Traxxas Jato 1:8 4WD VXL-4S RTR portocaliu
Caracteristici:
Modelul RC buggy Traxxas Jato VXL-4S la scară 1:8 oferă viteze mari, durabilitate, tracțiune 4x4 și, mai ales, o experiență de condus distractivă. Acesta include un șasiu cu un centru de greutate scăzut, o geometrie precisă a suspensiei și o distribuție optimă a greutății pentru agilitate și o dinamică excelentă a direcției. Rezultatul este că Jato 4x4 se manevrează cu precizia unei buggy de curse și oferă toate avantajele utilizatorului și simplitatea caracteristică modelelor Traxxas. Modelul este propulsat de un motor electric de mare putere cu un regulator VXL-4S și poate atinge viteze de până la 96 km/h! Include o caroserie fără clipsuri pentru o schimbare ușoară a acumulatorului, piese din aluminiu anodizat și componente pentru o durabilitate ridicată - Extreme Heavy Duty. Setul RC TQi 2.4 GHz oferă o serie suplimentară de funcții sub formă de stabilizare electronică a condusului TSM, opțiunea de conectare prin Bluetooth și telemetrie (pentru Bluetooth și telemetrie este necesar un modul BT - vândut separat).
Noua platformă utilizează o construcție modulară pentru un service ușor, șasiul este plat, iar plăcile de alunecare inferioare permit modelului să alunece pe burtă. Rezistența șasiului spațial este întărită de un tijă de întărire din aluminiu T-Bar cu anodizare colorată. Absorbția excelentă a șocurilor este asigurată de amortizoarele din aluminiu GTR, care, spre deosebire de cele standard, conțin o cantitate mai mare de ulei, având o setare a preîncărcării a arcurilor excepțional de lină și confortabilă. Puterea motorului este transmisă printr-un diferențial central, un ax central către diferențialele din față și din spate cu angrenaje metalice și printr-o axă telescopică robustă până la roți. Pentru a reduce înclinarea modelului în timpul condusului pe pistă, puteți instala stabilizatoare transversale opționale (vândute separat).
Regulatorul VXL-4S cu trei moduri de condus oferă toată telemetria pe care o puteți vizualiza pe telefon (pentru telemetrie este necesar să adăugați un modul Bluetooth la transmițător, vândut separat). Recepționerul include tehnologia exclusivă de stabilizare electronică TSM, care ajută la manevrarea modelului. Controlul precis este asigurat de transmițătorul TQi cu mecanică de precizie. Desigur, există o gamă largă de piese de tuning disponibile, inclusiv piese de schimb complete.
Prezentare generală a noutăților
Performanță extremă VXL-4S
Jato include același motor electric Velineon 540XL ca și modelul Maxx®. Este cel mai mare motor Traxxas pentru acest tip de mașină și este controlat de noul regulator VXL-4s™ cu telemetrie integrată și sursă BEC ajustabilă la 6,0 sau 7,4 V. Când este alimentat cu un acumulator LiPo 4S, modelul are o accelerație și o viteză incredibile.
Componente Extreme Heavy Duty
Componentele de suspensie și elementele de propulsie instalate din fabrică pentru o durabilitate ridicată - Extreme Heavy Duty, sunt fabricate din cele mai rezistente materiale utilizate de Traxxas. Rezistența este, de asemenea, sporită de tijă de întărire din aluminiu centrală și turnurile amortizoarelor cu prindere dublă împotriva tăierii. Axele robuste au un sistem de prindere îmbunătățit pentru articulația cardanică.
Stabilitate și control
Centrul de greutate al modelului este concentrat jos, sub nivelul axelor pentru o distribuție perfectă a greutății și o manevrabilitate asociată. Amortizoarele din aluminiu GTR, foarte lungi, din față și din spate, maximizează tracțiunea prin menținerea anvelopelor noi Response Pro Jato 4X4 în contact constant cu suprafața.
Caroserie fără clipsuri
Sistemul unic de prindere a caroseriei prin cleme laterale permite o schimbare rapidă și ușoară a bateriei, iar aspectul curat al modelului nu este deranjat de clipsuri. Caroseria are o aerodinamică îmbunătățită și elimină așa-numitul efect de parașută. Aripa din spate de dimensiuni mari oferă apăsarea necesară și protejează modelul de răsturnare.
