Traxxas XRT 8S 1:6 4WD RTR roșu
Caracteristici:
Modelul RC al mașinii Traxxas XRT 8S la scară 1:6 îmbină un design excelent și o construcție inspirată de curse, cu performanța și puterea modelului legendar X-Maxx. Rezultatul este o platformă complet nouă pentru mașini Off-Road cu direcție precisă și stabilitate ridicată, care este și mai rapidă cu noul sistem de propulsie super puternic VXL-8S și atinge viteza de până la 96 km/h!
Modelul este proiectat pentru o experiență maximă de conducere. Are un centru de greutate scăzut, o distanță largă între roți și componente de vârf pentru performanțe extreme. Șasiul este din nylon, cu o construcție modulară și suporturi integrate pentru amortizoare. Construcția se bazează pe modelul X-Maxx și este extrem de rezistentă la impacturi. Sistemul de propulsie al modelului este asigurat de noul regulator special ajustat VXL-8S cu caracteristici mai accentuate și de motorul alternativ puternic Velineon 1200XL. Radiocomanda programabilă Traxxas TQi permite adăugarea unui modul Bluetooth (vândut separat) pentru conectarea modelului la un telefon mobil și afișarea datelor telemetrice, cum ar fi viteza de deplasare sau turația motorului.
Pentru pregătirea comodă a modelului, caroseria este fără cleme, cu montare și demontare ușoară. Bateriile sunt fixate în compartimente cu un separator cu siguranță. Este un sistem rapid, ușor și comod de schimbare a bateriilor.
Construcție modulară
Construcția modulară permite demontarea completă a părții frontale sau a celei din spate. În câteva minute, aveți acces complet la servisarea ușoară și la reglarea modelului. Modularitatea șasiului mașinii simplifică semnificativ întreținerea, permițând accesul mai ușor la diferențiale și alte componente.
Șasiu din nylon
Șasiul modelului este realizat dintr-un compozit turnat, care, datorită concepției sale spațiale, este foarte rigid și în același timp ușor. Această construcție permite absorbția șocurilor fără a provoca daune permanente. Partea inferioară a șasiului este protejată de trei plăci de alunecare, care pot fi ușor înlocuite în caz de deteriorare.
Suporturi integrate pentru amortizoare
Modelul folosește o tehnologie dovedită care integrează suportul amortizoarelor direct în șasiu, asigurând o rezistență și o durabilitate excepționale. În caz de impact, energia este distribuită în structura șasiului și absorbită.
Componente rezistente
Brațele suspensiei sunt fabricate din cel mai rezistent material compozit pe care Traxxas îl folosește. Bara de protecție față și suportul aripioarelor spate au o construcție ingenioasă cu o zonă de absorbție a șocurilor în caz de impact.
Amortizoare GTX
Amortizoarele masive GTX sunt precis proiectate și ajustate pentru acest model mare. Ele sunt formate dintr-un corp de aluminiu anodizat colorat, pistoane solide din oțel cu capete sferice, arcuri masive și inele de etanșare X precise. Pentru o funcționare corectă, amortizoarele sunt umplute cu ulei cu o vâscozitate optimă.
Direcție precisă
Sistemul de direcție Dual-Bellcrank asigură o răspuns rapid și precis al direcției. Salvatorul servo este plasat în partea superioară a coloanei și protejează direcția împotriva șocurilor.
Suport motor și radiator
Patru șuruburi cu cap de reținere fixează motorul în loc și definesc o joc de angrenaj precis la un anumit raport de transmisie. Motorul este echipat cu un radiator cu două ventilatoare pentru a menține temperatura de funcționare corectă chiar și la sarcină maximă.
Compartimente pentru baterii
Modelul de mașină radiocontrol Traxxas XRT 8S include două compartimente pe laturile șasiului pentru plasarea a două baterii LiPo 4S. Poziția la baza compartimentelor menține centrul de greutate scăzut.
