Electrice5 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 5 filtrate

Rolă Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine

Caracteristici: Rola unică Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine este optimizată pentru performanța 8S LiPol. Acum poți deține o super-mașină RC care bate sfertul de milă F1 în 8,6 secunde! Alege-ți propria unitate de propulsie cu electronică și baterie și depășește limita de viteză. Noul King of Speed Bashers! Derivat din ruloul original LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed Bash, această nouă evoluție a mașinii RC LIMITLESS Speed Machine Roller a fost „proiectată să fie și mai rapidă ”, astfel încât să puteți atinge viteze mai mari decât oricând! Inginerii ARRMA® au îmbunătățit platforma LIMITLESS deja dovedită pentru a găzdui un motor mai mare și un controler mai mare - apoi puteți instala electronicele la alegere pentru a vă crea super-mașina RC. Rola de mașină LIMITLESS 1:7 se află în vârful liniei de dezvoltare a mașinilor RC ARRMA Speed Bash. El este noul King of Speed Bashers! Într-o adevărată luptă cap la cap pe o pistă de un sfert de milă, cu adevăratul câștigător al campionatului Red Bull Racing RB7, modelul de mașină LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller RC a fost victorioasă, atingând viteze de până la 240 km/ h și parcurge 400 m în doar 6 secunde ! Noile caracteristici ale platformei LIMITLESS includ o placă de șasiu din aluminiu anodizat de 3 mm care permite poziționarea suportului motorului pentru a găzdui motoare mai lungi. Un suport de motor glisant ușor de accesat poate fi utilizat pentru motoarele cu diametru mai mare cu o placă de montare a motorului opțională, în timp ce modulul electronic găzduiește un regulator mai mare și include o cutie receptor impermeabilă. O îmbunătățire importantă a fost făcută pentru a crește stabilitatea și manevrarea precisă la viteze mari. De asemenea, vizează reducerea vibrațiilor trenului de transmisie, arbori de transmisie centrali spate mai scurti și arbori de transmisie centrali la fel de lungi. Treptele de viteză GP5 cu raport mai scăzut reduc vibrațiile mijlocului transmisiei. Arcurile din față și bara de stabilizare mai rigide îmbunătățesc manevrabilitatea la viteze mari, iar ecartamentul spate mai lat crește stabilitatea. Amortizoarele cu diametru mare anodizate negru umplute cu ulei sunt preluate de la originalul LIMITLESS, menținând anvelopele allroad dBoots® Hoons™ ferm plantate pentru o tracțiune maximă pe șosea și ovale. Caroseria cu rezistență redusă este nevopsită, gata pentru a fi personalizată cu propria ta imagine unică. Include masca de geam si autocolante. Liniile de tăiere de pe aripile din față și din spate facilitează reglarea forței de apăsare și tragerea. Și tu te poți bucura de experiența maximă de a conduce un model de mașină RC de mare viteză. Instalează electronicele la alegere, pictează caroseria în culorile tale și creează-ți propria ta mașină RC super viteză ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller! Caracteristici Șasiu asamblat cu roți și caroserie transparentă Instalați unitatea de alimentare pentru viteza pentru care experiența dvs. este suficientă Cu un 4X4, conduceți pe drumuri normale, parcări sau pe piste speciale Aripile spate și față reglabile vă permit să reglați cu precizie forța aerodinamică Bara de protecție frontală și forma caroseriei ajută la crearea forței aerodinamice Pat ușor accesibil pentru demontarea rapidă a motorului Diferențiale și roți de transmisie din metal Dispune de anvelope dBoots® Hoons™ All-Road pe jantele Speed dish Anvelopele de la producătorul dBoots® Hoons sunt proiectate până la 240 km/h! Două compartimente mari pentru baterii cu două curele verticale Velcro pentru baterii Întărirea șasiului mărește rigiditatea longitudinală a șasiului Servosaver de înaltă performanță Arbori de antrenare din oțel durabil Amortizoare din aluminiu cu diametru mare Turnuri de șoc față și spate anodizate negru Suspensie dublă trapezoidală independentă a axelor față și spate Noi îmbunătățiri Suportul de alunecare al motorului ușor accesibil acceptă motoare cu diametru mai mare Placă de șasiu din aluminiu de 3 mm cu pat pentru motoare mai lungi Modificarea arborilor de transmisie pentru a reduce vibrațiile trenului de transmisie Modul electronic ușor accesibil pentru un controler mai mare, cutie receptor impermeabilă Vasele de admisie Safe-D fac parte din cutiile de viteze față și spate Angrenajele GP5 au un raport de transmisie mai mic pentru a reduce vibrațiile Ecartamentul spate mai lat mărește stabilitatea de conducere Arcurile din față mai rigide și bara de balansare îmbunătățesc manevrabilitatea la viteză mare Primul corp transparent ARRMA „Rattle Can Roller”, masca pentru fereastră și decalcomanii incluse Corp ARRMA® „Rattle Can Roller”. Corpul cu rezistență redusă este furnizat transparent, astfel încât să îl puteți picta după bunul plac. Include masca de geam si autocolante. Suporturile de pe spoilerele din față și din spate facilitează reglarea forței de apăsare și tragere. Șasiu pentru motoare și controlere mai mari Variabilitatea aranjamentului pe șasiu din aluminiu permite utilizarea unui motor mai lung și a unui regulator mai mare. Piesele cutiei de viteze sunt optimizate pentru viteză mare atunci când sunt alimentate de baterii 8S LiPol. Stabilitate la viteze mari Pentru a crește stabilitatea și