Construcția modelului
Șasiu cu centru de greutate scăzut
Șasiul modelului este format dintr-o combinație dovedită de construcție spațială cu elemente hexagonale și o structură din nylon compozit cu componente individuale care se potrivesc perfect. Datorită ampatamentului lung și a lățimii roților, Jato oferă stabilitate chiar și la viteze mari.
Construcție modulară
Datorită construcției modulare, Jato 4x4 poate fi demontat ușor în părți doar cu ajutorul unei șurubelnițe. Într-un minut aveți acces la toate componentele importante, setările modelului și întreținerea de service.
Întărirea șasiului T-Bar
Jato 4x4 a împrumutat de la modelul Sledge o tijă de întărire patentată din aluminiu 6061-T6 în formă de T, care leagă partea din față de cea din spate, oferind o rigiditate suplimentară și un aspect frumos, datorită anodizării colorate. Niciun tub obișnuit nu se compară cu rezistența acestei forme.
Plăci de alunecare
Plăcile de alunecare cu profil scăzut din față și din spate permit o cursă lungă a brațelor și protejează elementele importante ale propulsiei de daune. Plăcile completează, de asemenea, liniile curate ale șasiului, care nu se va împiedica de obstacole.
Cursă lungă a brațelor
Cursa lungă a brațelor absoarbe chiar și șocurile bruște și îmbunătățește manevrabilitatea modelului. În orice situație, va avea o reacție precisă și rapidă a direcției, datorită contactului maxim cu solul.
Brațele de suspensie
Brațele utilizează o construcție trapezoidală și sunt fabricate din cel mai rezistent material Traxxas, care își păstrează proprietățile chiar și în vreme rece. De la pista de curse până la skatepark, Jato rezistă chiar și celor mai dure aterizări.
Turnurile amortizoarelor
Noile turnuri robuste ale amortizoarelor sunt întărite pentru a rezista răsturnării modelului. Turnul din față este echipat cu un capac pentru protecția amortizoarelor. Aripa de apăsare este fixată direct pe turnul din spate al amortizoarelor pentru o rigiditate suplimentară.
Amortizoare cu ulei din aluminiu
Amortizoarele GTR cu corp din aluminiu și acoperite cu teflon (PTFE) reprezintă vârful tehnologiei. Diametrul lor poate conține cu până la 70% mai mult ulei decât amortizoarele standard Ultra. Pentru a preveni scurgerile de ulei în jurul tijelor, amortizorul este echipat cu inele X duble. Preîncărcarea arcurilor se reglează confortabil cu ajutorul unei piulițe.
Direcție precisă
Mecanica de direcție a roților din față este realizată printr-un sistem Dual-Bell-Crank, care asigură o mișcare precisă a tăvălugilor către roți. În direcție este integrat un servo-saver cu came care absoarbe șocurile și protejează servo-ul de suprasarcină. Conectorii sunt dintr-o singură bucată și au o lungime ideală pentru caracteristicile de condus.
Compartiment pentru baterie
Compartimentul universal poate găzdui un acumulator LiPo 4S de 5000 mAh pentru o putere uriașă și o durată lungă de funcționare. Pentru instalarea unui acumulator LiPo mai mic de 2-3S, utilizați suportul mai scurt inclus. Acumulatorul mai scurt poate fi plasat mai în față sau mai în spate pentru a regla centrul de greutate.
Aripa de apăsare
Aripa din spate elegantă cu profil scăzut oferă apăsare pentru o stabilitate crescută la viteze mari. Ghidajele verticale laterale generează apăsare suplimentară pentru o reacție mai bună a direcției.
Construcție rezistentă la apă*
Modelul utilizează o serie de soluții patentate care reduc riscul de pătrundere a apei în electronică, cum ar fi etanșarea cutiei receptorului, servo-ului sau electronica regulatorului acoperită cu epoxid. Acest lucru vă permite să ieșiți la plimbare indiferent de vreme.
Propulsie 4WD
Playă intermediară
Sistemul solid de montare a motorului cu găuri pre-perforate în funcție de raportul de transmisie elimină îndoielile în setarea corectă a playei intermediare. Roțile dințate se potrivesc întotdeauna perfect cu o eficiență maximă și o durată lungă de viață.
Diferențial central
Diferențialul central absoarbe șocurile motorului și împarte puterea între puntea din față și cea din spate. Spre deosebire de diferențialele tradiționale, chiar și în cazul alunecării unor roți, puterea este livrată în continuare la toate roțile.