Sistem de propulsie
Modelul RC al mașinii XRT utilizează un sistem de propulsie complet din metal, preluat și testat din modelul X-Maxx. Cutiile diferențiale sunt la fel de robuste și oferă suport impecabil pentru rulmenți.
Sistem de absorbție Cush Drive
Sistemul inovator Cush Drive folosește un element special pentru absorbția șocurilor motorului, echipat cu bușoane elastomerice. Sistemul înlocuiește ambreiajul și permite o propulsie mai eficientă și mai fiabilă fără a necesita reglaje complicate.
Diferențiale
Pentru distribuția puterii de propulsie 4x4, modelul este echipat cu diferențiale față, centrale și spate. Diferențialul central utilizează un ulei foarte dens de 20M cSt pentru a asigura o transmitere a puterii fără alunecare la accelerarea fulgerătoare. Diferențialele de roți sunt echipate cu patru roți din oțel pentru rezistență și durabilitate ridicate.
Arbore de transmisie central
Transferul de putere între punți este realizat de un arbore de transmisie central din aluminiu cu caneluri. Etanșarea inovatoare menține praful și murdăria departe de tunelul central.
Axe de transmisie din oțel
Axele de transmisie robuste din oțel cu ieșire canelată din diferențial transferă în siguranță puterea completă a motorului către roți. Datorită construcției paralele a articulațiilor (CV), axele au o mișcare lină în orice poziție a suspensiei.
Butuci cu rulmenți
Noile butuci de înaltă rezistență conțin rulmenți cu bile mari și sunt o îmbunătățire compatibilă pentru modelul X-Maxx. (#7832, #7836, #7852)
Roți XRT
Discurile de curse mari au o suprafață neagră mată, un hexagon de 24 mm (șase colțuri canelate) și o piuliță de siguranță din aluminiu de 17 mm pentru fixarea sigură pe axul butucului. Pneurile Gravix sunt proiectate pentru performanțe excelente atât pe pistă, cât și în teren accidentat. Structura centrală solidă reduce deformarea la viteze mari.
XRT vs. X-Maxx
Caroserie
Caroserie fără cleme
Sistemul patentat de fixare a caroseriei fără cleme este simplu, rapid și clemele nu afectează aspectul curat al modelului.
Cadru de protecție
Caroseria este întărită pe partea interioară cu un cadru pentru rezistență.
Grinzi de acoperiș
Grinzile de acoperiș protejează caroseria împotriva zgârierilor în caz de răsturnare a modelului.
Orificii de aerisire
Tunelurile de aerisire din caroserie asigură răcirea componentelor.
Aripă de presiune
Aripa spate cu presiune mare asigură stabilitatea la viteze mari.
Roți Wheelie
Modelul are o putere brutală, de aceea este echipat cu roți de sprijin spate care previn răsturnarea mașinii în caz de accelerare rapidă.
Servo de direcție
Direcția este realizată cu ajutorul unui servo digital robust Traxxas - TRA2085. Servo-ul de dimensiuni mari are un cuplu de 26 kg.cm, o viteză de 0,16 s/60°. Angrenajele din nylon. Două rulmenți cu bile pe axul de mișcare pentru o funcționare precisă. Construcție rezistentă la apă*. Radiatorul central asigură o răcire eficientă a servo-ului.
Motor alternativ puternic Velineon 1200XL
Motorul alternativ puternic fără senzor Velineon 1200XL oferă, datorită celor 4 poli, o funcționare foarte lină. Corpul metalic al motorului asigură o disipare excelentă a căldurii. Conectori placati cu aur de 6,5 mm, 1275 kV și ax de ieșire de 5 mm.
Regulator VXL-8S
Modelul RC al mașinii este echipat cu un regulator electronic alternativ special ajustat VXL-8S. Tensiunea de intrare este de 4, 6 sau 8 celule LiPo (max. 33,6 V). Setarea simplă cu un singur buton. Indicație a stării cu LED-uri. Disiparea căldurii se face printr-un radiator masiv și un ventilator. Construcție rezistentă la apă*. Conectori placati cu aur de 6,5 mm. Detectare a două etape a tensiunii scăzute a acumulatorilor LiPo, protecție termică și protecție împotriva supratensiunii.
3 moduri de conducere:
- Mod sportiv - Înainte / Frână / Înapoi
- Mod de curse - Înainte / Frână
- Mod de antrenament - 50% Înainte / Frână / 50% Înapoi
Regulatorul este echipat cu un port pentru conectarea accesoriilor originale, cum ar fi iluminarea LED.
Receptor Traxxas TQi
Receptorul RC Traxxas TQi 5 canale TSM cu telemetrie pentru radiocomanda Traxxas TQi. Funcționare simplă, cuplare prin apăsare de buton. Indicație a stării cu LED-uri. Receptorul are senzori MEMS cu 3 axe pentru învățarea poziției receptorului.
Receptorul cu 5 canale este, de asemenea, echipat cu două conectori pentru conectarea senzorilor telemetrici RPM (turații) și V/T (tensiune/temperatură).
De asemenea, este posibil să conectați un modul de telemetrie extins la un conector cu 4 pini, în care puteți conecta până la alte 6 senzori, inclusiv un senzor GPS de viteză foarte precis.
Setul de radiocontrol Traxxas TQi cu Bluetooth ready
Traxxas a pregătit pentru dvs. o nouă serie de seturi de radiocontrol cu două canale cu conectivitate Bluetooth. Cu modulul Bluetooth (vândut separat), puteți conecta modelul RC la aplicația grafică clară Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe smartphone.
Aplicația Traxxas Link pentru dispozitive Apple este disponibilă gratuit pe AppStore, iar aplicația pentru dispozitive Android Google este gratuită pe site-urile GooglePlay.
Aplicația Traxxas Link este o aplicație puternică care vă oferă control complet asupra funcționării și reglajelor modelului RC Traxxas, cu o vizualizare uimitoare și o precizie absolută a setărilor. Traxxas Link poate afișa date telemetrice furnizate de model în timp real, cum ar fi viteza, turația, temperatura, tensiunea bateriei și înclinarea modelului. (Telemetria furnizată variază în funcție de modelul specific). Puteți partaja setările modelelor RC, puteți crea un număr nelimitat de profile pentru trasee sau utilizatori specifici, cum ar fi copiii. Totul într-o aplicație cu o grafică strălucitoare, care este un standard al Traxxasului.
Opțiunile de telemetrie variază în funcție de modelele individuale. Pentru a obține date telemetrice, este posibil să fie necesară instalarea senzorilor telemetrici. Părțile de telemetrie compatibile cu acest model pot fi găsite în secțiunea "Accesorii - Telemetrie". Mai multe informații despre instalarea telemetriei aici.
Telemetrie în timp real
Regulatorul exclusiv cu electronică avansată este echipat pentru a măsura telemetria în timp real. Prin intermediul modulului Bluetooth fără fir (vândut separat) și a aplicației Traxxas Link, puteți urmări viteza, turația motorului și tensiunea acumulatorilor direct în timp real pe telefonul dvs. Regulatorul furnizează date telemetrice și nu este necesară montarea altor senzori.
Managementul stabilității Traxxas
Sistemul de stabilitate Traxxas (TSM) vă permite să experimentați nu numai performanța, viteza, accelerarea și trecerea prin viraje la viteze extreme, dar vă asigură și o direcție și un control mult mai ușor pe suprafețe alunecoase precum praf, beton neted sau chiar gheață și zăpadă.
În receptor există un giroscop MEMS cu 3 axe și un accelerometru care evaluează mișcarea modelului de 100 de ori pe secundă și corectează direcția de mers a modelului cu intervenții adecvate în direcția roților față. Traxxas TSM nu limitează puterea motorului - deasupra puterii motorului aveți control de 100%. Al