3 547,79 lei cu TVA
Expediere in 48 de ore
  • Livrare prin curier cel tarziu: 29.11.2024
  • Transport: 25,90 lei
points Prin achiziționare veți primi
771 puncte
Desene explozive Toate componentele într-un singur loc
Accesorii si piese de schimb
Descrierea produsului

Losi Hammer Rey 1:10 4WD RTR verde

Caracteristici:

Modelul RC al mașinii Losi Hammer Rey U4 la scară 1:10 cu licență oficială este o mașină pentru orice teren. Poate gestiona terenul pietros și nisipos. Hammer Rey este ideal pentru toți entuziaștii de off-road care caută o experiență RC de primă clasă. Stabilizare AVC în timpul condusului, tracțiune alternativă.

Losi® Hammer Rey® SMART este o mașină distractivă pentru orice teren, pentru toți cei care iubesc să conducă în stilul Rock Racer. Modelul este licențiat oficial de la Casey Currie U4 Racer. Este propulsat de un motor alternativ Spektrum™ Firma 3150Kv cu un regulator Spektrum Firma® 130A BL, un receptor AVC/telemetric DSMR cu 6 canale și un nou emițător DX3, care oferă feedback Spektrum Smart, inclusiv tensiunea bateriei instantanee. Împreună cu designul oficial licențiat Hammer Rey, include jante KMC, anvelope Nitto și alte detalii, cum ar fi rezervoarele de amortizare noi, stingătoarele de incendii și noile rampe luminoase. Este echipat cu o punte spate fixă, suspensie frontală independentă și amortizoare cu ulei, astfel încât să puteți traversa toate tipurile de teren pietros. Și puteți merge la maxim, ceea ce puteți face doar cu tehnologia AVC®. Hammer Rey este ideal pentru toți piloții de off-road care caută o experiență RC de primă clasă cu opțiuni de stabilizare electronică AVC și un comutator de limitare cu trei poziții. Cu mașina RC Hammer Rey, Losi continuă să împingă limitele, calitatea detaliilor, performanța și produsele licențiate oficial.

Caracteristici ale modelului RC al mașinii Losi Hammer Rey U4
  • Licență oficială de la Casey Currie U4 Racer
  • Jante licențiate KMC Machete și anvelope Nitto Trail Grappler M/T
  • Tracțiune alternativă Spektrum, regulator SMART 130A și motor Firma 3150Kv
  • Set RC Spektrum™ DX3™
  • Sistem de direcție mai rezistent
  • Rulmenți mai mari pentru puntea spate
  • Suspensie frontală independentă cu punte spate fixă
  • Electronice rezistente la apă
  • Carcasă motor cu orificii pentru reglaj precis
  • Rampe luminoase LED și lumini față
  • Amortizoare reglabile cu ulei
  • Servo cu angrenaj metalic Spektrum™ S614S
  • Transmisie și diferențiale metalice etanșe
  • Baterie cu inserție din spate
  • Ampatament mai lung
  • Tehnologie Spektrum™ AVC®
Licență oficială de la Casey Currie U4 Racer

Modelul RC al mașinii Hammer Rey U4 este fabricat cu licență oficială de la Casey Currie U4 Racer. Include detalii de machetă autentice ale mașinii reale Hammer Rey și, prin urmare, modelul este o replică fidelă, realizată la scară 1:10.

Jante și anvelope licențiate

Modelul este construit pe jantele de curse licențiate KMC Machete și anvelopele Nitto Trail Grappler M/T cu un design agresiv al benzii de rulare, care poate gestiona orice teren. Hammer Rey are, prin urmare, un aspect precis al mașinii reale.

Motor alternativ Spektrum™ SMART 3150Kv

Hamer Rey este echipat cu un motor alternativ Spektrum™ 3150Kv, un regulator Spektrum™ Smart 130A și este controlat de un receptor AVC telemetric cu 6 canale Spektrum™ SR6200A DSMR, care transmite date telemetrice Spektrum™ Smart, inclusiv tensiunea bateriei instantanee. Această combinație puternică poate gestiona până la baterii LiPol 3S (vândute separat) și vă permite să vă plimbați prin țară cu o viteză de peste 60 km/h!

Emițător Spektrum™ DX3™

Emițătorul Spektrum™ DX3™, care face parte din pachet, oferă funcții avansate, cum ar fi tehnologia AVC® cu telemetrie a emițătorului, indicând starea capacității bateriei Smart. O gamă excelentă, o reacție și o rezistență la interferențe cu tehnologia exclusivă Spektrum DSMR. Setarea punctelor finale pentru direcție și accelerație, setarea a patru niveluri de luminozitate a diodelor care indică nivelul bateriei SMART.

Detalii de machetă ale modelului

Losi Hammer Rey U4 este echipat cu amortizoare secundare cu rezervoare de răcire artificiale, stingătoare de incendii, sistem de evacuare Magnaflow, bandă luminoasă LED superioară, bandă luminoasă LED inferioară, LED-uri, rezervor de combustibil, bara de direcție artificială, cleme de frână cu discuri, oglinzi laterale și altele.

Sistem de direcție mai rezistent

Pentru a asigura rigiditatea și precizia direcției împreună cu o siguranță mai mare, suportul servoului de direcție și salvatorul servoului cu mecanism de angrenare au fost modificați.

Punte spate mai rezistentă

Suspensia din spate a modelului RC Hammer Rey permite absorbția masivă a denivelărilor și a denivelărilor în timpul condusului, la fel de realist ca și la un vehicul de curse off-road U4 complet. Carcasa punții spate include o a treia piesă, care are rulmenți noi pentru brațul superior cu un diametru mai mare și, de asemenea, o poziție superioară mai rezistentă pentru brațul superior pentru o rezistență mai mare.