manevrarea precisă la viteze mari, au fost făcute modificări pentru a reduce vibrațiile transmisiei, au fost aleși arbori de transmisie centrali spate mai scurti și arbori de transmisie centrali la fel de lungi. Transmisiile GP5 cu un raport de transmisie mai mic reduc, de asemenea, vibrațiile trenului central de transmisie. Discuri și anvelope de viteză dBoots® Hoons™ Anvelopele dBoots Hoons sunt așezate ferm pe discuri Speed cu butuci extra durabili, pentru performanță, stabilitate și tracțiune maxime. Amortizoarele cu diametru mare umplute cu ulei pe șocuri frontale și spate anodizate negru mențin anvelopele dBoots® Hoons™ all-road fixate ferm pe traseu pentru o tracțiune maximă. Asamblare simplă a motorului Trebuie să instalați un motor pentru a conduce mașina. Patul motorului este ușor accesibil și, prin urmare, puteți finaliza rapid instalarea, pentru a regla distanța dintre dinți, doar slăbiți șuruburile și mutați motorul în șina de aluminiu. Ce zici de un diferential? Nu trebuie să dezasamblați diferențiale laborios și pentru o perioadă lungă de timp, slăbiți doar câteva șuruburi și diferențialul vă stă la dispoziție. Acces ușor, întreținere ușoară Scoateți doar 5 șuruburi și aveți diferența pe masă gata de service. Spoiler spate Aripa din spate reglabilă a presiunii aerodinamice și spoilerul extra mare în plus față de difuzor asigură stabilitate maximă la toate vitezele. Conținutul pachetului: Pachetul include un model de mașină Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller asamblat fără electronică și unitate, cu o caroserie clară și anvelope dBoots® Hoons™ All-Road pe roți Speed dish, 2x cheie transversală pentru roți, un set de chei hexagonale, distanțiere diferențiale, set de piese șasiu și montaj caroserie, manual SK și manual multilingv EN, DE, FR. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a opera modelul, este necesar să completați motorul, controlerul, servodirecția, set RC, baterie de antrenare, un încărcător adecvat și 4x baterii AA pentru transmițător. Electronice recomandate, unitate și baterie Drive 4S Motor AC Spektrum Firma 4074 2050rpm + Regulator AC Spektrum Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Receptor Spektrum SR6200A DSMR 6CH AVC cu telemetrie Servo Spektrum S652 18kg MG Drive 6S Motor AC Spektrum Firma 4985 1250 rpm + Regulator AC Spektrum Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Receptor Spektrum SR6200A DSMR 6CH AVC cu telemetrie Servo Spektrum S652 18kg MG Unitate 8S Motor AC Spektrum Firma 4985 1250 rpm + Regulator AC Spektrum Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Receptor Spektrum SR6200A DSMR 6CH AVC cu telemetrie Spektrum servo S6290 Car Low Profile HV Race Incarcatoare recomandate: Încărcător de rețea inteligent Spektrum S1100 G2 cu o singură ieșire 1x 100W Încărcător de rețea inteligent Spektrum S1200 G2 cu o singură ieșire 1x 200W Incarcator de retea inteligent Spektrum S2100 G2 cu doua iesiri 2x 100W Incarcator de retea inteligent Spektrum S2200 G2 cu doua iesiri 2x 200W Transmițătoare RC: Kit Spektrum DX3 DSMR RC, SR315 Kit Spektrum Smart RC cu suport de telemetrie - Transmițător Spektrum DX5C DSMR + receptor SR6110AT Tehnologia Spektrum Smart Tehnologia Spektrum Smart reprezintă în prezent cel mai avansat și mai simplu sistem de operare a modelelor și de încărcare/îngrijire a bateriilor. Pentru a folosi toate avantajele și funcțiile, este necesar să aveți toate componentele (regulator, baterie, set RC) Smart . Puteți găsi mai multe informații despre tehnologia Spektrum Smart aici. Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate. Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Bateriile LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni reduse și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Kit Buggy de curse TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD

Caracteristici: Modelul de mașină RC Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit se bazează pe versiunea anterioară care a câștigat campionatul ROAR Nationals . În ciuda calității excelente a versiunii anterioare, acest nou model Elite este chiar mai bun și mult mai durabil. Datorită miilor de ore de curse și antrenament, designerii împreună cu pilotii TLR au putut proiecta un model și mai bun, care aduce o mulțime de piese de tuning noi și dovedite, care sunt deja incluse în set. Setul 22X-4 Elite include piese de top, cum ar fi: diferențial central de reglare, placă de montare electronică din fibră de carbon, plăcuță de aripă din carbon, piulițe de blocare din aluminiu și dispozitive de tensionare din titan pentru a ușura și a optimiza în general 22X-4 pentru a maximiza performanța. Kitul de curse 22X-4 ELITE este conceput astfel încât modelul să poată câștiga curse, fără a fi nevoie să instaleze piese de tuning suplimentare! Șasiu CNC din aluminiu de 2,5 mm 7075-T6 Șasiul rigid din aluminiu anodizat de 2,5 mm 7075-T6 este ușor ușor și este pregătit pentru montarea tuturor pieselor auto. Diferenţial central Una dintre cele mai populare upgrade la modelul 22X-4 a fost diferențialul central, care este potrivit în special pentru șenile de pământ. Prin urmare, versiunea Elite are deja instalată această parte. Model profesional Toate piesele importante de tuning pe care pilotii TLR din fabrică le foloseau în curse sunt deja incluse în acest model. Acestea sunt piese realizate din materiale de primă clasă, cum ar fi aluminiu, fibră de carbon și titan. Piese din aluminiu Modelul include patul motorului, cuplaje de axe, capete amortizoare și piulițe, din aluminiu, ceea ce face ca modelul să fie durabil și foarte ușor pentru caracteristici perfecte de condus. Geometrie îmbunătățită După testare amănunțită, modelului a fost adăugată o posibilitate suplimentară de depozitare a amortizoarelor, așezarea deflexiunii interne a fost îmbunătățită, sistemul de control Ackerman este mai neted și mai durabil. Suport baterie nou Două suporturi de carbon sunt amplasate pe lateralele patului pentru o fixare fermă și, în același timp, o înlocuire ușoară a bateriei. Suportul poate fi reglat pentru baterii standard sau subțiri. Suport ventilator motor Preponderența suplimentară a curselor cu cerințe mai mari ale motorului a dus la instalarea unui suport de ventilator care este nou atașat de la diferențialul central. Elemente de fixare din titan Cuplajele din titan au fost întotdeauna un upgrade premium pentru mașinile de curse, iar 22X-4 ELITE nu ar putea fi fără ele. Livrarea include conectori din titan pentru reducerea greutății și creșterea performanței. Amortizoare din aluminiu G3 V2 Amortizoarele G3 au fost complet modificate și îmbunătățite pentru o performanță constantă și o utilizare mai variabilă. Pistoanele sunt nou fixate cu șuruburi, noul corp și capul amortizorului măresc lungimea cu 3 mm. Cupele amortizoare reproiectate țin în siguranță arcurile și oferă o compensare de -3, 0 și +4 mm. Diferențiale Diferenţialul tradiţional dinţat este mai durabil şi mai uşor, cu angrenaje compozite turnate şi bolţuri transversale, ideal pentru curse. De asemenea, ține mai mult lubrifiant, are o suprafață de contact mai mare a dinților, așa că vei observa diferența după câteva plimbări. Suporturi din aluminiu pentru știfturi pe jumătate de axă Axele pot rezista chiar și la cele mai mari șocuri, datorită suporturilor de pivot de jumătate de axă din aluminiu prelucrate CNC, cu inserții de cauciuc care absorb șocuri. Dispunerea rigidă, puternică și în același timp ușoară asigură depozitarea în siguranță a osiilor chiar și în condiții solicitante de curse. Suport servo plutitor V2 Pentru a nu afecta flexibilitatea șasiului, servo-ul este montat pe un suport deasupra șasiului. Suportul plăcii de carbon de 2,5 mm se atașează la placa șasiului lângă linia centrală a șasiului. Acest lucru elimină erorile în deformarea șasiului. Versiunea a doua găzduiește diferite decalaje servo. Componente compozite optimizate Construcția buggy-ului 22X-4 este reglată fin datorită materialelor compozite ale pieselor cheie ale mașinii. Setul include piesele pe care TLR le preferă, care sunt brațele standard față și spate și capacele laterale ale șasiului. Motor si baterie reglabile La montarea motorului, puteți alege poziția motorului pe șasiul de aluminiu în termen de 7 mm, bateria poate fi instalată în limita de 9 mm pentru un import mai bun. Corp de lumină 22X-4 Designul elegant și stilat al caroseriei modelului 22X-4 se potrivește perfect cu șasiul. Arata elegant si in acelasi timp asigura echilibru si stabilitate excelenta in timpul condusului. Armat cu fibre de carbon Fibra de carbon este extrem de ușoară și foarte rigidă, oferindu-i un raport mare rezistență-greutate. Este optim pentru multe părți ale modelului și, prin urmare, părți din acel material sunt în locuri cheie: amortizor față/spate, suport diferențial central, suport suspensie față/spate, patul de direcție și patul electronic. Aripă de presiune TLR de 6,5". Aripa de presiune din spate TLR de 6,5" este fabricată din policarbonat ultradurabil de 1,2 mm. Această aripă nu este nouă pentru cărucioarele 22X-4, este o piesă dovedită care a fost dovedită de ani de practică. Diferențiale accesibile rapid La întreținerea ofertelor speciale de competiție, se pune accent pe service rapid al pieselor de schimb în timpul curselor. Numai cele 4 șuruburi țin capacul superior al diferențialului, astfel încât veți termina rapid și veți avea suficient timp să vă pregătiți. Caracteristici Șasiu din aluminiu 7075-T6 anodizat prelucrat CNC de 2,5 mm Gata pentru uz profesional Piese ușoare din aluminiu Piese premium incluse Geometrie îmbunătățită Patul de acumulator nou cu suporturi de carbon Suport ventilator Amortizoare mari G3 V2 din aluminiu Elemente de fixare din titan Suport plutitor V2 pentru diverse servo-uri Pivoți interni reglabili Toate componentele în sistem metric Aripă lexan compactă, dintr-o singură bucată, cu presiune suplimentară de 6,5" Acces facil la diferențiale Elemente de fixare în sistemul metric Design nou al caroseriei 22X-4 Conținutul pachetului: Pachetul conține setul de mașini de curse Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Pachetul include toate piesele de șasiu, caroserie nevopsită. Electronicele, motorul și roțile cu cauciucuri nu sunt incluse în pachet. Instrucțiuni ilustrate pentru construcție EN, DE, FR, IT. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a asambla și utiliza modelul, este necesar să achiziționați: Emițător și receptor Servo de directie 2S LiPo baterie scurtă Incarcator compatibil pentru baterie LiPo Pinion 48P Motor Regulator Lipici pentru anvelope Cauciucuri Rotile Vopsea de corp Instrumente Componente recomandate din oferta noastra: Transmițător Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, receptor SR2100 Servo Spektrum S6245 Car High Speed High Torque, cu suport servo 6245 Baterie Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC Incarcator Spektrum Smart G2 S1200 1x200W AC Pinion TLR 19T 48DP 3.17mm aluminiu Roată Pro-Line 2.2", anvelopă față Electron MC 4WD Buggy, disc galben Velocity H12 (2) Roată Pro-Line 2.2", anvelopă spate Positron MC Buggy, disc galben Velocity H12 (2) Culorile corpului Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate. Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Kit de curse TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD

Caracteristici: Kit de model de mașină RC de curse cu telecomandă de la Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, versiunea îmbunătățită 2.0 cu opțiunea de instalare a unui motor cu ardere internă sau a unui motor electric. Prelucrare de top cu un șasiu din aluminiu, materiale de calitate, opțiuni largi de reglare. Buggy-ul original 8IGHT-X a lansat o nouă linie de mașini RC de curse TLR® la scară 1:8. Acum vine modelul îmbunătățit în versiunea 2.0, care preia tot ce este mai bun din această platformă și adaugă o mulțime de îmbunătățiri în toate direcțiile. Sistemul de propulsie, geometria suspensiei și aspectul șasiului au fost îmbunătățite. Cu motocicletele 8IGHT-X/E 2.0 obțin o manevrabilitate mai bună, modelul poate fi condus mai agresiv, rezultând timpi mai rapidi pe bicicletă. Pentru asamblare și service ușor, toate elementele de fixare sunt în sistem metric. Piesele kit-ului sunt proiectate cu precizie și realizate din materiale de înaltă calitate. Pentru greutate redusă și durabilitate, o serie de componente sunt realizate din aluminiu, cum ar fi o placă de șasiu prelucrată CNC cu grosimea de 3 mm. Suspensia este complet reglabila. Puteți nota clar pozițiile de setare individuale în formularul de note și apoi le puteți edita. Acționare nitro și electrică Doriți să construiți truggy de curse și ezitați între Nitro și Elektro? Nicio problemă, trusa de la Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, îți permite să faci orice alegere datorită pieselor incluse. Butuci spate reglabili Blocurile din spate 8IGHT-X/E 2.0 au o plasare actualizată a știfturilor care poate fi ajustată în mai mulți pași pentru reglare fină și aderență maximă în spate. Montare pătrată a știfturilor de suspensie Pivoții suspensiei au fost îmbunătățiți pentru a utiliza un suport pătrat care oferă mai multă ajustabilitate. Pivoții din spate sunt îngustați pentru o mai bună stabilitate și echilibru între suspensia față și spate. Șasiu din aluminiu de 3 mm Setul include un sasiu cu grosimea de 3 mm, care este realizat din aluminiu 7075 si anodizat pentru durabilitate maxima. Placa șasiului este și mai ușoară, datorită frezării mai adânci. Suport diferential Suportul central al diferenţialului este realizat dintr-un material compozit mai durabil. Suportul integrat pentru servo de gaz este reproiectat și cu o greutate mai mică. Frână mecanică Garnitura de frână a fost actualizată, iar frânele sunt acum mai slăbite și oferă o putere de oprire mai bună și mai consistentă. Turnuri amortizoare Turnurile de șoc au fost ușurate și includ mai multe poziții de montare pentru reglarea camberului roții și a poziției șocului. Amortizoarele frontale sunt mai scurte pentru un centru de greutate mai jos și pentru a reduce ruliu. Diferențiale disponibile Spatiul de depozitare al diferentialelor fata si spate a fost ajustat pentru un acces usor la diferential, fara a fi necesara demontarea unor piese ale modelului. Caroserie Caroseria cu cabina în față are o formă specială pentru a asigura presiunea aerului în timpul conducerii. Corpul este pretăiat, nevopsit. Suspensie fata Suspensia față îmbunătățită este nou echipată cu șuruburi de 3 mm pentru a crește durabilitatea. Axe universale Aceleași axe CVA sunt utilizate atât pentru axa față, cât și pentru cea din spate. La utilizarea semi-axelor, s-a pus accent pe viraje netede și pe tracțiune stabilă pe șenile neuniforme. Purtători de roți Suporturile de roți din aluminiu sunt hexagonale cu dimensiunea de 17 mm. Suport servo Suportul servo de direcție a fost mutat spre interior și înainte pentru un echilibru mai bun. În versiunea Elektro, există un suport integrat pentru regulator. Sistem de management Direcția permite reglarea geometriei Ackerman. Servo-saver îmbunătățit elimină legarea tirantului sub sarcină. Suport aripi 8IGHT-X/E 2.0 folosește suportul pentru aripi de la 8IGHT-X Truggy, care oferă diferite înălțimi și poziții pentru un control maxim al forței de apăsare. Amortizoare cu ulei Amortizoarele 8IGHT-X sunt optimizate și ușoare pentru a reduce greutatea modelului. Presarcina arcului poate fi reglată cu ușurință folosind piulițe. Brațe de suspensie Brațele lungi față și spate asigură manevrabilitate și stabilitate excelente. Brațele sunt mai puternice, datorită bazei în formă de grindă. Diferențiale Toate cele trei diferențiale au acum bucșe V2 HD cu suporturi compozite, inele O V2, angrenaje centrale ușoare și angrenaje grele. Geometria suspensiei Geometria suspensiei de nouă generație 8IGHT-X/E 2.0 a fost îmbunătățită în continuare, făcând modelul rapid, agil și chiar mai bun de manevrabilitate Setare de înclinare Noile blocuri de butuc de roată au posibilitatea de a regla camber până la 17,5 °. Stabilizatoare La fel ca și mașinile mari, modelul 8ight are și stabilizatori transversali (torsionali) instalați pe axă, care îndeplinesc o funcție importantă în nivelarea înclinării la deplasarea unui colț. Capacele laterale ale șasiului Noile capace laterale ale șasiului au sarcina de a asigura protecția părților funcționale ale șasiului. Sângerarea amortizoarelor Șuruburile de purjare de pe capetele amortizoarelor permit întreținerea ușoară și schimbarea uleiului. Caracteristici Butuci spate reglabili Pat pătrat cu un ax de brațe Sasiu din aluminiu 7075 3 mm Frâna oferă o putere și o senzație de frânare mai consistente Turnuri de șoc din aluminiu cu mai multe găuri de montare Caroseria cu cabina in fata Pregătit pentru acționare interioară și electrică Cărămizi față îmbunătățite semiaxă CVA Suporturi din aluminiu, 17 mm Cutia receptorului poziționată pentru un echilibru mai bun Direcție reglabilă Aripă de presiune din spate reglabilă Amortizoare optimizate cu șurub de purjare Brațe de suspensie mai durabile Geometria suspensiei actualizată Rulment pinion mai mare Deformare reglabilă Stabilizatoare transversale cu șuruburi Capacele laterale ale șasiului Acces simplu la service la componente Conținutul pachetului: Pachetul conține piese pentru construirea modelului, care sunt ambalate în pungi individuale, 2x corpuri nevopsite (electrice, interioare), un set de discuri. Include si piese pentru optiunea de instalare a unui motor electric sau cu ardere interna. Manual SK și manual ilustrat multilingv EN, DE, FR, IT. Anvelopele, electronica, motorul nu sunt incluse in pachet. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a asambla modelul din piese individuale, vă recomandăm: Un set de instrumente Bolt lichid pentru șuruburi Ulei amortizor Ulei pentru diferential Cauciucuri Lipici pentru anvelope Vopsele Lexan Accesorii pentru operarea mașinii Varianta electrica Pentru asamblarea în varianta electrică, vă recomandăm să cumpărați: Motor AC 1900kv Regulator de curent alternativ Acumulator de putere Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo Kit RC Servo de directie S6290 Incarcator Spektrum S1200 Pinion 16T 1M 5mm Varianta de interior Pentru montaj în varianta interioară, vă recomandăm să cumpărați: Motor nitro cu evacuare Acumulator receptor LiIon 7.4V 3200mAh Rx Kit DX5 RC Servo de directie S6290 Servo acceleratie S6280 Incarcator Robitronic Expert LD 80 80W AC/DC + cablu de incarcare cu banane Sticla de combustibil Combustibil nitro 20-30% Sfârșit fierbinte

Kit Buggy de curse TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE

Caracteristici: Setul de mașini de curse RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit este unul dintre cele mai bune din lume. Înaltă performanță și durabilitate, piese din aluminiu inclusiv șasiu, opțiuni de reglare a șasiului și piese de reglare în pachet. Amortizoare mari din aluminiu reglabile cu ulei, echipament complet pentru rulmenți cu bile, greutate redusă și multe alte îmbunătățiri mută din nou nivelul Buggy-ului electric 2WD un pic înainte. Buggy-ul a fost optimizat și pentru covor și iarbă artificială, astfel încât este posibil să folosiți un spoiler față (inclus) pentru o presiune mai mare pe puntea față și să aveți o direcție mai eficientă. Proprietăți Geometrie îmbunătățită a direcției Contine piese din aluminiu Componentele din carbon sunt incluse Include dispozitive de tensionare din titan Ambreiaj cu frecare super grea (SHDS) Set de configurare a transmisiei Diferenţial nou cu minge Suspensie axului Stiffezel Suport încorporat pentru radiatorul motorului Corp ușor din lexan Șasiu din aluminiu frezat 2.0 Butuc spate din aluminiu Amortizoare Big-Bore Gen3 12mm Eleron frontal opțional (se vinde separat) Este inclusă o gamă de piese de tuning Componente de curse Kitul 22 5.0 DC ELITE Race contine piese cu care poti construi o masina, 100% pregatita pentru curse. Include componente de echipamente speciale, bare antiruliu față și spate, componente din carbon, diferențe cu bile, cărămizi noi pentru axe, amortizoare de calitate, compozite turnate și componente din carbon și aluminiu sunt în conformitate cu ceea ce se așteaptă concurenții de la un Buggy DC Off-road de curse. . Componentele din carbon ale pachetului Setul de kit DC ELITE Race include turnuri de șoc din carbon față și spate, o placă de montare a electronicii și un suport pentru aripa spate. Componente de tuning din aluminiu incluse Team Losi Racing folosește o gamă de 22 de piese opționale din aluminiu 5.0 la curse pentru a îmbunătăți întreținerea sau performanța, acestea fac parte acum din kit. Acestea sunt tije și pârghii servo din aluminiu, tije de braț, scaune servo, inserții exterioare pentru rulmenți față, blocul tijei din spate, pivoții C și D și piulițe din aluminiu. Caramizi spate noi si articulatii sferice 22 5.0 DC ELITE oferă cea mai bună punte spate reglabilă realizată vreodată de TLR. Include știfturi de pivot intern din spate, reglare a lățimii ecartamentului, cărămizi din spate cu axă variabilă (VHA) de vârf, care permit o ajustare mai mare a înălțimii axei. Tensionare din titan Întinzătoarele din titan au reprezentat întotdeauna o îmbunătățire a reglajului mașinilor de curse și fără ele nu poate exista un set potrivit de 22 5.0 DC ELITE. Dispozitivele de pretensionare din titan sunt incluse în întreaga mașină pentru a economisi greutatea și pentru a crește durabilitatea. Geometrii de control mai precise 22 DC 5.0 este cea mai bună mașină off-road a 2WD Team Losi Racing. Geometria direcției a suferit cea mai semnificativă îmbunătățire. Prin creșterea lungimii pârghiilor de comandă și a articulațiilor sferice împreună cu modificările unghiului Ackermann, ele conferă mașinii 22 5.0 o senzație semnificativ mai lină în timpul conducerii, mai ales la viteze mari, ele măresc siguranța la conducere pe o pistă mai îngustă. Papuci Super Heavy Duty (SHDS) Pentru o alunecare precisă și o accelerare mai moale și mai precisă a vehiculului, a fost optimizat ambreiajul de frecare, care are o nouă placă de frecare, arc și piuliță M4. Este posibil să se utilizeze o angrenare antrenată cu angrenaj drept 96T până la 81T. Amortizoare Gen3 12mm Big Bore Noile amortizoare G3 au fost complet modificate și îmbunătățite. Pistoanele sunt acum fixate cu șuruburi, arborele are diametrul de 3 mm, pistoanele filetate sunt și ele noi, forma pleoapelor inferioare este și ea nouă, cupele cu arc oferă -3 mm, 0 mm și + 4 mm, noi articulațiile sferice și o serie de alte îmbunătățiri sunt aduse de Team Losi Racing. Șasiu din aluminiu frezat de 2 mm Suspensia cu grosimea de 2 mm arc mai bine și prin urmare mașina 22 5.0 este mai ușor de controlat, este și mai stabilă pe pistă și nu poate fi răsturnată cu ușurință, absoarbe mai bine șocurile și o aterizare mai grea. Diferenţial cu bilă În comparație cu versiunea anterioară a mașinii 22 2.0, diferenţialul cu bile de precizie are un nou design de discuri axului de tracțiune, bile din carbură de tungsten și performanță extrem de netedă și de lungă durată. Corp de lumină 22 5.0 Caroseriile de curse trebuie să fie cât mai ușoare și să aibă o formă adecvată pentru a menține un centru de greutate scăzut și un grad ridicat de forță aerodinamică. Corpul 22 5.0 a fost îndepărtat de pe placă cu o grosime de 0,8 mm. Aripa de presiune frontală TLR inclusă La viteze mari, utilizarea unei aripi de presiune față este pe deplin justificată, asigură presiune pe puntea față și datorită acesteia direcția este mai eficientă la viteze mai mari. Realizat într-un sistem metric Pentru asamblare au fost folosite elemente de fixare metrice, astfel încât este ușor să găsiți șuruburi, piulițe și șaibe de schimb și va ajuta la reducerea numărului de unelte necesare pentru întreținerea și asamblarea modelului. Reglare pe înălțime diferențială Auto 22 5.0 DC are capacitatea de a regla înălțimea diferențială 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm și + 3,5 mm pentru a optimiza unghiul arborelui de ieșire. Setarea parametrilor de control Auto 22 5.0 AC include un știft pivotant frontal standard Low Roll Center (LRC), precum și un știft pivotant frontal separat HRC (High Roll Center). Pachetul include si un nou tampon cu grosimea de 1 mm, care permite ajustari mai avansate. Acum este posibil să selectați setările Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll sau High Roll Center. Bloc de legătură nou puntea față Noul bloc de legătură a axei față vă permite să schimbați înclinarea axei față și adaugă o a treia opțiune care oferă cel mai bun echilibru între direcție și stabilitate în multe condiții diferite. Baterie descărcată în șasiu 22 5.0 DC ELITE se mândrește cu cel mai versatil și mai ușor de utilizat sistem de cablare a bateriei. Bateria este presată la fiecare capăt cu benzi elastomerice care pot fi întinse astfel încât să poată fi folosite pentru diferite înălțimi ale bateriei și orice greutăți de sub ea. Compozite optimizate, Stiffezel În modelul 22 5.0 DC ELITE, o serie de materiale compozite diferite pot fi găsite în componentele cheie. Compozitul conține componente pe care echipa de curse le preferă: brațe Stiffezel pentru puntea față, brațe Stiffezel pentru puntea spate, piese pentru amortizoare și multe altele. Materialele compozite au o greutate mai mica decat metalul, asa ca este rezonabil sa le folosesti acolo unde nu afecteaza durata de viata a componentelor si in multe cazuri este si mai avantajos. Sarcina optionala Greutatea opțională din alamă poate fi montată sub baterie, sub receptor sau în locul cuplajului arborelui axului din față. Acest lucru permite reglarea ușoară a greutății statice și selectarea sarcinii atunci când se schimbă condițiile pistei. Când conduceți cu o greutate statică mai mare, șasiul devine mai neutru și mai ușor de condus pe suprafețe cu aderență ridicată. Greutățile nu sunt incluse. Aripa spate TLR 6.5 Aripa din spate este fabricată din policarbonat foarte durabil de 1,2 mm. Această aripă s-a dovedit a fi cea mai bună și mai stabilă aripă din spate disponibilă pentru mașinile 1:10 2WD. Este disponibil un suport pentru montarea radiatorului În timpul cursei, motoarele sunt solicitate la maximum și pentru că sunt destul de calde, este necesar să folosiți un ventilator pentru a menține temperatura motorului mai scăzută. Setul contine asadar un suport pentru montarea usoara si fiabila a ventilatorului (ventilatorul nu este inclus in pachet). Configurarea unității Transmisia cu 3 trepte vă permite să mutați motorul înainte cu 20 mm, mai mult spre centrul șasiului. Datorită acestei ajustări, este posibil să parcurgeți curbe cu o viteză mai mare. Vă recomandăm să cumpărați: Timpul de asamblare al kit-ului este de aproximativ 7 ore. Ai nevoie de o mașină pentru a o construi Kit RC cu 2 canale Servocomandă standard Motor seria 540 cu pinion de 48t Baterie potrivită Regulator adecvat Instrumente Încărcător Roți și anvelope Lipici pentru suruburi, adeziv pentru anvelope, ulei siliconic pentru diferential cu bile, vopsele pentru caroserie la alegere.