Diferențiale metalice
Jato este echipat cu diferențiale de calitate cu angrenaje metalice, care sunt complet pregătite pentru puterea propulsiei electrice. Etanșarea precisă cu inele X permite reglarea diferențialelor pentru condiții de operare specifice prin schimbarea vâscozității uleiului.
Dinți robusti ai angrenajelor
Modul de dinte al angrenajelor 32DP înseamnă că dinții din oțel sunt suficient de mari și rezistenți pentru puterea motorului și propulsia VXL-4S.
Axele Maxx-Duty
Axele cu articulații cardanice întărite sunt fabricate pentru a face față fără probleme puterii motorului electric. Axele de ieșire de 6 mm trec în cuplaje de 17 mm.
Cuplaje din aluminiu de 17 mm
Cuplajele din aluminiu de 17 mm creează o suprafață mare de contact pentru transferul puterii către roți. Designul lor striat crește și mai mult durabilitatea. Cuplajele sunt compatibile cu majoritatea roților standard 1:8.
Lagăre cu bile
Lagărele mari cu bile sunt utilizate în întreaga unitate de propulsie pentru o funcționare lină. Lagărele sunt echipate cu un capac din plastic pentru a minimiza pătrunderea murdăriei. Această soluție prelungește durata de viață și simplifică întreținerea modelului.
Roți și anvelope Response Pro 3“
Aspectul unic al modelului este dat de jantele tradiționale de 3“ Buggy cu anvelope Response Pro. Anvelopele de 4,5“ au un compus moale S1 pentru o aderență ridicată.
Caroserie Buggy
Servo de direcție
Servo digital Traxxas 2075 cu cuplu mare, rezistent la apă, cu motor DC și angrenaje din nylon are un cuplu de 9.0 kg.cm și o viteză de 0.17 s/60°@ 6.0 V. Pentru rezistența la apă* cutia servo-ului și axul de ieșire sunt echipate cu etanșare. Două lagăre cu bile asigură o funcționare foarte lină.
Motor electric 540XL
Modelul este propulsat de un motor electric puternic 540XL 2400 rpm/V cu un ax robust de 5 mm. Magnetul din neodim puternic și rezistent la temperatură, lagărele de mare viteză și înfășurarea cu patru poli asigură o funcționare lină și o durată lungă de viață. Carcasa metalică a motorului disipă eficient căldura din stator.
Regulator electric
Regulatorul electric Traxxas VXL-4S complet nou este destinat alimentării cu un singur acumulator de până la 2-4S LiPo. Setare simplă cu un singur buton. Indicație a stării prin LED. Disiparea căldurii se face printr-un radiator masiv, care poate fi completat cu un ventilator opțional (nu este inclus în pachet). Construcție rezistentă la apă*.
Regulatorul are un BEC ajustabil prin Bluetooth (vândut separat). BEC poate fi setat la 6,0 V pentru servo-uri standard sau la 7,4 V pentru servo-uri HV puternice.
Moduri de condus:
- Sport - înainte, frână și marșarier. Regulatorul oferă putere maximă înainte și înapoi, acest mod este implicit.
- Curse - înainte și frână (adică nu există marșarier). Acest mod este ideal pentru curse, unde nu aveți nevoie de marșarier.
- Instructor - regulatorul are puterea de accelerație și marșarier redusă la 50%. Mod potrivit pentru începători și copii.
Telemetrie în timp real
Regulatorul exclusiv cu electronică avansată este echipat pentru a măsura telemetria în timp real. Folosind un modul Bluetooth wireless (vândut separat) și aplicația Traxxas link app, este posibil să monitorizați viteza, turațiile motorului și tensiunea acumulatorilor, direct în timp real pe telefonul dumneavoastră. Regulatorul oferă date telemetrice și nu este necesară montarea de senzori suplimentari.
Setul RC Traxxas TQi cu Bluetooth ready
Traxxas a pregătit pentru dumneavoastră o nouă gamă de seturi RC cu două canale cu conectivitate Bluetooth. Modulul Bluetooth (vândut separat) permite conectarea modelului RC cu aplicația grafică clară Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe smartphone.
Aplicația Traxxas Link pentru dispozitive Apple este disponibilă gratuit pe AppStore, aplicația pentru dispozitive Google Android este gratuită pe site-ul GooglePlay.
Aplicația Traxxas Link este o aplicație puternică, care vă oferă control total asupra funcționării și tuning-ului modelului RC Traxxas, cu o vizualizare uimitoare și o precizie absolută a setărilor. Traxxas Link poate afișa datele telemetrice pe care modelul le oferă în timp real, cum ar fi viteza, turațiile, temperatura, tensiunea bateriei și înclinarea modelului. (Datele telemetrice furnizate variază în funcție de tipul specific al modelului). Puteți partaja setările modelului RC, puteți crea un număr nelimitat de profile pentru o pistă sau utilizator specific, de exemplu, copii. Totul în aplicație cu o grafică strălucitoare, care este o normalitate de la Traxxas.
Opțiunile de telemetrie variază în funcție de modelele individuale. Pentru a obține date telemetrice, poate fi necesară instalarea de senzori telemetrice. Piesele de telemetrie compatibile cu acest model le găsiți în secțiunea "Accesorii - Telemetrie". Mai multe informații despre instalarea telemetriei aici.
Recepționer Traxxas TQi
Recepționerul RC Traxxas TQi 5 can. TSM cu telemetrie pentru transmițătoarele Traxxas TQi. Operare simplă, asociere prin apăsarea unui buton. Indicație a stării prin LED. În recepționer sunt integrate senzori MEMS pe 3 axe pentru învățarea poziției recepționerului.
Recepționerul cu 5 canale este, de asemenea, echipat cu două conectori pentru conectarea senzorilor telemetrice RPM (turații) și V/T (tensiune / temperatură).
De asemenea, la conectorul cu 4 pini poate fi conectat un modul de extindere a telemetriei, la care puteți conecta până la 6 senzori suplimentari, inclusiv un senzor GPS de viteză foarte precis.
Managementul stabilității Traxxas
Sistemul de stabilizare Traxxas Stability Management (TSM) permite experimentarea nu doar a puterii, vitezei, accelerației și a trecerii prin viraje cu viteză extremă, ci garantează și un control mult mai simplu pe suprafețe alunecoase, cum ar fi praf, beton neted sau chiar gheață și zăpadă.
În recepționer se află un MEMS gyroscop pe 3 axe și un accelerometru, care evaluează mișcarea modelului de aproximativ 100 de ori pe secundă și, prin intervenții adecvate în controlul roților din față, corectează direcția de mers a modelului. Traxxas TSM nu limitează puterea motorului - aveți 100% control asupra puterii motorului. Algoritmii sunt ajustați pentru fiecare model în parte. Gradul de asistență se reglează prin intermediul controlerului multifuncțional de pe transmițător sau, eventual, în aplicația Traxxas Link.
Caracteristici
- Model buggy puternic, agil și precis
- Șasiu cu centru de greutate scăzut și construcție modulară
- Tijă de întărire din aluminiu T-Bar pentru o rezistență ridicată
- Cursă lungă a brațelor
- Plăci de alunecare pentru a preveni împiedicarea
- Amortizoare cu ulei din aluminiu GTR ajustabile cu inele X
- Turnuri de amortizoare întărite
- Direcție precisă Dual-Bell-Crank
- Componente Extreme Heavy Duty instalate din fabrică pentru o durabilitate ridicată
- Tracțiune constantă 4x4
- Brațe de suspensie mai rezistente
- Diferențial central, din față și din spate
- Angrenaje metalice pentru diferențiale
- Caroserie fără clipsuri
- Schimbare ușoară a acumulatorului
- Roți de 3“ cu anvelope Response Pro
- Motor electric 540XL 2400Kv
- Regulator electric VXL-4S cu trei moduri de condus
- Set RC cu 2 canale TQi 2.4GHz BT Ready cu opțiuni de setare
- Stabilizare electronică a condusului TSM
- Servo digital de direcție 2075 cu servo-saver
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede le găsiți pe blog.
Conținutul pachetului:
Pachetul conține modelul RC de mașină Traxxas Jato 1:8 VXL-4S 4WD RTR la scară 1:8 cu componentele instalate: motor electric Velineon 540XL, regulator Velineon VXL-4s, servo de direcție 2075, recepționer TQi 5 can. TSM, telemetrie. Transmițător Traxxas 2,4GHz TQi. Accesorii: chei imbus (1.5, 2, 2.5, 5 mm), cheie în cruce, cheie plată, cheie multifuncțională, cheie de 17 mm pentru piulițele roților, prindere pentru baterie. Manual în CZ, manual în EN, DE, FR, SP.
Recomandăm să achiziționați:
Pentru a pune în funcțiune modelul sunt necesare 4x baterii AA pentru transmițător, un acumulator de propulsie și un încărcător pentru acumulatorul de propulsie.
Acumulatori LiPo recomandați
Modelul poate fi operat cu un acumulator LiPo de 2, 3 sau 4 celule.
- Pentru copii și începători acumulator LiPo 7.4 V 5800 mAh
- Pentru utilizare obișnuită acumulator LiPo 11.1 V 5000 mAh
- Pentru utilizare obișnuită și o durată maximă de condus acumulator LiPo 11.1 V 6400 mAh
- Pentru accelerație maximă și viteză acumulator LiPo 14.8V 5000 mAh
Încărcătoare Traxxas recomandate
Încărcătoarele universale Traxxas pot încărca acumulatori Traxxas de tip LiPo și NiMH. Încărcătoarele Traxxas reprezintă o modalitate simplă și sigură de a încărca acumulatorii. Compania Traxxas utilizează un sistem iD unic, astfel încât aveți întotdeauna siguranța că totul se conectează simplu și în siguranță. În conectorul acumulatorului este integrat un cip, pe care încărcătorul Traxxas îl recunoaște automat și setează pentru dumneavoastră toate parametrii de încărcare a acumulatorului. Mai multe informații aici.
Încărcătoare universale pentru acumulatori de până la 4S LiPo
- Încărcător Traxxas EZ-Peak Plus 4S 75W cu un singur ieșire
- Încărcător Traxxas EZ-Peak Live 100W cu un singur ieșire și opțiune de conectare Bluetooth la telefon
- Încărcător Traxxas EZ-Peak Live 2x100W cu 2 ieșiri și opțiune de conectare Bluetooth la telefon
Conexiune wireless cu telefonul
Prin adăugarea modulului Bluetooth la transmițător, veți obține funcția de conexiune wireless a modelului RC cu aplicația Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe telefon. Pentru fixarea telefonului pe transmițător, recomandăm un suport pentru telefon.
Aplicația grafică clară permite setarea simplă a modelului. În aplicație, de asemenea, se poate vizualiza telemetria pe care modelul o oferă. Opțiunile de telemetrie pentru modelele specifice sunt prezentate în blogul nostru Telemetrie pentru modelele RC Traxxas.
Alte accesorii
Servo-uri de tuning
Pentru o durabilitate maximă și performanță în timpul condusului extrem, puteți instala un servo de tuning cu cuplu mare și angrenaje metalice, cum ar fi TRA2250, TRA2255 sau TRA2280.
Geantă de transport și rucsac
Transportați modelul RC confortabil și în siguranță într-o geantă sport sau rucsac Traxxas. Pe lângă compartimentul principal mare pentru model, sunt disponibile buzunare laterale special concepute pentru baterii, încărcător, unelte etc.
Suport
Suportul rotativ din aluminiu va fi un accesoriu perfect pentru masa dumneavoastră de service sau raftul de expunere. Suportul facilitează întreținerea modelului și împiedică deformarea (îndoirea) anvelopelor în timpul staționării pe termen lung.
Placă de lucru
Placa de lucru pentru service-ul modelelor RC și alte lucrări de modelare. Previne deteriorarea mesei de lucru, fiind rezistentă la substanțe chimice. Compartimente practice pentru organizarea pieselor și uneltelor.
Accesorii pentru utilizare obișnuită
Pentru utilizarea obișnuită a mașinii RC Traxxas aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv de calitate pentru anvelope, ulei siliconic pentru amortizoare și un set de șurubelnițe. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașini.
Adezivul pentru șuruburi se aplică pe filet sau pe capul șurubului, fixându-l astfel, iar vibrațiile cauzate de condus nu permit slăbirea îmbinării șurubului. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite slăbirea ușoară a îmbinării șurubului cu un moment adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit, deoarece un șurub astfel lipit ar putea fi imposibil de slăbit!
Adezivul pentru anvelope se aplică pentru a lipi anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul rămâne flexibil. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit - acesta, după întărire, nu este flexibil și în jurul jantei s-ar forma treptat fisuri în anvelopă!
Ocazional, este necesar să completați uleiul siliconic în amortizoarele modelului. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minore de ulei siliconic pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea etanșării este într-o stare proastă, scurgerea de ulei poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile așa-numitele kituri de reparare. În oferta pieselor de tuning, tijele cu un strat extrem de dur TiN (nitrură de titan) sunt disponibile pentru toate amortizoarele. Tijele cu un strat TiN pot fi ușor recunoscute după culoarea aurie-verde.