Traxxas TRX-4 Chevrolet K10 1979 1:10 RTR Albastru
Caracteristici:
Renumiți obstacolele terenului cu stilul unui model RC de mașină Traxxas TRX-4 echipat cu o caroserie licențiată Chevrolet K10 Cheyenne din 1979. Șasiul verificat TRX-4 este acum echipat cu un nou set de ridicare cu brațe lungi, echipat de fabrică, care adaugă încă 2,5 cm la înălțimea de șasiu. Datorită acestui fapt, pe model au putut fi montate roți de machetă mai mari de 2,2". În combinație cu noul amplasament mai lung de 336 mm, Chevrolet K10 din 1979 este mult mai stabil și poate înfrunta obstacolele terenului mai dificile.
Deosebirea modelului este reprezentată de caroseria licențiată frumos realizată a Chevrolet K10 din 1979. Pentru o schimbare rapidă și ușoară a bateriei, este folosit un sistem de fixare fără șuruburi pentru caroserie. Caroseria se fixează ușor în aripile roților. Aspectul agresiv al terenului este accentuat de o serie de elemente cromate de pe caroserie, cum ar fi cadranele ferestrelor și aripile, grila frontală, barele de protecție, ștergătoarele, oglinzile și mânerele. Totul este completat de roțile cromate originale cu capac central.
Modelul cu șasiul TRX-4 este echipat cu tehnologie de vârf, cu punți portal, diferențiale blocate controlate de la distanță și o cutie de viteze cu două trepte controlată de la distanță. Se poate comuta între diferite moduri de conducere și există și funcția de pilot automat disponibilă. Modelul poate fi, de exemplu, echipat cu un troliu funcțional, iluminare multifuncțională și o gamă largă de piese din accesorii (vândute separat). Calitatea de vârf, gama largă de piese de tuning și posibilitatea de a îmbunătăți treptat fac din modelul TRX-4 cel mai bun model de expediție din lume.
Prezentare generală a noutăților
Înălțime mai mare la sol
Setul de ridicare cu brațe lungi Long Arm Lift kit instalat de fabrică crește înălțimea la sol cu 2,5 cm. Acest lucru a permis utilizarea unor roți mai mari de 2,2" cu anvelope Canyon Trail. Cu această echipare, modelul RC va fi imbatibil pe teren.
Amplasament mai lung
Șasiul modelului a fost prelungit până la o lungime a ampatamentului de 336 mm pentru a respecta proporțiile reale în scară. Un ampatament mai lung oferă și o stabilitate mai mare în timpul condusului.
Caroserie fără șuruburi
Noul sistem de fixare a caroseriei prin încuiere în aripile roților asigură o schimbare rapidă și ușoară a bateriei și aspectul caroseriei nu este deranjat de șuruburi. Demontarea caroseriei se face prin apăsarea încuietorii și trăgând caroseria în sus. Montarea caroseriei este și mai ușoară, trebuie doar să o așezați pe șasiu.
Șasiu TRX-4
Șasiul TRX-4 este construit din două profile de oțel care asigură suficientă rigiditate a șasiului. Datorită amplasării motorului în partea frontală, se asigură o încărcare adecvată a roților din față. Bateria este amplasată pe axa șasiului, astfel încât modelul este echilibrat precis și nu se înclină în timpul condusului. Șasiul este proiectat până în cele mai mici detalii, inclusiv pentru cabluri și orificii de montaj pentru accesorii opționale.
Punți cu transmisie portal
Șasiul TRX-4 folosește punți cu transmisie portal. Transmisia portalului crește înălțimea la sol, reduce solicitarea diferențialelor, cutiilor de viteze, arborilor cardanici și reduce și forța de torsiune - modelul se înclină mai puțin.
Rotirea roților din față este posibilă cu un unghi de 45°, direcția este asigurată de servo Traxxas 2075X cu angrenaje metalice. Datorită noului șasiu, modelul a obținut un unghi de înclinare excelent.
Transmisie cu două trepte
Modelul este echipat cu o transmisie cu două trepte. Schimbarea treptei de viteză se controlează cu un comutator roșu pe emițător. Această soluție face din șasiul TRX-4 un model foarte versatil, capabil să conducă atât încet, cât și rapid - așa cum aveți nevoie.
Diferențiale blocate
Diferențialele blocate sunt controlate independent de 2 servouri. Forța din servouri este transmisă prin cabluri la diferențiale. Blocarea diferențialelor este controlată de un comutator cu trei poziții pe emițător și oferă următoarele combinații:
- Ambele diferențiale sunt deschise
- Este blocat doar diferențialul din față
- Ambele diferențiale sunt blocate
Amortizoare cu ulei GTS
Patru amortizoare umplute cu ulei GTS sunt mai lungi datorită înălțimii mai mari la sol și oferă o amortizare mai lină și caracteristici de conducere perfecte. Corpurile amortizoarelor din aluminiu sunt prevăzute cu o piuliță pentru reglarea preîncărcării arcului. Etanșeitatea maximă a amortizorului în jurul pistonului este asigurată de inele de etanșare X speciale.
Roți autentice
Anvelopele mari Canyon Trail dintr-o compoziție extra moale S1 sunt montate pe replici ale roților cromate originale de 2,2" cu opt găuri și capac central. Suportul de roți are 12 mm.
Servo-direcție
Direcția modelului este asigurată de un servo digital Traxxas 2075X high-torque, cu un moment de 9 kg.cm. Servoul este echipat cu două rulmenți cu bile pe arborele cu mișcare de rotație și angrenaje metalice pentru rezistență maximă. Construcție rezistentă la apă*.
Servo-uri pentru cutie de viteze și diferențiale
Modelul este echipat cu trei micro servo-uri rezistente la apă* 2065 cu un moment de 2,5 kg.cm. Două servo-uri controlează independent blocarea diferențialului din față și din spate. Al treilea servo asigură schimbarea treptei de viteză.
Motor Titan 21T
Modelul este propulsat de un motor cu curent continuu Titan 21T 550. Motorul oferă o funcționare lină chiar și la turații reduse. Pentru o mai bună răcire, motorul are un ventilator integrat care îndreaptă aerul către rotor.
Regulator cu curent continuu
Inima modelului Traxxas este regulatorul electronic cu curent continuu XL-5 HV. Regulatorul este destinat alimentării cu acumulatori LiPo de 2 celule sau 3 celule. Modelul poate fi alimentat și cu acumulatori NiMH de 6-7 celule. Selectarea simplă a modurilor de conducere și a altor setări, cu ajutorul butonului EZ-SET. Indicația stării regulatorului cu diodă LED. Protecție LVD împotriva descărcării excesive a acumulatorului LiPo. Construcție rezistentă la apă*.
Regulatorul Traxxas XL-5 HV suportă 5 moduri de conducere:
- Sport: Conducere înainte, frână și înapoi
- Race: Conducere înainte și frână. Mersul înapoi nu este disponibil
- Training: Conducere înainte limitată la 50% putere, frână 100% și mersul înapoi limitat la 50%. Acest mod este potrivit pentru copii
- Trail: Conducere înainte, frână, mersul înapoi. Controlul în apropierea neutru este foarte fin
- Crawl: Conducere înainte, frână în neutru și mersul înapoi drept
Emițător RC cu 4 canale Traxxas TQi cu Bluetooth
Emițătorul cu 4 canale este echipat cu un slot pentru modulul Bluetooth (vândut separat), pe lângă controlul precis și fiabil. Modulul Bluetooth permite conectarea modelului RC la aplicația grafică Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe smartphone.
Aplicația Traxxas Link pentru dispozitive Apple este disponibilă gratuit pe AppStore, iar aplicația pentru dispozitive Android Google este gratuită pe site-ul GooglePlay.
Aplicația Traxxas Link este o aplicație puternică care vă oferă control absolut asupra funcționării și ajustării modelului RC Traxxas, cu o vizualizare uimitoare și o precizie absolută a setărilor. Traxxas Link poate afișa date telemetrice furnizate de model în timp real, cum ar fi viteza, turațiile, temperatura, tensiunea bateriei și înclinarea modelului. Puteți partaja setările modelelor RC, puteți crea un număr nelimitat de profile pentru o pistă sau un utilizator specific, de exemplu, copii. Toate acestea într-o aplicație cu grafică strălucitoare, care este un standard pentru Traxxas.
Opțiunile de telemetrie variază în funcție de modelele individuale. Pentru a obține date telemetrice, poate fi necesar să instalați senzori telemetrici. Părțile de telemetrie compatibile cu acest model pot fi găsite în secțiunea "Accesorii - Telemetrie". Mai multe informații despre instalarea telemetriei aici.
Telemetrie - înclinarea modelului
Prin intermediul modulului Bluetooth fără fir (vândut separat) și a aplicației Traxxas Link, puteți monitoriza înclinarea modelului pe telefonul dvs. mobil. Pentru afișarea altor date telemetrice (tensiunea bateriei, turațiile, temperatura), este necesară montarea senzorilor telemetrici.
Receptor Traxxas TQi
Receptorul RC Traxxas TQi 5 canale TSM cu telemetrie pentru emițătoarele Traxxas TQi. Funcționare simplă, cuplare prin apăsarea unui buton. Indicația stării cu diodă LED. În receptor sunt integrate 3 senzori MEMS pe axe pentru învățarea poziției receptorului.
Receptorul cu 5 canale este, de asemenea, echipat cu două conectori pentru conectarea senzorilor telemetrici RPM (turații) și V/T (tensiune/temperatură).
De asemenea, puteți conecta la un conector cu 4 pini un modul de extensie pentru telemetrie, în care puteți conecta până la 6 senzori suplimentari, inclusiv un senzor GPS de viteză foarte precis.
Caracteristici ale modelului RC al mașinii Traxxas Chevrolet K10 din 1979
- Model complet asamblat și pregătit pentru conducere
- Caroserie licențiată detaliată și fixată fără șuruburi
- Înălțime mai mare la sol, datorită setului de ridicare cu brațe lungi Long Arm Lift kit instalat de fabrică
- Roți autentice mai mari de 2,2"
- Ampatament mai lung - 336 mm
- Diferențiale blocate controlate de la distanță
- Transmisie cu două trepte controlată de la distanță
- Punți cu transmisie portal
- Motor puternic cu curent continuu Traxxas Titan 21T
- Regulator cu curent continuu