Suspensie frontală independentă

Suspensia frontală independentă a fost construită cu grijă, astfel încât acum Hammer Rey poate trece cu încredere și prin teren dificil. Datorită suspensiei complet independente, fiecare parte poate reacționa în mod corespunzător și oferă un control mai mare și o direcție mai precisă și mai ușoară.

Electronice rezistente la apă

Modelul RC Hammer Rey are componente electronice rezistente la apă, cum ar fi servo, regulator și receptor. Pentru motor, se recomandă efectuarea unui control regulat, deoarece motorul conține piese rotative care trebuie curățate și conservate în mod regulat. Cu toate acestea, vă va răsplăti cu o durată de viață lungă și o performanță constantă.

Carcasă motor cu poziții precise

Motorul este montat pe o carcasă de motor din aluminiu cu o serie de orificii marcate, care vă permit să reglați ușor distanța dintre roțile dințate pentru diferite dimensiuni ale brațului superior.

Benzi luminoase LED și lumini față

Distracția cu Hammer Rey nu se termină nici când soarele apune. Lumini LED strălucitoare pe benzile luminoase integrate oferă iluminare mai mult decât suficientă pentru condusul pe timp de noapte. În plus, LED-urile montate pe caroserie consumă foarte puțină energie din baterie, permițându-vă să conduceți până târziu în noapte!

Amortizoare reglabile cu ulei

Amortizoarele cu cursă lungă fac o treabă fantastică în absorbția energiei în caz de șocuri și sărituri mari. Corpurile filetate ale amortizoarelor sunt echipate cu cleme de reglare, astfel încât să puteți ajusta ușor tensiunea arcurilor spiralate.

Servo cu angrenaj metalic Spektrum™ S614S

Hammer Rey are instalat un servo cu cuplu mare S614S MG (oțel) WP, cu un cuplu de 15kg.cm și un dinte de 23T.

Transmisie metalică etanșă cu diferențiale

Transmisia cu o singură viteză, precum și diferențialul frontal și central, sunt etanșe la intemperii și proiectate pentru a face față utilizării unui motor alternativ de înaltă performanță în teren dificil. Roțile dințate M1 cresc și mai mult rezistența. Opțiunile pentru cele trei diferențiale vă permit să vă setați Hammer Rey pentru a face față oricăror condiții de pe pistă.

Montare a bateriei pe partea din spate a șasiului

Caracteristica inovatoare a inserției bateriei din spate vă permite să schimbați bateria rapid, ușor și fără probleme la îndepărtarea caroseriei. Acum trebuie doar să introduceți bateria sub puntea spate în cutie și să o fixați pentru a o împiedica să alunece.

Ampatament mai lung

Pe platforma Rey a fost folosit cel mai lung ampatament până acum pentru a asigura o stabilitate mai mare la viteze mari, care, împreună cu munca efectuată de stabilizarea electronică AVC, vă va permite să apăsați pedala de accelerație până la capăt. Bucurați-vă de o plimbare agresivă în teren cu modelul Losi Hammer Rey U4.

Putere maximă cu tehnologia AVC®

Sistemul integrat de control al tracțiunii AVC® (Active Vehicle Control®) al receptorului funcționează în fundal și efectuează sute de ajustări ale accelerației și direcției pe secundă, astfel încât o putere mai mare a motorului să fie transmisă în viteza și accelerarea curente, în loc să se rotească doar roțile. Sistemul AVC patentat oferă un nivel mai mare de performanță, pe care pur și simplu nu îl veți găsi la niciun alt model de mașină de la alt producător decât Horizon Hobby. La fel ca și controlul tracțiunii de pe vehiculul dvs. complet, puteți activa sau dezactiva sistemul în timpul condusului și ajusta nivelul de stabilitate în funcție de condițiile de conducere. Fiecare mașină RC poate merge rapid, iar cu AVC puteți merge și mai repede menținând o stabilitate optimă în toate condițiile de conducere.

Licențiat oficial

Pilotul american de curse Casey Currie este o personalitate de succes și cunoscută în cursele off-road. Unul dintre motivele pentru care Casey Currie și mașina sa de curse U4 funcționează atât de bine pe platforma Rey a fost suspensia frontală independentă și puntea spate fixă. Această combinație a fost folosită și la modelul RC și este excelentă, performanța și caracteristicile de conducere nu vă vor dezamăgi.

* Informații despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru utilizarea în medii umede pot fi găsite în blog.

Conținutul pachetului:

Modelul complet asamblat al mașinii RC Losi Hammer Rey U4 cu componente instalate: Motor Spektrum alternativ Firma 3660 3150rpm/V, Regulator inteligent Spektrum Firma 130A 2-4S, Receptor Spektrum 6200A DSMR AVC, Servo Spektrum S614S MG (oțel) WP 23T. Emițător Spektrum DX3 Smart DSMR. Accesorii: 4x baterii AA pentru emițător, servo cu dinte de 24T și 25T, barieră pentru baterie. Manual în limba cehă, manual în limba engleză, germană, franceză, italiană.

Recomandăm să achiziționați:

Pentru a pune modelul în funcțiune, este necesar un acumulator de propulsie LiPo 2S sau LiPo 3S și un încărcător adecvat pentru acumulatorul de propulsie.

Acumulatori LiPo recomandați

Modelul poate fi operat cu un acumulator LiPo de la 2 la 3 celule. Acumulatorul ar trebui să aibă un conector EC5 sau IC5. Pentru condusul obișnuit, recomandăm un acumulator LiPol de 2 celule (7.4 V).

  • Pentru condusul obișnuit, acumulator LiPol de 2 celule
Recenzii

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi