2. sv. razboiul33 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 33 filtrate
8+

Avion Classic Kit A02069 - Boulton Paul Defiant (1:72) - formă nouă

Modelul unui avion de lipit. Dimensiune: 1:72; 15 cm. Pachetul conține: 70 de bucăți pentru lipire. Informații originale: Boulton-Paul Defiant a devenit singurul luptător de turele folosit vreodată de RAF. A fost construit în conformitate cu filosofia conform căreia un avion înarmat doar cu o turelă, care ar fi împachetat cu mitraliere, ar trebui să poată interfera cu formarea bombardierelor și să provoace confuzie, putând, de asemenea, să se protejeze împotriva atacatorilor luptători inamici. În timpul primelor întâlniri cu Defiantul din timpul bătăliei din Marea Britanie din 1940, piloții inamici au fost luați prin surprindere, iar Defiantul a avut relativ succes. Cu toate acestea, Luftwaffe și-a descoperit în curând punctele slabe, în special absența unor tunuri îndreptate spre înainte, așa că a fost repartizat în misiuni de noapte, timp în care s-a descurcat mai bine. Schemă de culori (culori obligatorii): A - Boulton Paul Defiant Mk1, nr. Escadrila 264, iulie 1940 - 24, 29, 30, 33, 53, 56, 61, 72, 78, 85, 90, 96 B - Boulton Paul Defiant Mk1, nr. Escadrila 151, februarie 1941 - 24, 33, 53, 56, 61, 72, 78, 85, 96 Detalii model: Scara: 1:72 Număr de piese: 70 Lungime: 150 mm Anvergură: 166 mm Dificultate: 1 Orele de zbor ale corpului: 1 Recomandat copiilor de la 8 ani. Atenție: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU ESTE ADECVAT PENTRU COPII SUB 3 ANI!

Avion Classic Kit A09008 - Douglas Dakota MkIII cu Willys Jeep (1:72)

Model de avion care trebuie lipit. Dimensiune: 1:72; 27,3 cm. Pachetul contine: 213 bucati pentru lipire. Informații originale: Douglas DC3, sau versiunea sa militară a C-47 Skytrain (menționată în RAF sub denumirea de Dakota), a fost descrisă de generalul Eisenhower drept una dintre cele patru arme care au ajutat Aliații să câștige al doilea război mondial. Astăzi, această mașină este un simbol imediat recunoscut atât al rupturii de aer ca atare, cât și al eliberării teritoriilor ocupate, atât de multe elemente caracteristice ale celui de-al Doilea Război Mondial. DC3 / C-47 a rămas în serviciu până în zilele noastre, atât în forme modernizate, cât și în forme originale și este considerat pe bună dreptate un pionier în călătoriile aeriene. Jeep Willys, denumit oficial Truck, ˝-ton, 4x4, este de departe cea mai cunoscută mașină americană din cel de-al Doilea Război Mondial. Proiectat inițial ca vehicul de comandă și recunoaștere, a devenit în cele din urmă cel mai versatil vehicul dintre toate. Ar putea fi înarmat cu mitraliere și putea remorca tunuri mici. Acest Jeep a devenit pur și simplu indispensabil pentru efortul de război aliat. Schema de culori (culori obligatorii): A - Douglas Dakota Mark III și Willys Jeep, nr 194 Squadron, Royal Air Force, Imphal Garrison, Birmania, martie-iunie 1944 - 24,26,33,53,56,61,88,101,128,155,156,226 Detalii model: Scara: 1:72 Numărul de piese: 213 Lungime: 273 mm Lungime: 400 mm Dimensiuni Jeep: 47mm x 24mm Dificultate: 3 Ore de zbor corp: 3 Recomandat copiilor de la 8 ani. Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU ESTE DISPONIBIL PENTRU COPII ÎN 3 ANI!

Kit clasic avion A01005B - Mitsubishi A6M2b Zero (1:72)

Model de avion pentru asamblare. Dimensiune: 1:72; 12,6 cm. Ambalajul conține: 47 piese pentru asamblare. Informații despre original și model: Când avionul japonez Zero a intrat în serviciu pentru prima dată în 1940, era fără îndoială cel mai modern avion de vânătoare naval din lume și și-a câștigat rapid reputația de vânător necruțător în duelurile aeriene. În primele confruntări, și-a arătat eficiența în toată splendoarea – piloții săi au reușit să obțină un raport de victorie aproape incredibil de 12:1 împotriva adversarilor lor. În 1940, când Wehrmacht a început campania sa prin Europa, dezvoltărilor din Orientul Îndepărtat li s-a acordat puțină atenție. După ani de reechipare și modernizare, marina japoneză se putea lăuda cu unele dintre cele mai moderne avioane navale din lume, inclusiv cu excelentul Mitsubishi A6M Zero. Acest avion de vânătoare naval cu rază lungă de acțiune avea să stea în fruntea ambițiilor expansioniste ale Japoniei pe tot parcursul celui de-al Doilea Război Mondial și în primii ani ai războiului a fost într-adevăr de neoprit în zona pacifică. Zero și-a câștigat rapid o reputație excelentă în duelurile aeriene, iar piloții aliați au învățat rapid să evite urmărirea lentă, plină de viraje, cu acest avion minunat echilibrat. Cu toate acestea, piloții americani au reușit în curând să dezvolte o tactică care a început să nu mai favorizeze Zero și au început să obțină primele victorii. Odată cu apariția unor avioane de vânătoare mai noi, au început să apară slăbiciunile A6M Zero, în special protecția insuficientă a pilotului și absența rezervoarelor de combustibil auto-închise în aripi. Folosind tactica "boom and zoom hit and run" (coborâre bruscă, atac surpriză și urcare rapidă la o altitudine sigură), americanii au început în sfârșit să înfrângă temutele Zeros. Conținutul ambalajului: Model din plastic, instrucțiuni de asamblare, instrucțiuni de vopsire și autocolante. Detalii despre model: Scara: 1:72 Lungime: 126 mm Înălțime: 49 mm Lățime: 166 mm Număr de piese: 47 Dificultate: 1 Puncte Flying Hours: 1 Recomandat pentru copii de la 8 ani. Atenție: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NEAPROPRIAT PENTRU COPII SUB 3 ANI!
8+

Kit clasic avion A04064 - Gloster Meteor F.8 (1:72)

Model de aeronavă de lipit. Dimensiune: 1:72; 18,8 cm.Pachetul contine: 111 piese de lipit. c Informații despre original și model: Gloster Meteor a fost primul avion cu motor cu reacție care a apărut pe cerul Europei la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial. După război, însă, a trebuit să se dezvolte rapid pentru a ține pasul cu restul lumii, deoarece propulsia cu reacție a devenit în curând standardul pentru luptătorii din prima linie. Aceasta a dus la crearea variantei F.8. La sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, lumea a urmărit cu uimire cum a apărut pe cerul Europei primele avioane cu propulsie cu reacție, care au putut atinge viteze cu peste 160 km/h mai mari decât cele mai moderne avioane de luptă cu motoare cu piston. . Este interesant însă că dezvoltarea motorului cu reacție a început deja în anii 1930, când inginerii din Marea Britanie și Germania căutau o nouă generație de propulsie a aeronavelor. Și într-adevăr - primul zbor al unei aeronave cu reacție a avut loc cu doar câteva zile înainte de izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, totuși, conflictul a necesitat producția a mii de avioane propulsate de tehnologia existentă cu piston, ceea ce a încetinit semnificativ progresul în domeniul avioanelor. propulsie. Un motor cu reacție funcțional a fost produs în Marea Britanie de genialul inginer Frank Whittle, iar când această unitate de putere a fost instalată în Gloster E28/39 Pioneer pentru zborul său inaugural programat pentru 15 mai 1941, mașina a devenit prima aeronavă britanică care a zburat vreodată. cu un motor cu reacție.motor – și apoi ar putea începe cursa pentru producerea primului avion de luptă cu reacție pentru Royal Air Force. Compania de avioane Gloster își pregătea noul avion de luptă cu două motoare pentru teste de zbor sub cele mai stricte măsuri de securitate. În plus, în zilele zborurilor de probă, tot personalul care nu era necesar a fost expulzat din aeroport, iar poliția locală a închis drumurile din jur pentru ca curioșii să nu afle despre acest secret de aviație bine păzit. Dacă cineva a văzut acest nou avion ciudat în aer, s-a întrebat fără îndoială unde sunt elicele și de ce scotea un sunet atât de ciudat. În vara lui 1944 însă, secretul a fost dezvăluit în cele din urmă, când Escadrila 616 de la baza RAF Manston își pregătea oficial Gloster Meteor F.1 pentru război. Royal Air Force a avut astfel primul său avion de luptă cu reacție, cu care a început o nouă eră a aviației britanice. Primul avion de luptă britanic avea încă un design relativ primitiv și motivul pentru care a primit două motoare a fost faptul că aceste avioane timpurii nu erau foarte puternice și răspundeau relativ lent la cerințele pilotului, așa că utilizarea a două motoare părea practică. Cu toate acestea, vederea din carlingă era excelentă, deoarece nicio elice nu bloca vederea piloților și, odată cu decolarea avionului, avea suficientă putere disponibilă. Meteorul a suferit o dezvoltare aproape continuă. Toate modelele anterioare ale Meteor s-au bazat pe primul avion, cu toate acestea, odată cu sosirea variantei F.8 în 1950, Meteor s-a maturizat într-un avion cu reacție timpuriu cu adevărat excepțional, care a beneficiat nu numai de RAF, ci și de alte câteva forțe aeriene din întreaga lume. F.8 era puțin mai lung decât predecesorii săi, avea motoare îmbunătățite, o capacitate de combustibil mai mare și un scaun cu ejecție. Pentru a rezolva unele probleme de instabilitate apărute în timpul dezvoltării, noua aeronavă a primit și o coadă reproiectată, prin care acest model de mai târziu al Meteorului poate fi recunoscut la prima vedere. Timp de cinci ani de la introducerea Meteor F.8 în serviciu activ cu escadrile britanice, această aeronavă a format coloana vertebrală a forțelor de apărare de luptă ale RAF - a fost practic echivalentul cu reacție al Spitfires care a cutreierat cerul britanic în timpul bătăliei Marii Britanii. cu doar zece ani mai devreme. Culori recomandate (Humbrol): - Detalii model: Scara: 1:72 Numar de piese: 111 Lungime: 188 mm Latime: 158 mm Inaltime: 55 mm Dificultate: 2 Puncte Ore de zbor: 2 Recomandat copiilor de la 8 ani. Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU SE ADEPTA COPIILOR SUB 3 ANI!

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi