Spektrum Smart G2 S155 1x55W AC cu o iesire 55W . Încărcător de înaltă performanță Spektrum Smart G2 S1400 1x400W AC cu o ieșire de 400W . Incarcator de retea de inalta performanta Spektrum Smart G2 S2200 2x200W AC cu doua iesiri 2x200W . Rezervor de combustibil Pentru realimentarea ușoară, vă recomandăm un recipient de combustibil de 500 ml. Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate. Pentru întreținerea de rutină, este necesar un adeziv pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Losi DBXL 2.0 1: 5 4WD RTR Magnaflow

Caracteristici: Mașină pe benzină rapidă, mare, puternică și distractivă Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy la scară 1:5, pentru curse Off Road sau condus de acțiune. Bucurați-vă de performanța ridicată a motorului Zenoah® cu un volum de 32 cc. Construcție robustă cu șasiu din aluminiu, kit Spektrum™ SLT3 RC. Rezistență, putere și viteză, acesta este Buggy DBXL Icon 2.0 4WD de la Losi. Are un șasiu de înaltă calitate care se bazează pe tehnologie dovedită în curse. Totul este conceput pentru cea mai bună performanță posibilă. Un nou filtru de aer cu debit mare permite motorului să atragă mai mult aer pentru a susține performanța maximă a motorului. Noul ansamblu de cremalieră de direcție și servo-saver vă va ține mașina sub control în orice mediu. O mașină puternică pe un șasiu din aluminiu cu amortizoare uriașe. Roți dințate din oțel de înaltă calitate și cușcă solidă. Rezervor mare pentru până la 40 de minute de condus! Șasiu durabil Placa șasiului este fabricată din aluminiu 6061-T6 cu rezistență de 4 mm, care a fost prelucrată pentru a reduce greutatea și pentru o rigiditate maximă. Componentele sunt distanțate pentru a obține o distribuție ideală a greutății. Alimentarea simplă, înlocuirea bateriei și service-ul sunt asigurate de corpul pliabil cu o structură de cadru durabilă. Motor pe benzină în 2 timpi Zenoah ® G320 32 cc Noul motor mai mare de 32 cmc va oferi mai mulți cai putere și mai multă distracție! Motorul este pornit cu ajutorul unui starter, are ambreiaj centrifugal, functionare simpla si economica. Un filtru de aer mai mare îmbunătățește admisia și adaugă putere. Potcoave noi cardanice Potcoavele arborilor de transmisie centrali au fost reproiectate pentru a avea acum un design inelar precum 5IVE-T, care minimizează posibilitatea defecțiunii transmisiei. Știfturi de semi-axă de 5 mm Știfturile de jumătate de axă mai mari de 5 mm rezistă la puterea crescută a motorului și transferă în siguranță puterea către roți. În același timp, știfturile sunt încă înlocuibile. Pat fix de diferențiale Patul modificat de diferențiale este acum fixat ferm cu șuruburi. Transmisiile au astfel o funcționare fiabilă și precisă chiar și în timpul condusului solicitant, plin de sărituri și așa mai departe. Direcție și servo-salvator Noul sistem de direcție cu un servo-salvator puternic integrat și un servo-levier metalic cu două tije poate rezista chiar și la cursele solicitante. Servo-saver amortizează în siguranță șocurile pentru a proteja angrenajele servo. Turnuri amortizoare din aluminiu Turnurile amortizoare față și spate din aluminiu cu o grosime de 6 mm nu sunt doar extrem de durabile și în același timp ușoare, dar datorită găurilor pre-găurite pentru fixarea amortizorului, permit reglarea caracteristicilor de conducere. Amortizoare din aluminiu umplute cu ulei Amortizoare uriașe din aluminiu față și spate cu pistoane robuste, care sunt dimensionate complet pentru încărcătura mașinilor 1:5. O cantitate mare de ulei asigură un comportament realist al amortizoarelor. Presarcina arcului poate fi reglată cu ușurință folosind o piuliță pe corpul amortizorului. Paturi serv Patul servo vă permite să rulați servo-uri Maxi simple sau duble și, de asemenea, simplifică legătura și configurarea clapetei de accelerație/frână. Stabilizatoare Stabilizatorii de osie previn în mod eficient modelul să se încline atunci când conduceți după un colț și îmbunătățesc caracteristicile de conducere. Bretele pentru șasiu Noile bretele duble ale șasiului din spate și bara de torsiune sporesc rigiditatea și durabilitatea șasiului. Patul motorului Placa durabilă a șasiului formează și un pat pentru motor. Orificiile de montare permit reglarea precisa a pozitiei motorului si a jocului dintre dinti. Rezervor de combustibil Noul rezervor de combustibil mai mare, cu un volum de 800 cmc, asigură un timp de funcționare mai lung. Rezervorul este prevăzut cu un capac standard. Depozitarea diferenţialului central şi a frânei Noua stocare a diferenţialului central permite reglarea rapidă şi uşoară a frânelor cu disc. Eficacitatea frânelor față și spate poate fi reglată independent. Servo de accelerație și direcție Modelul este echipat cu două servo-uri de înaltă performanță cu roți dințate metalice. Un servo este proiectat să rotească roțile, celălalt controlează accelerația, gazul și respectiv frâna. Transmițător Spektrum SLT3 Transmițătorul pe volan cu 3 canale Spektrum SLT3 care funcționează în banda de 2,4 GHz este compatibil cu protocolul SLT. Greutatea redusă a emițătorului Spektrum SLT3 îi permite să fie ținut fără oboseală. Volanul este acoperit cu o jantă de spumă pentru o prindere fermă. Dispunerea comenzilor este practică și intuitivă - toate comenzile sunt plasate astfel încât să fie rapid accesibile atunci când este necesar. Este disponibilă o buclă sigură pentru atașarea la curea. Kit RC pentru volan cu 3 canale Spektrum SLT pentru control fiabil Construcție dovedită pentru o prindere confortabilă, fără oboseală Posibilitati de limitare max. controlează abaterile canalului Accelerație și reglare a direcției, accelerație și inversare a direcției Limitator de putere motor 50%, 75% și 100% Puteți utiliza cel de-al treilea canal pentru dispozitive suplimentare, de ex. pentru module de sunet. Spektrum SR315 DSMR Sport Noua generație de receptor SR315 DSMR Sport în versiunea micro cântărește doar 6g. Alegerea SmartSafe™ sau „Gas” Failsafe, asociere cu buton. Tehnologia DSMR asigură gamă completă și răspuns rapid al receptorului. Design cutie cu colțuri rotunjite și greutate redusă Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere SmartSafe™ Failsafe și „Gas Mode” sunt disponibile atunci când sunt asociate Protocol securizat de modulație DSMR și frecvență de cadre ridicată de 5,5 ms Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația de bord SPEKTRUM) Caracteristici Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR Model robust și durabil cu motor 4x4 Motor pe benzină în doi timpi Zenoah® G320 32cc Trageți demarorul și ambreiajul centrifugal Tip de conducere: înainte / frână (fără înapoi) Șasiu din aluminiu de 4 mm cu întărituri Frână pe disc față și spate Diferențiale închise Servo-saver integrat Aluminiu, amortizoare de ulei, turnuri de amortizoare din aluminiu Rezervor 800 cc Roți cu inele de blocare a talonului pentru schimbarea anvelopelor fără lipire Kit RC cu 3 canale, transmițător SLT3, receptor SR315 Servo de direcție și accelerație 2x S906 * Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea într-un mediu umed găsiți pe blog. Conținutul pachetului: Pachetul conține un model de mașină Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR RC la scară 1:5 cu componente instalate: motor Zenoah® G320 32cc pe benzină în doi timpi, receptor Spektrum SR315, servo de direcție S906, servo accelerație S906. Transmițător SLT3 cu 3 canale, baterie receptor LiPo 7,4 V 4000 mAh IC3, 4x baterii AA pentru transmițător. Set de scule: cheie pentru axe, cheie pentru roți de 24 mm, cheie hexagonală (2, 2,5, 3, 4 mm). Instrucțiuni în slovacă și manual EN, DE, FR, IT. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a pune modelul în funcțiune, veți avea nevoie de - un încărcător pentru acumulatorul LiPo al receptorului, ulei de înaltă calitate pentru motoarele în doi timpi, combustibil (benzină 92-98 octan). Incarcator pentru baterie RX Pentru a încărca acumulatorul 2S LiPo IC3 al receptorului, care este inclus în pachet, este necesar să adăugați un încărcător. Încărcător de rețea Spektrum Smart S155 cu o singură ieșire 1x55W. Încărcător Spektrum Smart S100 USB-C cu o ieșire 1x100W. Incarcator de retea Spektrum Smart S250 cu doua iesiri 2x50W. Pentru a conecta bateria la încărcătoarele menționate mai sus, aveți nevoie de un adaptor de încărcare IC5/IC3. Incarcator de retea Spektrum Smart G2 S155 1x55W AC cu o iesire 55W . Încărcător de înaltă performanță Spektrum Smart G2 S1400 1x400W AC cu o ieșire de 400W . Incarcator de retea de inalta performanta Spektrum Smart G2 S2200 2x200W AC cu doua iesiri 2x200W . Rezervor de combustibil Pentru realimentarea ușoară, vă recomandăm un recipient de combustibil de 500 ml. Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate. Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi