Traxxas TRX-4 Ford F-150 Ranger XLT 1:10 RTR albastru metalic
Caracteristici:
Gama de modele de vehicule RC Traxxas TRX-4 la scara 1:10 se extinde cu un nou model Ford F-150 din 1979 cu caroserie în echipare sportivă de top Ranger XLT. Șasiul TRX-4 verificat este acum echipat de fabrică cu un set de ridicare a suspensiei, care adaugă înălțimea de 2,5 cm. Datorită acestui fapt, pe model au putut fi montate roți de machetă mai mari de 2,2". În combinație cu amplasamentul mai lung de 336 mm, Chevrolet K10 1979 este mult mai stabil și poate înfrunta obstacolele terenului dificil.
Deosebirea modelului este reprezentată de caroseria licențiată frumos realizată sub formă de pick-up cu un cadru de protecție montat și lumini de machetă. Pentru o schimbare rapidă și ușoară a bateriei, este folosit sistemul de fixare fără agrafe al caroseriei. Caroseria se fixează ușor în aripile roților. Aspectul terenului agresiv este susținut de o serie de elemente cromate de pe caroserie, cum ar fi barele laterale, grila frontală, paraurii, ștergătoarele și mânerele. Totul este completat de roțile cromate retro cu capac central.
Modelul cu șasiul TRX-4 este echipat cu tehnologie de vârf cu punți portal, diferențiale blocate controlate de la distanță și o cutie de viteze cu două trepte controlată de la distanță. Se poate comuta între diferite moduri de conducere și există și funcția de pilot automat. Modelul poate fi, de exemplu, echipat cu un troliu funcțional, iluminare multifuncțională și o gamă largă de piese din accesorii (vândute separat). Calitatea de vârf, gama largă de piese de tuning și posibilitatea de a îmbunătăți treptat fac din modelul TRX-4 cel mai bun model de expediție din lume.
Prezentare generală a noutăților
Înălțime mai mare a mașinii
Setul de ridicare a suspensiei Long Arm instalat de fabrică crește înălțimea mașinii cu 2,5 cm. Acest lucru a permis utilizarea unor roți mai mari de 2,2” cu anvelope Canyon Trail. Cu această echipare, modelul RC va fi imbatibil în teren.
Amplasament mai lung
Șasiul modelului a fost prelungit până la o lungime a ampatamentului de 336 mm pentru a păstra proporțiile reale la scară. Un ampatament mai lung oferă și o stabilitate mai mare în timpul condusului.
Caroserie fără agrafe
Noul sistem de fixare a caroseriei cu cleme în aripile roților asigură o schimbare rapidă și ușoară a bateriei și aspectul caroseriei nu este deranjat de agrafe. Demontarea caroseriei se face prin apăsarea clemei și trăgând caroseria în sus. Montarea caroseriei este și mai simplă, trebuie doar să o așezați pe șasiu.
Șasiu TRX-4
Șasiul TRX-4 este construit din două profile de oțel care asigură suficientă rigiditate a șasiului. Datorită amplasării motorului în partea frontală, se asigură o încărcare adecvată a roților din față. Bateria este amplasată pe axa șasiului, astfel încât modelul este echilibrat precis și nu se înclină în timpul condusului. Șasiul este proiectat până în cele mai mici detalii, inclusiv pentru cabluri și orificii de montaj pentru accesorii opționale.
Punți cu transmisie portal
Șasiul TRX-4 folosește punți cu transmisie portal. Transmisia portalului crește înălțimea mașinii, reduce solicitarea diferențialelor, cutiilor de viteze, arborilor cardanici și reduce și forța de torsiune - modelul se înclină mai puțin.
Unghiul de întoarcere al roților din față poate fi de până la 45°, direcția fiind asigurată de servo Traxxas 2075X cu angrenaje metalice. Datorită noului șasiu, modelul a obținut un unghi de înclinare excelent.
Cutie de viteze cu două trepte
Modelul este echipat cu o cutie de viteze cu două trepte. Schimbarea treptei de viteză se controlează cu un comutator roșu pe emițător. Această soluție face din șasiul TRX-4 un model foarte versatil, capabil să conducă atât încet, cât și rapid - în funcție de necesitățile momentului.
Diferențiale blocate
Diferențialele blocate sunt controlate independent de 2 servouri. Forța din servouri este transmisă prin cabluri la diferențiale. Blocarea diferențialelor este controlată de un comutator cu trei poziții pe emițător și oferă următoarele combinații:
- Ambele diferențiale sunt deschise
- Este blocat doar diferențialul din față
- Ambele diferențiale sunt blocate
Amortizoare cu ulei GTS
Patru amortizoare umplute cu ulei GTS sunt mai lungi datorită înălțimii mai mari și oferă o amortizare mai lină și caracteristici de conducere perfecte. Corpurile amortizoarelor din aluminiu sunt prevăzute cu o piuliță pentru reglarea preîncărcării arcurilor. Etanșeitatea maximă a amortizorului în jurul pistonului este asigurată de inele de etanșare speciale în formă de X.
Roți autentice
Anvelopele mari Canyon Trail dintr-o compoziție extra moale S1 sunt lipite pe replici ale roților originale cromate de 2,2" cu cinci găuri și capac central. Cheia roților este hexagonală de 12 mm.
Servo direcție
Direcția modelului este asigurată de servo digital Traxxas 2075X high-torque, cu un cuplu de 9 kg.cm. Servoul este echipat cu două rulmenți cu bile pe axul de mișcare și angrenaje metalice pentru rezistență maximă. Construcție rezistentă la apă*.
Servo pentru cutie de viteze și diferențiale
Modelul este echipat cu trei micro servouri rezistente la apă* 2065 cu un cuplu de 2,5 kg.cm. Două servouri controlează independent blocarea diferențialului din față și din spate. Al treilea servo se ocupă de schimbarea treptelor de viteză.
Motor Titan 21T
Modelul este propulsat de un motor cu curent continuu Titan 21T 550. Motorul oferă o funcționare lină chiar și la turații reduse. Pentru o mai bună răcire, motorul are un ventilator care îndreaptă aerul către rotor.
Regulator de curent continuu
Inima modelului Traxxas este regulatorul electronic de curent continuu XL-5 HV. Regulatorul este destinat alimentării cu acumulatori LiPo de 2 celule sau 3 celule. Modelul poate fi alimentat și cu acumulatori NiMH de 6-7 celule. Selectarea simplă a modurilor de conducere și a altor setări se face cu butonul EZ-SET. Indicația stării regulatorului este realizată cu LED-uri. Protecție LVD împotriva descărcării excesive a acumulatorului LiPo. Construcție rezistentă la apă*.
Regulatorul Traxxas XL-5 HV suportă 5 moduri de conducere:
- Sport: Conducere înainte, frână și înapoi
- Race: Conducere înainte și frână. Mersul înapoi nu este disponibil
- Training: Conducere înainte limitată la 50% putere, frână 100% și mersul înapoi limitat la 50%. Acest mod este potrivit pentru copii
- Trail: Conducere înainte, frână, mersul înapoi. Controlul în apropierea neutru este foarte fin
- Crawl: Conducere înainte, frână în poziție neutră și mersul înapoi direct
Set de emițător RC cu 4 canale Traxxas TQi cu Bluetooth
Emițătorul cu 4 canale este echipat, pe lângă controlul precis și fiabil, și cu un slot pentru montarea modulului Bluetooth (vândut separat). Modulul Bluetooth permite conectarea modelului RC la aplicația grafică Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe smartphone.
Aplicația Traxxas Link pentru dispozitive Apple este disponibilă gratuit pe AppStore, iar aplicația pentru dispozitive Android Google este gratuită pe site-ul GooglePlay.
Traxxas Link App este o aplicație puternică care vă oferă control absolut asupra funcționării și reglajelor modelului RC Traxxas, cu o vizualizare uimitoare și o precizie absolută a setărilor. Traxxas Link poate afișa date telemetrice furnizate de model în timp real, cum ar fi viteză, turații, temperatură, tensiunea bateriei și înclinarea modelului. Puteți partaja setările modelelor RC, puteți crea un număr nelimitat de profile pentru un traseu sau un utilizator specific, de exemplu, copii. Totul într-o aplicație cu grafică strălucitoare, o caracteristică de la Traxxas.
Opțiunile de telemetrie variază în funcție de modelele individuale. Pentru a obține date telemetrice, poate fi necesar să instalați senzori telemetrici. Părțile de telemetrie compatibile cu acest model pot fi găsite în secțiunea "Accesorii - Telemetrie". Mai multe informații despre instalarea telemetriei aici.
Telemetrie - Inclinarea modelului
Prin intermediul modulului Bluetooth fără fir (vândut separat) și a aplicației Traxxas Link, este posibil să monitorizați înclinarea modelului pe telefonul dvs. mobil. Pentru afișarea altor date telemetrice (tensiunea bateriei, turațiile, temperatura), este necesară montarea senzorilor telemetrici.
Receptor Traxxas TQi
Receptorul RC Traxxas TQi 5 canale TSM cu telemetrie pentru emițătoarele Traxxas TQi. Funcționare simplă, cuplarea se face prin apăsarea unui buton. Indicația stării este realizată cu LED-uri. În receptor sunt integrate 3 senzori MEMS pe axe pentru învățarea poziției receptorului.
Receptorul cu 5 canale este, de asemenea, echipat cu două conectori pentru conectarea senzorilor telemetrici RPM (turații) și V/T (tensiune / temperatură).
De asemenea, puteți conecta la conectorul cu 4 pini un modul de extensie pentru telemetrie, în care puteți conecta până la încă 6 senzori, inclusiv un senzor GPS de viteză foarte precis.
Caracteristici ale modelului RC al mașinii Traxxas TRX-4 Ford F-150 Ranger XLT
- Model complet asamblat și pregătit pentru conducere
- Caroserie licențiată detaliată fără agrafe
- Înălțime mai mare a mașinii, datorită setului de ridicare a suspensiei Long Arm instalat de fabrică
- Roți autentice mai mari de 2,2"
- Cadru de protecție deasupra platformei cu machetă de lumini
- Ampatament mai lung - 336 mm
- Diferențiale blocate controlate de la distanță
- Cutie de viteze cu două trepte controlată de la distanță