Arrma Typhon TLR Tuned 1: 8 4WD ARR

Caracteristici: Model auto cu telecomanda Arrma Tuned Typhon TLR la scara 1:8 cu tractiune 4x4, vine asamblat, fara electronica si drive. Este echipat cu piese de tuning din aluminiu TLR-Tuned și este gata pentru a vă monta accesoriile. Caroseria finisată și roți de curse dBoots® Exabyte. Buggy Roller ARRMA ® TLR ® Tuned TYPHON ™ 4WD Race este echipat cu piese de reglare de top pentru o mai bună rezistență, manevrabilitate și durabilitate pe termen lung. Platforma perfectă pentru a participa la curse competitive și a experimenta cu șasiul pentru a obține cele mai bune performanțe. Un număr mare de piese de tuning TLR® și o caroserie cu o imagine distinctă de curse disting imediat acest model de TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller este buggy-ul perfect la scară 1:8 gata să monteze motorul regulatorului și receptorul servo. Instalați cea mai puternică transmisie 4S sau 6S, iar TLR® Tuned TYPHON™ va face față cu ușurință oricărui teren. Componentele durabile din aluminiu TLR® Tuned includ o placă de șasiu, suport de direcție, suspensie superioară și inferioară reglabilă, șocuri și turnuri față și spate. Toate sunt gravate cu laser cu sigla TLR®. De asemenea, șasiul are șine laterale compozite puternice și bretele față și spate. Amortizoarele reglabile umplute cu ulei au pistoane conice prelucrate și distanțiere Extreme Bash (EXB). Mașina Arrma Typhon Tuned TLR RC dispune, de asemenea, de o transmisie rezistentă, care poate rezista la impacturi extreme, cu diferențe și roți dințate din metal și arbori de transmisie durabil din oțel. Butucii săi foarte puternici susțin roți cu profil redus la un nivel superior. Aripa spate reglabilă Race Spec ajută la menținerea anvelopelor și a buggy-ului pe sol, contribuind la o manevrabilitate sigură și receptivă la viteze mari. Datorită designului eficient, lucrările de întreținere sunt limitate la minimum. De exemplu, suportul glisant din aluminiu vă oferă acces rapid și fără probleme la motor. Buggy Roller Buggy Roller TYPHON ™ 4WD Race la scară 1:8 este un produs ARRMA® excepțional. Pentru intermediarii interesați de curse, acestea oferă o durabilitate superioară și opțiuni de reglare pentru a vă ajuta să începeți fulger pe pista de curse. Caracteristici ale ruloului ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Gata pentru a monta unitatea și electronicele cu baterie Construcție solidă a șasiului Cutie mare pentru receptor impermeabil* Șasiu din aluminiu anodizat 7075-T6 Margini laterale puternice ale șasiului din compozit O aripă Race Spec eficientă, cu un profil scăzut și monturi puternice înalte Amortizoare reglabile EXB Extreme Bash umplute cu ulei din aluminiu Amortizoare cu piston conice prelucrate Turnuri de șoc din aluminiu anodizat TLR® Tuned 7075-T6 față și spate Arbori de antrenare din oțel durabil Grup motopropulsor pentru sarcini grele Diferențiale și treptele de transmisie din metal Servosalvator eficient din aluminiu anodizat negru Arc servomotor X-Hard Suport servo din aluminiu negru Scoaterea diferenţialului central după îndepărtarea a doar 4 şuruburi Suport de motor ușor accesibil pentru îndepărtarea rapidă a motorului Butuci durabil de roți din aluminiu de 17 mm pentru rezistență sporită Piese reglate TLR® incluse: Placă de șasiu din aluminiu gravată cu laser TLR® Tuned 7075-T6 Turnuri de șoc față și spate din aluminiu gravat cu laser TLR® Tuned 7075-T6 Coloana de direcție din aluminiu gravată cu laser TLR® Tuned 7075-T6 Balamale inferioare reglabile TLR® Tuned gravate cu laser Balamale superioare reglabile TLR® Tuned gravate cu laser Corpuri amortizoare TLR® Tuned din aluminiu gravat cu laser Componente TLR® TUNED TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller a fost modernizat cu piese din aluminiu de ultimă generație care măresc durabilitatea și îmbunătățesc manevrabilitatea. Pentru jucătorii intermediari, este platforma ideală pentru curse și pentru a câștiga experiență de reglare - Designed Fast and Designed Tough! Amortizoare cu ulei Amortizoarele sunt montate pe turnuri de șoc din aluminiu TLR® Tuned 7075-T6 și sunt dotate cu corpuri de șoc TLR® Tuned Aluminium, pistoane de șoc conice pentru mașină și șocuri EXB Extreme Bash. Absorb cu ușurință terenurile obișnuite precum murdăria, asfaltul și iarba și creează o amortizare super netedă. Tracțiune ridicată cu anvelopele dBoots® EXABYTE Anvelopele dBoots® Exabyte sunt fabricate din cauciuc de curse de înaltă calitate pentru durabilitate îndelungată și au un model al benzii de rulare cu mai multe straturi pentru o tracțiune excelentă în toate condițiile. Acestea conțin inserții din spumă și sunt lipite de roți de nailon pentru buggy 1:8. Suporturile hexagonale de 17 mm oferă rezistență în timpul acțiunilor extreme și permit o întreținere ușoară. Caroseria terminată de curse Modelul de mașină TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller RC are o haină perfectă sub forma unei caroserie colorate, cu culori și decalcomani exclusive Race Spec. Culorile distincte permit o vizibilitate foarte buna pe pista de curse. Șasiu TLR® Tuned 7075-T6 Șasiul din aluminiu realizat din aluminiu de înaltă rezistență 7075-T6 asigură o durabilitate ridicată în mediul neiertător al pistei de curse. Tratamentul de suprafață cu anodizare ajută la asigurarea rezistenței la intemperii și deteriorări. Turnuri de șoc TLR® Tuned 7075-T6 Turnurile de amortizoare sunt fabricate din aluminiu de înaltă rezistență 7075-T6, care poate rezista la stres ridicat de conducere. Tratamentul de suprafață cu anodizare asigură rezistența la intemperii. Patul motor reglat TLR® Suportul motorului din aluminiu anodizat negru poate fi reglat cu ușurință și fixat ferm datorită producției precise. Suportul glisant permite astfel reglarea poziției și a motorului prin slăbirea a două șuruburi care sunt ușor accesibile de sus. Această soluție simplifică foarte mult reglarea dintre jocul dinților și schimbarea pinionului. Componente ale axei metalice TLR® Tuned Mașina de curse trebuie să aibă rezistența maximă a componentelor cheie, care includ suporturile pivoților din oțel șlefuit ai brațelor osiilor. Componente din oțel galvanizat TLR® Tuned Tensoarele și arborii roților sunt galvanizate și au rezistență ridicată la coroziune. Componente amortizoare TLR® Tuned Amortizoarele reglabile umplute cu ulei au corpuri TLR® Tuned Aluminium Shock, pistoane conice prelucrate și distanțiere Extreme Bash (EXB). * Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea într-un mediu umed găsiți pe blog. Conținutul pachetului: Pachetul include un model RC asamblat al mașinii Arrma TLR Tuned TYPHON (fără electronică instalată), un spoiler suplimentar pentru aripă, plăcuțe de suspensie inferioare și superioare, o cheie transversală, șuruburi pentru montarea electronicii și o foaie de autocolante. Manual multilingv EN, DE, FR, IT și instrucțiuni în slovacă. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a opera modelul, este necesar să adăugați: motor, controler, servodirecție, set RC, baterie de antrenare, încărcător adecvat și 4x baterii AA pentru transmițător. Componente recomandate Motor: Motor AC Arrma BLX4074 4P 2050KV Spektrum AC motor Company 4274 1900 rpm pinion motor: Motorul trebuie echipat cu pinion cu modul de transmisie M1, cu 11 până la 24 de dinți. Diametrul arborelui în funcție de motor (5 mm). Pinion robitronic 12T 1M 5mm Pinion robitronic 16T 1M 5mm Pinion robitronic 20T 1M 5mm Regulator: Patul pentru regulator are orificii de montare cu o distanta de 46 mm sau 52 mm. Regulator Arrma BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Regulator de spectru Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Servodirecție: Servo de dimensiune standard cu roți dințate metalice și un moment minim de 15 kg.cm (ideal 20 kg.cm și mai mult în funcție de metoda de utilizare), servo 23T miimi. Servo Spektrum S652 18kg MG Spectrum servo S6250 Car High Torque baterii 4S LiPo: Vă recomandăm să alimentați modelul cu o baterie LiPo 4S. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Încărcător: Incarcator de retea Spektrum S1100 G2 cu o iesire 1x 100W. Incarcator de retea Spektrum S1200 G2 cu o iesire 1x 200W. Incarcator de retea Spektrum S2100 G2 cu doua iesiri 2x 100 W. Încărcător de rețea Spektrum S1400 G2 cu o singură ieșire 1x 400 W. Kit RC: Spektrum DX3 DSMR, SR315 Kit Spektrum Smart RC cu suport de telemetrie - Transmițător Spektrum DX5C DSMR + receptor SR6110AT Tehnologia Spektrum Smart Tehnologia Spektrum Smart reprezintă în prezent cel mai avansat și mai simplu sistem de operare a modelelor și de încărcare/îngrijire a bateriilor. Pentru a folosi toate avantajele și funcțiile, este necesar să aveți toate componentele (regulator, baterie, set RC) Smart . Puteți găsi mai multe informații despre tehnologia Spektrum Smart aici. Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din gama noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesorii recomandate. Pentru întreținerea de rutină, este necesar un adeziv pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi